جودو

راهیابی جودوکاران ایرانی به رنکینگ جهانی پس از پایان چهار سال تعلیق

راهیابی جودوکاران ایرانی به رنکینگ جهانی پس از پایان چهار سال تعلیق

فدراسیون جهانی جودو با احتساب امتیاز مسابقات آسیایی ازبکستان، جدیدترین رنکینگ جهانی رده سنی نوجوانان و جوانان را اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون جودو، پس از پایان مسابقات جودو نوجوانان و جوانان قهرمانی آسیا که در سال ۲۰۲۳ در  تاشکند ازبکستان برگزار شد، فدراسیون جهانی جودو با احتساب امتیاز این رقابت‌ها، جدیدترین رنکینگ جهانی رده سنی نوجوانان و جوانان را اعلام کرد.

تیم های ملی جودو نوجوانان و جوانان ایران که پس از چهارسال تعلیق آبان ماه سال جاری در این دوره از رقابت ها حضور پیدا کردند و در نهایت موفق شدند یک مدال نقره در بخش نوجوانان و دو مدال برنز در بخش جوانان کسب کنند؛ حالا پس از چهار سال در جدیدترین رنکینگ فدراسیون جهانی جودو، اسامی تعدادی از جودوکاران نوجوان و جوان کشورمان در بخش پسران دیده می شود.

ابوالفضل محبی نماینده وزن ۹۰- کیلوگرم تیم ملی نوجوانان کشورمان که در ازبکستان موفق به کسب مدال نقره آسیا شده بود در رنکینگ جهانی در رده بیست و هفتم قرار دارد.

محمد مهدی مظلوم نیز دیگر جودوکار کشورمان در رده سنی جوانان در وزن ۹۰+ کیلوگرم در رده ۶۴ قرار گرفت.

در رده سنی جوانان نیز، محمد حسین یاقوتی نماینده وزن ۱۰۰- کیلوگرم که مدال برنز قهرمانی آسیا را کسب کرده است، در رنکینگ جهانی در جایگاه ۵۱ قرار گرفته است.

عباس موحد نماینده وزن ۱۰۰+ کیلوگرم تیم ملی جوانان کشورمان که مدال برنز مسابقات قهرمانی آسیا را بدست آورد، حالا در رنکینگ جهانی در جایگاه ۴۸ قرار گرفته است.

امیرحسین چوپان نماینده وزن ۹۰- کیلوگرم تیم ملی جوانان کشورمان با مبارزاتی و پیروزی هایی که در مسابقات قهرمانی آسیا انجام داد، حالا در رنکینگ جهانی در جایگاه ۷۹ قرار گرفته است.

اما پیش از این نیز مریم بربط در بخش بانوان و رده سنی بزرگسالان که در بازیهای آسیایی هانگژو حضور پیدا کرده بود، وارد رنکینگ فدراسیون جهانی شده و او نیز در جایگاه ۱۰۴ فدراسیون جهانی قرار دارد.

پایان پیام/


Source link

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا