تکواندو

مداح: تمامی ورزشکاران ما از لحاظ فنی پیشرفت قابل توجهی داشته اند


مداح: تمامی ورزشکاران ما از لحاظ فنی پیشرفت قابل توجهی داشته اند

سرمربی تیم ملی تکواندوی بانوان گفت: سطح فنی ورزشکاران به هم نزدیک شده است و مانند گذشته ها نیست که بتوان به راحتی پیش بینی کرد که کدام ورزشکار فینالیست می شود و اکنون بازی ها به شدت سخت شده است.

مینو مداح سرمربی تیم ملی تکواندوی بانوان در گفت و گو با با روابط عمومی فدراسیون تکواندو و در ارتباط با سطح برگزاری رقابت های بین المللی تکواندوی جام فجر در بخش بانوان اظهار کرد:  در بعضی از اوزان تعدادی از شرکت کنده هایی که از کشورهای خارجی ثبت نام کردند متاسفانه در وزن کشی شرکت نکردند و برای ما مهم بود که تعداد کشور های خارجی شرکت کننده بیشتر از 4 کشور باشد، که در بعضی اوزان این امر عملی نشد ، اما سطح کیفی مسابقات در این دو روز بسیار بالا بود .

وی افزود: تعدادی از ملی پوشان در این مسابقات حاضر نبودند اما بسیاری جوانان و نوجوانانی که مسابقات آن ها را در این 2 روز مشاهده کردیم ورزشکاران بسیار با انگیزه ای هستند و بازی های جذابی را برگزار کردند و البته هر 4 سکو نیز روز گذشته به ورزشکاران کشورمان رسید که افتخار مهمی بود.

سرمربی تیم ملی تکواندوی بانوان گفت: تمامی این ورزشکاران ، افرادی بودند که دفعات ممختلف در اردوهای تیم ملی حضور داشته و در رقابت های انتخابی شرکت کرده بودند و به طور کلی همه آن ها را می شناسیم ، موضوعی که به شدت شاخص بود آن است که تمامی ورزشکاران ما از لحاظ فنی رو به جلو بوده اند و پیشرفت خوبی داشتند.

وی ادامه داد: سطح فنی ورزشکاران به هم نزدیک شده است و مانند گذشته ها نیست که بتوان به راحتی پیش بینی کرد که کدام ورزشکار فینالیست می شود و اکنون نمی توان حدس زد و بازی ها به شدت سخت شده است.

مداح تاکید کرد: حتی 2 ملی پوش ما ناهید کیانی و مبینا نعمت زاده هم که در این رویداد ها شرکت می کنند خودشان می دانند به هیچ وجه خصوصا مقابل رقیبان ایرانی شان  کار آسانی را ندارند و نباید  ورزشکاری را دست کم بگیرند.

سرمربی تیم ملی تکواندوی بانوان در ارتباط با شرایط برگزاری این مسابقات عنوان کرد: برگزاری مسابقات تا به امروز بسیار خوب بود و حقیقتا در این مدت نظم برگزرای بازی ها بر اساس زمان هایی که مشخص شده است به درستی انجام شد و در کل همه چیز منظم بود و اینکه توانستند کنترل همه چیز را داشته باشند می توان گفت میزبانی خوبی را از طرف کشورمان شاهد بودیم.


Source link

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا