تکواندو

دیدار شهردار اندیشه با رئیس و دبیرکل فدراسیون تکواندو


دیدار شهردار اندیشه با رئیس و دبیرکل فدراسیون تکواندو

شهردار شهر اندیشه، معاونین و اعضای شورای اسلامی شهر اندیشه با حضور در فدراسیون تکواندو، با مسئولان این فدراسیون دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، بهروز کاویانی شهردار شهر اندیشه، مولوی فر معاون شهردار، عباس رحمانی و هوشیار دیندار اعضای شورای اسلامی شهر اندیشه یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ با حضور در فدراسیون تکواندو کشور با هادی ساعی و اصغر رحیمی رئیس و دبیر کل فدراسیون تکواندو، علی تاجیک رئیس سازمان تیم های ملی و غلامرضا عمرانی رئیس کمیته مربیان فدراسیون تکواندو دیدار و گفتگو کردند.

شهردار شهر اندیشه برای تکواندو کشور در سال المپیک آرزوی موفقیت داشت و اعلام کرد مردم کشور در سال ۱۴۰۳ منتظر مدال های خوشرنگ تکواندوکاران کشور در بزرگترین آوردگاه ورزش جهان هستند.

در ادامه مولوی فر، رحمانی و دیندار نیز ضمن ابراز خوشحالی و عرض تبریک، تأکید بر پیشرفت چشمگیر تکواندو در کشور در سال های اخیر، بویژه شهرستان شهریار و شهر اندیشه داشتند و اذعان داشتند که تکواندو در منطقه غرب استان تهران از ورزش های نام آور برای کشور است.

ضمن اینکه کاویانی با اهدای لوحی از هادی ساعی رئیس و اصغر رحیمی دبیرکل فدراسیون تجلیل کرد.

میهمانان فدراسیون تکواندو در پایان بر سر مزار شهید گمنام آرمیده در فدراسیون تکواندو حاضر شدند و ضمن ادای احترام به قرائت فاتحه پرداختند.


Source link

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا