مسابقات one

پس از شکست باریک عنوان جهانی، تامی لانگکر به دنبال “رستگاری” در برابر Kade Ruotolo در ONE 165 است.

پس از شکست باریک عنوان جهانی، تامی لانگکر به دنبال “رستگاری” در برابر Kade Ruotolo در ONE 165 است.

پس از شکست باریک عنوان جهانی، تامی لانگکر به دنبال “رستگاری” در برابر Kade Ruotolo در ONE 165 است.

Kade Ruotolo Tommy Langaker ONE Fight Night 11 16

پس از شکست باریک عنوان جهانی، تامی لانگکر به دنبال “رستگاری” در برابر Kade Ruotolo در ONE 165 است.

Kade Ruotolo Tommy Langaker ONE Fight Night 11 16

ONE 165: Superlek در مقابل Takeru یک مسابقه مجدد از بهترین مسابقه گراپلینگ ONE در سال 2023به عنوان برترین کمربند سیاه BJJ اروپا، تامی لنگکر، یک بار دیگر پدیده آمریکا را به چالش خواهد کشید کاد روتولو برای عنوان جهانی ONE Lightweight Submission Grappling.

این مسابقه که برای رویداد اصلی در 28 ژانویه در آریاکه آرنا در توکیو، ژاپن برگزار می شود، فرصتی برای لانگکر خواهد بود تا انتقام شکست قبلی خود را بگیرد و نشان دهد که بازی او چقدر پیشرفت کرده است.

اما در حالی که او شدیداً می‌خواهد با روتولو امتیاز را یکسان کند، بازیکن نروژی در واقع معتقد است که به اندازه کافی برای کسب پیروزی در دفعه قبل تلاش کرده است.

اول از همه، لنگکر احساس می کند که علیرغم شکست در نهایت با تصمیم، به اندازه کافی از گارد باز و افتخارآمیز خود در طول مسابقه حمله کرده است.

او گفت onefc.com:

“من فکر می کنم که باید به روش من پیش می رفت. اما زمانی که من گارد بازی می‌کردم و او در بالا بازی می‌کرد، ممکن است به نظر می‌رسید که هنگام پاس دادن سرعت بسیار بالایی داشت و این بستگی به این دارد که داوران چگونه آن را به ثمر می‌رسانند و به چه چیزی علاقه دارند. من با هر کاری که او انجام می داد مخالفت می کردم.

“بنابراین احساس می‌کردم من کسی هستم که سعی می‌کنم در مورد تلاش‌های تسلیم توهین آمیز باشم.”

در آن مسابقه در ژوئن گذشته، لانگاکر مدافع عنوان قهرمانی را با تلاشی که برای برتری زودهنگام انجام داد، شگفت زده کرد.

سپس روتولو با تلاش خود با قفل پا به سمت عقب غرش کرد تا نتیجه را به تساوی بکشاند و به دلیل پاس‌های تهاجمی گارد و پاس‌های تهاجمی‌اش در طول مسیر، لطف داوران را به دست آورد.

بنابراین، در حالی که رقیب ممکن است با این تصمیم مخالف باشد، او می‌داند که قطعی‌ترین مسیر برای پیروزی، پایان دادن به آن است:

“من از آن شکایت نمی کنم. من هرگز از آن شکایت نخواهم کرد. وظیفه من دریافت تسلیم است.»

اکنون با بیش از شش ماه تجزیه و تحلیل عملکردش مقابل روتولو، این بازیکن 29 ساله با اعتماد به نفس وارد بازی برگشت شده است.

یک کهنه سرباز با بیش از 150 مسابقه جیو جیتسو برزیلی به عنوان یک کمربند مشکی، او می داند چگونه از شکست قوی تر عقب نشینی کند – و او دقیقاً این کار را در 28 ژانویه انجام می دهد:

واقعاً بد است، و این یک لحظه تلخ است. اما، می دانید، من در حرفه ام باخت های زیادی داشته ام، بنابراین سعی می کنم زیاد روی آن تمرکز نکنم.

من احساس کردم که او چه احساسی داشت و سبک او را می دانم. من می دانم که باید از چه چیزی آگاه باشم، و خوشحالم که شانس رستگاری را دارم و نشان می دهم که چه کاری می توانم انجام دهم.”

تامی لانگاکر با رویکردی جدید به آموزش نیرومند شد

تامی لانگکر از اولین درگیری خود با کاد روتولو به سادگی در کنار زمین ننشسته است.

کاملا برعکس – در ماه دسامبر، او در مسابقات جهانی IBJJF No Gi طلا گرفت تا جایگاه خود را به عنوان برترین گراپلر 170 پوندی سیاره خارج از این بازیکن 21 ساله آمریکایی تثبیت کند.

لنگکر موفقیت خود را مدیون تغییر در تمرینات می داند. از قضا، او می گوید که کلید آن خرج کردن بوده است کمتر زمان کار روی هنر خود

من تمایل دارم در مورد آماده سازی خیلی بیشتر از آنچه لازم است انجام دهم، که فشار زیادی روی خودم ایجاد می کند و یک نسخه بسیار پرتنش از من ایجاد می کند که به نوعی مردد است. بنابراین، به دلیل تأمل در این مورد، به نوعی تمریناتم را در چند ساعت محدود کردم.»

نتایج برای خود صحبت می کنند، زیرا به نظر می رسد لانگاکر در بهترین شکل زندگی حرفه ای خود قرار دارد.

او می‌گوید که این رویکرد جدید و کم‌تقاضا به او کمک می‌کند تا زمانی که در ONE 165 بیشترین اهمیت را دارد، بهترین عملکرد را داشته باشد.

نماینده آکادمی ولفینگ افزود:

“فکر می کنم این به من کمک زیادی خواهد کرد. من الان 30 را فشار می‌دهم و سال‌هاست که در بیشتر دوران حرفه‌ای‌ام به روش خاصی تمرین می‌کنم و اساساً با همان الگوی تمرین می‌کنم. و حالا که بالاخره توانستم خودم را از این روال رها کنم، احساس راحتی می‌کنم که وارد مسابقه شوم، برنده یا باختم.

“البته، من عصبی خواهم شد، اما به روشی بسیار قابل کنترل. من به آنچه در آماده سازی خود انجام می دهم و اینکه چگونه زندگی می کنم که به من کمک می کند تا یک مسابقه خوب و یک پیروزی خوب را کسب کنم بسیار مطمئن هستم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا