دسته بندی نشده

دیوید بناویدز در مورد ملاقات با دمتریوس آندراد: “بزرگترین مبارزه دوران حرفه ای من”

دیوید بناویدز در مورد ملاقات با دمتریوس آندراد: “بزرگترین مبارزه دوران حرفه ای من”

دیوید بناویدز به مبارزه ای که بیشتر می خواست نرسید. اما او یک بزرگ را دریافت کرد. و او می تواند با یک چالش سخت روبرو شود.

دارنده دو عنوان 168 پوندی سابق – که کانلو آلوارز را تعقیب کرده است – در 25 نوامبر از Mandalay Bay Resort & Casino در لاس وگاس، با Demetrius Andrade جنوبی که بسیار از آن دوری می‌کردند، به میدان می‌رود.

بناویدز در اولین کنفرانس خبری روز پنجشنبه در لس آنجلس گفت: “این قطعا بزرگترین مبارزه دوران حرفه ای من است.” من به دمتریوس وسایل زیادی می‌دهم. او یک مبارز بزرگ است و افراد زیادی برای مدت طولانی او را زیر پا گذاشته اند.

هیچ‌کس نمی‌خواست به او این فرصت را بدهد، اما اکنون ما دور هم جمع شده‌ایم و این فرصت را داریم که یک مبارزه بزرگ را رقم بزنیم. این دعواهایی است که من می خواهم. من می خواهم خط خودم را بسازم و با بهترین ها روبرو شوم. آندراده یکی از بهترین های این وزن است.

می دانم که این مبارزه آسانی نخواهد بود، اما در پایان روز، بهترین ها را از من به ارمغان خواهد آورد. من به دلیلی یک هیولا هستم.

از بناویدز (27-0، 23 KO) خواسته شد تا آندراد را با کالب پلنت، تکنسین با استعدادی که بناویدز در ماه مارس به راحتی از او برتری داد، مقایسه کند.

این بازیکن 26 ساله اهل فینیکس در پاسخ گفت که آندراد، صاحب عنوان سابق 154 و 160 پوندی با سبکی نامناسب، چالشی کاملاً متفاوت با پلنت ارائه می دهد.

او گفت: “همه چیز در مورد Demetrius Andrade با Caleb Plant متفاوت است.” “سبک مبارزه او. او یک چپ است. انتخاب ترکیب او متفاوت است. این به من بستگی دارد که تکالیف را انجام دهم و ببینم چه چیزهایی می توانم از او در مبارزات قبلی اش یاد بگیرم و سپس در برنامه بازی قرار دهم.

او یک مبارز در کلاس جهانی است و به هیچ وجه قرار نیست یک مبارزه آسان با من انجام دهد. او تشنه مبارزه است، بنابراین این مبارزه بزرگی را رقم خواهد زد و هواداران پیروز خواهند شد.»

آلوارز چطور؟

دیدار با ستاره مکزیکی، که جرمل چارلو را با تصمیمی یک طرفه در 30 سپتامبر شکست داد، همچنان ممکن است اتفاق بیفتد، اما بناویدز باید در 25 نوامبر موفق باشد.

من نگران کانلو آلوارز نیستم. من نگران دمتریوس آندراد هستم. من قطعاً معتقدم برنده این مبارزه بهترین سوپر میان وزن جهان است. … او یک مبارز بسیار تکنیکی است. او در دو وزن مختلف قهرمان است.

“وقتی شما یک جنگنده مانند این را می گیرید، 50-50 است. او تهدیدی برای هر کسی است. بسیاری از مردم با او دعوا نمی کنند زیرا می دانند که او یک مشکل است. اما برای من، من می خواهم بهترین باشم. من این چالش را قبول می کنم زیرا می خواهم دهان همه را ببندم.

“وقتی مبارزان بزرگی در مقابل من قرار می گیرند، بهترین ها از من بیرون می آید و من خودم به یک مبارز بزرگ تبدیل می شوم.”

در همین حال، آندراد (32-0، 19 KO) نیز معتقد است که این مبارزه بهترین 168 پوندرها را در مقابل یکدیگر قرار می دهد.

این مرد 35 ساله اهل رود آیلند در مورد حریف خود گفت: “هیچ چیزی در مورد این مرد وجود ندارد که بتوانید از آن انتقاد کنید.” “بنابراین، ما با خود مبارزه بزرگی داریم. سبک‌های ما واقعاً به خوبی با هم تلاقی می‌کنند و من فکر می‌کنم که نمایشی به نمایش خواهیم گذاشت. باشد که بهترین مرد پیروز شود.

“این سوپر باول دسته 168 پوندی است. این بزرگترین مبارزه ای است که می توان انجام داد. دو مبارزی که بیشترین اجتناب را داشتند. بله، من با بهترین ها نجنگیده ام زیرا بهترین ها نمی خواهند با من بجنگند. او می تواند همین ادعا را داشته باشد. اما زمان آن است. این مبارزه است.»

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا