دسته بندی نشده

رده‌بندی مجدد 25 بهترین مبارز زیر 25 سال 2019: نوبت ستاره اومالی، ظهور عمر چهار سال بعد، چگونگی تکامل ستاره‌های جوان در این ورزش را ارزیابی می‌کنیم و مجدداً در این رشته رتبه‌بندی می‌کنیم.8hESPN.com ESPN Illustration

رتبه بندی مجدد کلاس 2019 از 25 بهترین جنگنده MMA زیر 25 سال

در اکتبر 2019، استیپ میوسیچ قهرمان سنگین وزن UFC بود. جان جونز در سبک وزن حکومت کرد. اسرائیل آدسانیا پادشاه تازه تاج گذاری شده میان وزن ها بود. و خوب، بیایید تعقیب و گریز را کوتاه کنیم و بگوییم که هر 12 دسته وزنی ارتقاء مبارزه قهرمانانی داشتند که امروز سلطنت نمی کنند.

تغییرات زیادی در راس این ورزش وجود دارد. تغییرات زیادی در پایین نردبان نیز تغییر می کند. در همان ماه، چهار سال پیش، ESPN ما را منتشر کرد رتبه اول 25 مبارز برتر MMA زیر 25 سال. هیچ یک از کسانی که در لیست قرار گرفتند قهرمان نبودند — آنها جنگجویان جوانی بودند که چشم پانل های ما را به خود جلب کرده بودند و به نظر می رسید که برای آینده ای روشن آماده هستند. چطور شد؟ برخی از مبارزان در رده بندی ما از آن زمان در این ورزش جای خود را نشان داده اند — یک زوج حتی کمربندهای قهرمانی را بسته اند. برخی هنوز به سمت آن صعود می کنند و برخی دیگر نزولی را بیشتر از صعودی تجربه کرده اند.

بنابراین، پانل ما آن لیست قدیمی را گرفته و جنگنده ها را مجدداً رتبه بندی کرده است. این را 25 مبارز برتر MMA نامید که تا پاییز 2019 زیر 25 سال سن داشتند و اکنون چهار سال دیگر تجربه دارند. یک نوع فارغ التحصیلی برای برخی از افراد بالقوه در این ورزش – اما چه کسی بهترین نمرات را دارد؟

یادداشت سردبیر: پانل رای گیری ESPN شامل برت اوکاموتو، مارک ریموندی، جف واگنهایم، آندرس واترز، اندرو فلدمن و ادی مزونت III است.

قهرمان وزن بانمک مردان UFC
رتبه 2019: 2
رکورد از سال 2019: 7-1، 1 NC

هیچ کس در این ورزش سقفی بالاتر از اومالی در مورد ستاره شدن ندارد. UFC آن را به رسمیت شناخته است و اومالی طوری تحت فشار قرار می گیرد که گویی او دومین بار است کانر مک گرگور. در حالی که ممکن است رسیدن به این سطح از شهرت غیرممکن باشد، O’Malley نزدیکترین چیزی است که ارتقاء به Notorious 2.0 پس از ناک اوت شدن او دارد. آلجامین استرلینگ مجله سرگرمی Variety هفته گذشته یک داستان جلدی درباره ادغام TKO منتشر کرد و رومن رینز و اومالی قهرمان دبلیو دبلیو دبلیو ای را تزئین کردند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا