جودو

قمی: از جودوکاران بزرگسال راضی نیستم، روی جوانان تمرکز میکنیم

قمی: از جودوکاران بزرگسال راضی نیستم، روی جوانان تمرکز میکنیم

سرمربی تیم ملی جودو مردان گفت: از عملکرد بزرگسالان در سوپر لیگ راضی نیستم، اما مبارزات جوانان در لیگ آینده سازان نشان داد ما آینده خوبی در جودو خواهیم داشت و روی آنها تمرکز میکنیم.

 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون جودو، حسین قمی سرمربی تیم ملی جودو مردان در مورد شرایط  برگزاری مسابقات سوپر لیگ و لیگ آینده سازان جودو ایران  که طی هفته گذشته در تهران برگزار شد، اظهار داشت: در مسابقات سوپر لیگ رقابت های بسیار خوبی را  شاهد بودیم اما لیگ آینده سازان واقعا پر فروغ بود.جوانانی را در این مسابقات شاهد بودیم که واقعا  فنی مبارزه کردند.فکر میکنم نسل آینده جودو نسل خوبی خواهد بود.با توجه به آن انگیزه و طراوتی که در لیگ آینده سازان داشتیم، من لیگ پر فروغی را برای آینده تصور میکنم.

وی در  پاسخ به این سوال که آیا بین نفرات حاضر در لیگ آینده سازان، جودوکارانی بودند مه نظر شما را جلب کنند، گفت: عملکرد خوب جوانان در لیگ آینده سازان، باعث شد تا من روی مبارزات آنها تمرکز کنم. خیلی از نفرات جوان و کم سن و سال در این رقابت ها حضور داشتند که  جنگندگی آنها نظرم را جلب کرد.

سرمربی تیم ملی با اشاره به اینکه قرار است روی اردوی جوانان بیشتر تمرکز شود، گفت: ما در نظر داریم که در اردوی بزرگسالان بیشتر روی جوانان تمرکز کنیم. درست است که از رده سنی بزرگسالان استفاده می کنیم اما تمرکز ما روی جوانان است. چون این نفرات در آینده حرف های زیادی برای گفتن خواهند داشت. البته که از عملکرد بزرگسالان در سوپر لیگ راضی نیستم، از آنها بیش از این توقع داشتم اما به غیر از یک یا دو نفر،مابقی نفرات عملکرد خوبی نداشتند.

وی در پاسخ به این سوال که اردوی تیم ملی امروز به پایان رسید، آیا آغاز مرحله جدید تیم ملی وصل به اعزام خواهد بود یا خیر گفت: ما قبل از آغاز مسابقات سوپر لیگ و لیگ آینده سازان، اردوی تیم ملی را تعطیل کردیم تا ملی پوشان در اختیار تیم هایشان قرار داشته باشند. حتی در اردوها فشار تمرینات را کم کردیم تا ملی پوشان در لیگ عملکرد خوبی داشته باشند.امروز آخرین روز از اروها خواهد بود و از روز ۱۴ اسفندماه اردوها به صورت متمرکز تا قبل از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا ادامه خواهد داشت. البته تا قبل از اعزام به قهرمانی آسیا با تصمیم مسولان فدراسیون و مدیر سازمان تیم های ملی احتمالا در یک دیدارتدارکاتی حضور خواهیم داشت. این دیدار تدارکاتی باعث میشود بچه ها قبل از حضور در قهرمانی آسیا در فضای مسابقات قرار بگیرند.

سرمربی تیم ملی در پایان صحبت های خود گفت: با رییس فدراسیون دیدار و صحبتی داشتم، احتمالا در یک رویداد تدارکاتی و یا اینکه در یک  مرحله اردوی مشترک خارجی حضور داشته باشیم. اردوهای تیم ملی شاید در تعطیلات عید نوروز خیلی کوتاه تعطیل باشد اما دیگر تا اعزام به قهرمانی آسیا تعطیلی در اردو نخواهیم داشت. تعطیل کردن اردو به ضرر تیم ملی است، نفرات حاضر در اردوها تا قبل از اعزام هرچقدر زیر نظر کادرفنی باشند، شرایط بهتری را تجربه خواهند کرد.

منبع:خبرگزاری فارس

پایان پیام/


Source link

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا