جودو

میقانی مشاور عالی رئیس فدراسیون جودو شد/نودهی و‌ حصاری به اردوی تیم ملی کاتا دعوت شدند

میقانی مشاور عالی رئیس فدراسیون جودو شد/نودهی و‌ حصاری به اردوی تیم ملی کاتا دعوت شدند

مجمع عمومی‌سالیانه هیات جودو استان گلستان امروز دو‌شنبه نوزدهم دی ماه با ریاست آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون جودو، مجمع عمومی سالیانه هیات جودو استان گلستان صبح امروز سه شنبه نوزدهم دی ماه سال ۱۴۰۲ با ریاست آرش میراسماعیلی  رئیس فدراسیون جودو در اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان برگزار شد.

قاسمعلی برزمینی مدیرکل ورزش و جوانان گلستان به عنوان نایب رئیس مجمع، محمد علی پایین محلی رئیس هیات جودو استان، داوود میقانی پیشکسوت جودو و سایر اعضا مجمع در این جلسه حضور داشتند.

در ادامه این جلسه، قربانی خزانه دار هیات از  هزینه های اعزام جودوکارانه به مسابقات قهرمانی کشور و در آمدزایی هیات جودو استان گزارشی را در حضور حاضرین در جلسه ارائه کرد.

امیر حصاری دبیر هیات جودو استان از برنامه های دانش افزایی، دوره های داوری و از برنامه های بازدید رئیس هیات استان از هیات های شهرستان ها و  برای حاضرین در جلسه توضیحاتی را ارائه کرد.

پس از گزارش های ارائه شده از سوی دبیر  و خزانه دار هیات، آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو ضمن خسته نباشید به خانواده جودو استان گلستان از واریز کمک مالی ۲۵۰ میلیون ریالی فدراسیون(امروز نوزدهم دی ماه) به حساب خزانه دار هیات جودو استان خبر داد.

آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو نیز در ادامه مجمع قول مساعد فدراسیون جهانی خبر داد و گفت: ابتدا شهادت جمعی از هموطنان عزیزمان در استان کرمان را به مردم ایران و ملت شهید پرور این استان تسلیت عرض میکنم، این خون هایی که ریخته می شود ملت ایران را مقاوم تر میکند، این حادثه بزرگ را به ملت ایران و خانواده این شهدا تسلیت عرض میکنم. 

وی در ادامه افزود: جا دارد، سالگرد درگذشت جهان پهلوان تختی را خدمت جامعه ورزش و ملت فهمیم کشورمان تسلیت عرض میکنم، جهان پهلوان بودن، تختی را غلامرضا تختی کرد و بخاطر همان منش قهرمانی و پهلوانی بود که نام او همچنان سر زبان ها است. ما به هرکجای این کشور و استان ها سفر میکنیم در کوچه و خیابان و باشگاه ها نام تختی را می بینیم. 

رئیس فدراسیون جودو در ادامه صحبت های خود به قول مساعد کمک های فدراسیون جهانی اشاره کرد و‌ افزود: خوشبختانه فدراسیون جودو به ما قول مساعدی داده تا تعدادی لباس جودو و تاتامی به فدراسیون ایران هدیه خواهد داد و ما نیز بر اساس نیاز استان های کشور این هدایا را تقسیم خواهیم کرد.

میراسماعیلی با معرفی مشاور عالی فدراسیون گفت: برادر عزیزمان داوود میقانی از پیشکسوتان استان گلستان را امروز به عنوان مشاور عالی رئیس فدراسیون معرفی میکنم. این خبر خوب را هم باید امروز اعلام کنم که نودهی و حصاری از کاتاروهای استان گلستان نیز به طور مستقیم به اردوی تیم ملی دعوت میشوند.

وی‌ در پایان اظهار داشت: با حمایت های فدراسیون و اعلام آمادگی هیات جودو استان و کمک های اداره کل ورزش و جوانان تابستان سال آینده استان گلستان میزبان مسابقات قهرمانی نونهالان کشور خواهد بود.فدراسیون جودو از هر نظر برای برگزاری این رویداد کمک خواهد کرد.

قاسمعلی برزمینی مدیرکل ورزش و جوانان گلستان نیز گفت: از آرش میراسماعیلی تشکر میکنم که در این مدتی که بنده مسوولیت استان را برعهده دارم، این برای چهارمین بار است که وی به استان گلستان سفر کرده است. ما یک سالن سه طبقه در شهرستان گرگان در حال ساخت داریم که طبقه اول آن خانه جودو خواهد بود و از وی خواهش میکنیم که برای تجهیز کردن این سالن به ما و هیات جودو استان کمک کند. ضمن اینکه از رئیس فدراسیون هم درخواست میکنیم که از ظرفیت مربیان استان برای حضور در اردوی تیم های ملی استفاده شود.

پایان پیام/


Source link

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا