مسابقات one

شمیل گاسانوف در مقابل Oh Ho Taek به رویداد اصلی ONE Fight Night 18 On Prime Video ارتقا یافت

شمیل گاسانوف در مقابل  Oh Ho Taek به رویداد اصلی ONE Fight Night 18 On Prime Video ارتقا یافت

شمیل گاسانوف در مقابل Oh Ho Taek به رویداد اصلی ONE Fight Night 18 On Prime Video ارتقا یافت

شامیل گاسانوف در Prime Video 3 به دایره ONE راه می یابد

شمیل گاسانوف در مقابل Oh Ho Taek به رویداد اصلی ONE Fight Night 18 On Prime Video ارتقا یافت

شامیل گاسانوف در Prime Video 3 به دایره ONE راه می یابد

اولین کارت پرایم تایم سال ONE Championship در ایالات متحده شاهد تغییرات اساسی بود.

قهرمان جهانی کیک بوکسینگ ONE Flyweight سوپرلک کیاتمو9 قرار بود از کمربندش در برابرش دفاع کند الیاس محمودی در جذابیت تیتر از ONE Fight Night 18 در Prime Videoاما مصدومیت از ناحیه دنده، مهاجم فرانسوی الجزایری را مجبور به انصراف از مسابقه کرده است.

در حال حاضر، رویداد اصلی یک مسابقه مهم MMA بین دو تا از هیجان‌انگیزترین وزنه‌های این ورزش، به عنوان رتبه چهارم برگزار می‌شود. شمیل “کبرا” گاسانوف با ستاره کره جنوبی روبرو خواهد شد “عنکبوت” اوه هو تاک در استادیوم نمادین بوکس Lumpinee در بانکوک، تایلند، در روز جمعه، 12 ژانویه.

در همین حال، سوپرلک این کار را انجام خواهد داد از طلای خود دفاع کند در برابر قهرمان چندباره K-1 جهان تاکرو سگاوا در ONE 165 یکشنبه 28 ژانویه در توکیو ژاپن.

این نبرد حیاتی مطمئناً بر پنج رتبه برتر و تصویر عنوان جهانی MMA ONE Featherweight تأثیر خواهد گذاشت.

گاسانوف در سال 2022 وارد بزرگترین سازمان هنرهای رزمی جهان شد و سابقه حرفه‌ای بی‌نقصی داشت و هیاهوی زیادی در اطراف او وجود داشت.

او بلافاصله با پیروزی خیره کننده در دور اول مقابل هنرمند ناک اوت کره جنوبی به این هیاهو عمل کرد. کیم جائه وونگ، که در آن زمان مدعی رتبه دوم MMA بود.

این پیروزی باعث شد داغستانی در رده بندی جایگاهی کسب کند و در مقابل حریف سابق عنوان جهانی یک مسابقه پرمخاطب به دست آورد. گری “شیر قاتل” تونن در ONE Fight Night 12 ژوئیه گذشته

گاسانوف در آن شب اولین شکست حرفه ای خود را در برابر فوق ستاره آمریکایی متحمل شد و در یکی از جذاب ترین نبردهای زمینی سال تسلیم زانویی وحشیانه شد.

این بازیکن 28 ساله که اکنون رتبه چهارم را در بخش MMA پر وزن دارد، امیدوار است که صعودش را دوباره آغاز کند و سفر او با رویداد اصلی ONE Fight Night 18 آغاز می شود.

مانند «کبرا»، او در اولین نمایش تبلیغاتی خود تحت تأثیر قرار گرفت و یک پیروزی هیجان انگیز را در برابر قهرمان سابق پانکراس به دست آورد. ریوگو تاکاهاشی در سپتامبر 2022

با این حال، شتاب این بازیکن 30 ساله کره جنوبی شش ماه بعد در دوره دوم او متوقف شد. در ONE Fight Night 8، پدیده شکست ناپذیر اکبر عبدالله اف “اسپایدر” را شوکه کرد و برد هفت مبارزه خود را قطع کرد.

پیروزی بر گاسانوف در ONE Fight Night 18 اوه را به مسیر اصلی بازگرداند و استعدادهای قهرمانی او را به طرفداران یادآوری کند.

برای اخبار بیشتر درباره ONE Fight Night 18 در Prime Video با onefc.com همراه باشید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا