جودو

دعوت میراسماعیلی از خانواده بزرگ جودو برای حضور در انتخابات یازدهم اسفندماه

دعوت میراسماعیلی از خانواده بزرگ جودو برای حضور در انتخابات یازدهم اسفندماه

آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو از عموم مردم و جودوکاران کشورمان برای حضور در انتخابات یازدهم اسفندماه دعوت کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون جودو، آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو کشورمان در بیانیه‌ای ضمن تاکید بر حضور پرشور و شعور جامعه‌ی ورزش و جوانان ایران اسلامی در انتخابات پیش‌رو، از عموم مردم و خانواده بزرگ جودو برای حضور در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی (۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲) دعوت بعمل آورد. 

متن بیانیه به شرح زیر است: 

بسم الله الرحمن الرحیم 

فدراسیون جودو ضمن دعوت از احاد ملت ایران، بخصوص جامعه ورزشی و خانواده بزرگ جودو ایران، دعوت نمود تا با حضور پرشور پای صندوق های رای در تاریخ ۱۱ اسفندماه ضمن لبیک به دعوت مقام معظم رهبری برای حضور در انتخابات پیش رو، مشت محکمی بر دهان دشمنان ایران اسلامی باشد.

با توکل بر خداوند متعال و با رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای، عرصه‌ی انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، در گام دوم انقلاب اسلامی، با اهتمام ویژه ملت به نقطه‌ی روشن و شفاف برای ادامه‌ی مسیر عزتمندانه این نظام مقدس تبدیل می‌شود. 

در پایان دعوت می‌کنیم، شکوه حضور پرشور و شعور اهالی مرتبط با ورزش تهران، از ورزشکاران، قهرمانان و مربیان تا داوران و مربیان و پیشکسوتان همچنین مدیران در قالب یک انسجام و یکپارچگی در صندوق رای گیری که بصورت اختصاصی برای جامعه‌ی ورزش اختصاص یافته است  از همان ساعات نخست آغاز فرایند رای‌گیری، محقق شود.

پایان پیام/


Source link

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا