مسابقات one

“بخش بسیار شلوغ است” – فابریسیو آندراد پیش نمایش The Bantamweight MMA Wars At ONE Fight Night 18

“بخش بسیار شلوغ است” – فابریسیو آندراد پیش نمایش The Bantamweight MMA Wars At ONE Fight Night 18

“بخش بسیار شلوغ است” – فابریسیو آندراد پیش نمایش The Bantamweight MMA Wars At ONE Fight Night 18

فابریسیو آندراد با جان لاینکر در ONE در Prime Video 3 روبرو می شود

“بخش بسیار شلوغ است” – فابریسیو آندراد پیش نمایش The Bantamweight MMA Wars At ONE Fight Night 18

فابریسیو آندراد با جان لاینکر در ONE در Prime Video 3 روبرو می شود

قهرمان ONE بانتام وزن MMA جهان فابریسیو “پسر شگفت انگیز” آندراده توجه ویژه ای خواهد داشت ONE Fight Night 18: Gasanov vs Oh on Prime Video این جمعه 12 ژانویه

این به این دلیل است که این رویداد – که در پرایم تایم ایالات متحده از استادیوم بوکس لامپین در بانکوک، تایلند به طور زنده پخش می شود – شامل سه مسابقه مهم MMA در وزن دمپایی خواهد بود. و حقیقتاً، هر یک از این مسابقات می تواند یک رقیب در آینده برای کمربند طلایی آندراد ایجاد کند.

دارنده عنوان قهرمانی برزیل قویاً معتقد است که بخش MMA وزن باطل یکی از قانع‌کننده‌ترین دسته‌های وزنی این مسابقات است.

“Wonder Boy” علاوه بر اینکه نام‌های جاافتاده و جانبازان محترم را به رخ می‌کشد، می‌گوید از زمانی که او در جولای 2020 به بزرگترین سازمان هنرهای رزمی جهان پیوسته است، این بخش فقط بهبود یافته است.

آندراد پیشنهاد داد:

بخش بسیار شلوغ است و فقط در MMA نیست. در کیک بوکسینگ و موی تای، بخش بانتم وزن نیز بسیار هیجان انگیز است. در MMA، ما نام‌های بزرگی مانند جان لاینکر داریم، بنابراین این بخش‌ای است که استعدادهای بزرگ به خوبی در آن خدمت می‌کنند.

من همچنین معتقدم که با آمدنم و با انجام کارهایی که انجام دادم، چندین ناک اوت و تبلیغ زیاد مبارزات، تقسیم بندی را جذاب تر کردم.»

مارک آبلاردو در مقابل ابراهیم دائوف

آندراد هر سه نبرد MMA وزن بانمک را که برای ONE Fight Night 18 این جمعه برنامه ریزی شده است تماشا خواهد کرد، و مسابقه افتتاحیه یک درگیری بین کهنه سرباز در حال افزایش است. مارک “تایسون” آبلاردو و تازه وارد تبلیغاتی شکست ناپذیر ابراهیم دائوف.

«پسر شگفت‌انگیز» تشخیص می‌دهد که روسی یک گیره‌باز با استعداد با قدرت و قدرت فراوان است، اما او همچنین می‌داند که کوه تجربه آبلاردو در بالاترین سطوح به او کمک خواهد کرد. با در نظر گرفتن این موضوع، آندراده معتقد است که کیوی فیلیپینی پیروز خواهد شد.

پادشاه برزیل گفت:

ابراهیم دائوف یک ورزشکار بسیار خوب است، یک کشتی گیر که به خوبی مردم را پایین می آورد. بنابراین، من معتقدم آبلاردو آزمون خوبی برای او خواهد بود. آبلاردو مرد بسیار سرسختی است که برای مدت طولانی در سازمان حضور داشته و دارای دوام بسیار خوبی است، علاوه بر این که به خوبی با کشتی گیران مبارزه می کند.

این یک آزمون بزرگ برای ابراهیم دائوف خواهد بود. ما هنوز او را در ONE ندیده ایم، در حالی که آبلاردو یک ورزشکار خانگی است. این یک مبارزه بسیار مساوی خواهد بود. گفتنش سخت است زیرا ما هنوز در ONE مبارزه ایبراگیم دائوف را ندیده ایم، اما معتقدم که آبلاردو می تواند در این مبارزه پیروز شود.

آرتم بلاخ در مقابل انخ-اورگیل بااتارخو

بعداً در کارت، مدعی MMA در وزن 4 رتبه بندی شد آرتم بلاخ در برابر کبودی مغولی قرار خواهد گرفت انخ-اورگیل بااتارخو در نبردی که نوید آتش بازی را می دهد.

در حالی که بلاخ پس از باخت ناامیدکننده به ستاره پنج تیم برتر وارد مسابقه می شود Kwon Won Ilآندراد معتقد است که روسی ماهرتر است و بنزین بیشتری نسبت به رقیب 35 ساله خود در مخزن دارد.

“پسر شگفت انگیز” گفت:

من معتقدم که این مبارزه بسیار خوبی برای آرتم بلاخ است. با وجود اینکه او در حال شکست و همچنین بهبودی از مصدومیت است، به نظر من این مبارزه خوبی برای او است. انخ-اورگیل دیگر در بهترین حالت خود نیست. با وجود اینکه او پیروزی های خوبی کسب می کند، سنش بالاتر است و فکر نمی کنم آنقدرها هم خطرناک باشد.”

Baatarkhuu، The Road To ONE: قهرمان مغولستان و تحت الحمایه Narantungalag “Tungaa” Jadambaa، پادشاه پر وزن سابق، یک سال پرچمدار می شود.

وزنه بردار مغولستانی هر سه حریف خود در مسابقات قهرمانی ONE را در سال گذشته شکست داد و با یک پیروزی شگفت‌انگیز در مقابل شاهزاده تیم لاکای که قبلا شکست ناپذیر بود، به پایان رسید. جانلو مارک سانگیائو.

با وجود آن پیروزی‌های چشمگیر، آندراده همچنان این مسابقه را به‌عنوان بازی بلاخ می‌بیند.

این بازیکن برزیلی گفت:

“البته، انخ-اورگیل قبلاً نشان داده است که نمی توان او را دست کم گرفت. وی در آخرین مبارزه با حریف بسیار جوانی روبرو شد که در لحظات خوبی قرار داشت و توانست مبارزه را به پایان برساند. بنابراین ، آرتم باید باهوش باشد. او کیفیت بیشتری دارد و اگر هوشمندانه بجنگد، شانس بیشتری برای پیروزی در این مبارزه خواهد داشت.»

Kwon Won Il vs. Shinechagtga Zoltsetseg

در سومین و آخرین تیلت شب MMA در وزن بانمک، رقیب رتبه 3 # Kwon Won Il به مصاف هنرمند ناک اوت پویا می رود. Shinechagtga Zoltsetseg.

به گفته آندراده، اتکای مغولی به زرادخانه ضربه‌ای پر زرق و برق و انفجاری‌اش، در این جمعه شب شکست او خواهد بود.

او گفت:

این یک مبارزه بسیار خوب است. دو مهاجم وجود دارد، اما من حفره های بیشتری را در بازی شاین زولتتسگ می بینم. به همان اندازه که کوون وون ایل یک مهاجم است، او بسیار پیشرفت کرده است – نه تنها در ضربه زدن، بلکه در مبارزه نیز.

شاین زولتتسگ دارای چند شکاف است و در ادامه مبارزه را رها می کند، به خصوص اگر حریف مبارزه را به زمین برساند. بازی زمینی او بسیار ضعیف است. او قدرت ناک اوت فوق العاده ای دارد، اما دفاع جداکننده او بسیار ضعیف است، و همچنین بازی زمینی او نیز ضعیف است.

از بین سه مسابقه MMA وزن بانمک در ONE Fight Night 18، “Wonder Boy” فکر می کند که این مسابقه بیشترین احتمال را دارد که رقیب بعدی تاج و تخت او را ایجاد کند.

اگر کوون با پیروزی پایتخت تایلند را ترک کند، در سه مبارزه متوالی پیروز خواهد شد و – از نظر آندراده – یک مسابقه مجدد با دارنده عنوان کسب کرده است.

“Wonder Boy” ارائه داد:

اگر کوون برنده شود، من معتقدم که او می تواند مدعی بعدی باشد. و این یک مبارزه خوب با او خواهد بود. من قبلاً با او روبرو بودم و او مردی است که دعوا را زیاد تبلیغ می کند. او مردی است که با روشی که مبارزاتش را تبلیغ می‌کند توجه‌ها را جلب می‌کند و برای طرفداران انتظارات ایجاد می‌کند، بنابراین فکر می‌کنم این مبارزه خوبی برای من خواهد بود.»

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا