جودو

جلسه هیات رئیسه فدراسیون جودو برگزار شد/ دفاع شخصی، انجمن شد

جلسه هیات رئیسه فدراسیون جودو برگزار شد/ دفاع شخصی، انجمن شد

جلسه هیات رئیسه فدراسیون جودو صبح امروز ۱۷ مهرماه سال ۱۴۰۲ در سالن جلسات با اکثریت آرا برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون جودو، جلسه هیات رئیسه فدراسیون جودو با اکثریت اعضا، امروز دوشنبه ۱۷ مهرماه سال ۱۴۰۲ در سالن جلسات فدراسیون برگزار شد.

در این جلسه ابتدا آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو کشورمان گزارش جامع و کاملی را در مورد اعزام تیم ملی مردان و بانوان به بازی های آسیایی هانگژو و اعزام تیم ملی مردان به جام ریاست جمهوری تاجیکستان ارائه کرد. 

در جلسه امروز مصوب شد تا به آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو اختیاراتی داده شود تا برای جذب مربی خارجی برای تیم های ملی وارد مذاکره و رایزنی شود و در نهایت گزارش نهایی این موضوع را به اعضا هیات رئیسه ارائه دهد.

از دیگر مصوبات جلسه امروز، این بود که با توجه به تفویض اختیار مجمع به هیات رئیسه فدراسیون، چارت سازمانی فدراسیون به تایید رسید و در این چارت با توجه به تصمیمات وزارت ورزش و جوانان که دفاع شخصی باید زیر نظر فدراسیون جودو باشد از این پس کمیته دفاع شخصی در قالب انجمن دفاع شخصی زیر نظر فدراسیون جودو (با توجه به اختیارات هیات رییسه) طبق اساس نامه فدراسیون فعالیت خواهد کرد و قرار است طی نامه ای رسمی این موضوع به مسوولان وزارت ورزش و جوانان اعلام شود. ضمن اینکه سردار علی مویدی خرم آبادی نیز به عنوان رئیس انجمن دفاع شخصی با اکثریت آرا منصوب شد.

تدوین طرح آمایش سرزمینی جودو از دیگر مصوبات امروز جلسه هیات رئیسه بود.

در پایان نیز، با توجه به اتمام تعلیق چهار ساله جودو ایران و نیاز به رشد و توسعه جودو در ایران، اعضا هیات رئیسه امروز مصوب کردند تا جلسه ای را با کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان داشته باشند تا نسبت به رفع مشکلات و موانع موجود برای آینده جودو ایران تصمیمات لازم اتخاذ شود.

پایان پیام/


Source link

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا