دسته بندی نشده

از جانب "زامبی" به "خودت را گم کن:" پیاده روی های برتر در MMA و بوکس فرش جادویی و قطار گریسی؟ پیش از بازی تایسون فیوری در مقابل فرانسیس نگانو، به خاطره انگیزترین ورودی ها در دنیای ورزش های رزمی طی سه دهه گذشته نگاه می کنیم.

بهترین پیاده روی در 30 سال گذشته بوکس و MMA

قبل از پرتاب اولین مشت در روز شنبه، هر کس که تماشا می کند، می بیند که روایت عصر شروع به باز شدن می کند. زمانی که تایسون فیوری و فرانسیس ناننو به سمت رینگ بروید، چه چیزی به نظر می رسد؟

فیوری به‌خاطر پیاده‌روی‌های پر زرق و برق، از جمله یکی از جسورانه‌ترین بازی‌های یک جایزه‌باز، شناخته می‌شود. فیوری قبل از مسابقه مجدد با دیونتای وایلدر در سال 2020 در حالی که روی تخت طلایی نشسته بود به رینگ برده شد. او ردای قرمز رنگی به تن داشت که برای یک پادشاه مناسب بود. یک ورودی مانند آن، یک مبارز، مخصوصاً یکی با نام مستعار “کینگ کولی” را برای اجرای حماسی قرار می دهد. فیوری در مسیر ناک اوت راند هفتم دقیقاً این کار را انجام داد.

آیا فیوری در این آخر هفته کار مفصلی انجام خواهد داد و نشان می دهد که او کاملاً مطمئن است که با یک مبارز MMA که هرگز در مسابقات بوکس حرفه ای شرکت نکرده است، وارد مسابقه شود؟ آیا نگانو، وفادار به طبیعت ساکت خود، مانند همه کارها بیرون خواهد رفت یا در این لحظه غرق شده به نظر می رسد؟ مبارزه ممکن است تا زمانی که زنگ افتتاحیه به صدا درآمده شروع نشود، اما داستان مبارزه شروع می شود.

پیاده روی در ورزش های رزمی سابقه درخشانی دارد. مبارزان با آهنگی که وقتی وارد میدان می شوند تعریف می شوند. روندا روسیهر بار که به سمت هشت ضلعی می رفت، با اخم می کرد و تجسم «شهرت بد» جوآن جت بود. کانر مک گرگور مدت‌هاست که به «شبنم مه‌آلود» و برای مبارزه‌اش در سال 2015 رفته است چاد مندز، UFC ترتیبی داد که Sinead O’Connor به هنگام ورود مک گرگور آن را به صورت زنده در میدان بخواند. اما جسورانه ترین خروج از همه — قابل مقایسه با فیوری — بود اسرائیل آدسانیا، که برای چالش سال 2019 (موفقیت آمیز) خود برای عنوان قهرمانی UFC در وزن میان وزن، یک رقص رقص در راه خود به قفس اجرا کرد.

در اینجا خلاصه ای از برخی از به یاد ماندنی ترین پیاده روی هایی است که در 30 سال گذشته طرفداران مبارزه را سرگرم کرده اند:

تاریخ: 5 اکتبر 2019

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا