مسابقات one

“رویاهای ما به حقیقت می پیوندند” – برادران روتولو آخرین اقدامات را در BJJ و مقصد موج سواری در کاستاریکا انجام می دهند

“رویاهای ما به حقیقت می پیوندند” – برادران روتولو آخرین اقدامات را در BJJ و مقصد موج سواری در کاستاریکا انجام می دهند

“رویاهای ما به حقیقت می پیوندند” – برادران روتولو آخرین اقدامات را در BJJ و مقصد موج سواری در کاستاریکا انجام می دهند

Tye Ruotolo Dagi Arslanaliev ONE Fight Night 13 23

“رویاهای ما به حقیقت می پیوندند” – برادران روتولو آخرین اقدامات را در BJJ و مقصد موج سواری در کاستاریکا انجام می دهند

Tye Ruotolo Dagi Arslanaliev ONE Fight Night 13 23

در 3 نوامبر در ONE Fight Night 16: Haggerty vs. Andrade در Prime Video، پدیده 20 ساله تای روتولو وقتی می جنگد می تواند به یک هدف حرفه ای بزرگ دست یابد ماگومد عبدالقادروف برای اولین عنوان جهانی ONE Welterweight Submission Grappling.

اما دور از رقابت، کمربند مشکی جیو جیتسو برزیلی به تحقق یک آرزوی مادام العمر با برادر دوقلویش نزدیک تر می شود. کاد روتولو.

پیش از رویارویی بسیار مورد انتظار خود با عبدالقادروف – که قرار است در پرایم تایم ایالات متحده از استادیوم بوکس لومپین در بانکوک، تایلند پخش شود – روتولو در مورد چشم انداز تقریباً تکمیل شده خود برای یک مقصد موج سواری و BJJ در بهشت ​​گرمسیری کاستاریکا صحبت کرد.

او به onefc.com گفت:

ما در حال ساختن مکانی هستیم که مردم بتوانند به قطار بیایند. ما به آنها یاد می دهیم که چگونه موج سواری کنند. ما کمپ های موج سواری BJJ را برگزار خواهیم کرد، فقط یک هفته به بهشت ​​سفر می کنیم، بازی جیو جیتسو خود را بالا می بریم و تجربه می کنیم که چرا اینقدر آن را دوست داریم.”

برادران دوقلو با کمک 50000 دلار پاداش عملکردی که هر کدام در ONE به دست آورده‌اند، سال گذشته توانستند در پروژه پیشرفت کنند.

رووتولوها که در سازمان شکست نخورده اند و به طور گسترده در میان برترین گراپلرهای ارسالی پوند به پوند سیاره به حساب می آیند، چیزی بیش از یک باشگاه ورزشی در کنار ساحل می سازند.

محصول نهایی در Marbella، Guanacaste، شامل خانه ای برای بازدید تمام اعضای خانواده خواهد بود – چیزی که آنها برای نزدیک به دو دهه برنامه ریزی کرده اند.

تای گفت:

باشگاه بدنسازی تقریباً تمام شده است. خانه ما که 17، 18 سال است سعی می کنیم بسازیم، دارد تمام می شود. ما فقط می‌توانیم استخرمان را وارد کنیم. ما حتی یک اجاق برای پیتزامان داریم، مانند فر آجری. هر چیزی که ممکن است بخواهیم و امیدوار باشیم، رویاهای ما به حقیقت می پیوندند.»

فراتر از ارائه آموزش کلاس جهانی BJJ و درس های موج سواری، Ruotolos در نهایت امیدوار است به دیگران نشان دهد که چه چیزی کاستاریکا را به چنین مکان ویژه ای تبدیل می کند.

تای توضیح داد:

“هدف اصلی ما از کاری که در آنجا انجام می دهیم، ساختن مکانی است که مردم بتوانند به آنجا بیایند. آنها می توانند آموزش ببینند و واقعاً تجربه کنند که چرا ما در وهله اول به آنجا نقل مکان کردیم و چرا سعی می کنیم خانواده خود را به آنجا برسانیم.”

“این آزادی کامل است” – تای روتولو در کشش کاستاریکا

واضح است که کاستاریکا جایگاه ویژه ای در قلب تای روتولو دارد.

اما او و برادر دوقلویش، کید روتولو، قهرمان جهانی ONE Lightweight Submission Grappling دقیقا چه چیزی را در مورد ملت آمریکای مرکزی دوست دارند؟

رقیب به زودی عنوان جهانی توضیح داد:

“این یکی از بهترین مکان هایی است که من تا به حال روی زمین رفته ام. این یک منطقه آبی است. در سرتاسر دنیا مناطق آبی با افرادی وجود دارد که می بینید بیش از 100 سال عمر می کنند.

در واقع، غذا، آب و هوا، و سرعت زندگی در کاستاریکا همگی سلامت و طول عمری را که بسیاری از ورزشکاران نخبه آرزوی آن را دارند، ارتقا می دهند.

فارغ از حواس‌پرتی‌های بیرونی و شلوغی و شلوغی یک شهر، تای خوشحال است که سبک زندگی ساده‌تری را در پیش گرفته است:

«تأثیر بد بیرونی زیادی وجود ندارد. جایی که ما در آن هستیم، شهر ما دو رستوران دارد. پمپ بنزین ندارد، به سختی خواربارفروشی دارد. اونجا نمیشه به دردسر افتاد اگر در آنجا به مشکل بر می خورید به این دلیل است که با سرعت زیاد موتورسیکلت خود را سوار می کنید و به درخت برخورد می کنید. این آزادی کامل است.»

مانند هر ورزشکار حرفه ای جوان و موفق دیگری، تای اعتراف می کند که گهگاه پول زیادی را صرف چیزهایی می کند که ممکن است به آن نیاز نداشته باشد. اما سرمایه‌گذاری او در بهشت ​​کاستاریکا برای سال‌های آینده سودآور خواهد بود.

او می گوید که قرعه کشی کشور بازتابی از اولویت های او در زندگی است:

وقتی آنجا هستم فقط می‌خواهم نیزه‌ماهی کنم، موج‌سواری کنم، تمرین کنم، مثل اینکه به هیچ چیز اضافی نیاز ندارم. این چه حرفی است؟ شما چیزهایی می خرید که برای تحت تاثیر قرار دادن افرادی که دوست ندارید نیازی ندارید.

وقتی آنجا هستم، تنها کاری که می خواهم انجام دهم کارهایی است که با افرادی که دوستشان دارم دوست دارم. فکر می کنم به همین دلیل است که ما همیشه به آن مکان گرایش داشته ایم.»

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا