تکواندو

گرندپری پاریس؛ پایان کار ایران با دو طلا، یک نقره و یک برنز/عباسی حذف شد


پایان کار ایران با دو طلا، یک نقره و یک برنز/عباسی حذف شد

با حذف آخرین نماینده ایران در رقابتهای گرندپری پاریس، پرونده تیم ملی کشورمان در این دوره از مسابقات با چهار مدال طلا، نقره و برنز بسته شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، این دوره از مسابقات که از روز جمعه دهم شهریورماه با حضور 256 تکواندوکار به میزبانی فرانسه در سالن «مارسل گاردن» شهر پاریس آغاز شده بود، در حالی امشب به پایان می رسد که تیم هفت نفره کشورمان با دو طلا، یک نقره و دو برنز به کار خود پایان داد. 

ابوالفضل عباسی آخرین نماینده ایران در این دوره از رقابتها بود که امروز در وزن 80+ کیلوگرم کار خود را با برتری 2 بر صفر مقابل «میگوئل مارتینز» نایب قهرمان سال 2019 جهان از برزیل آغاز کرد. سپس با همین نتیجه «عمر» از فرانسه را شکست داد. نماینده کشورمان در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف «کالوس سانسورس» قهرمان سال 2022 جهان و نفردوم رنکینگ از مکزیک رفت. عباسی راند نخست را با برتری 8 بر2 به سود خود خاتمه داد. وی در راند دوم در حالی که 14 بر 4 از حریف پیش بود، 5 اخطاره شد و بازنده میدان را ترک کرد. در راند سوم حریف 7بر5 برنده شد تا نماینده کشورمان در عین شایستگی 2 بر یک بازنده و از رسیدن به نیمه نهایی بازماند. 

در نهایت تیم 7 نفره کشورمان با دو طلا، یک نقره و یک برنز به کار خود پایان داد. مهران برخورداری و مهدی حاج موسایی دو مدال طلا، ابوالفضل زندی یک مدال نقره و مبینا نعمت زاده یک مدال برنز برای تیم ملی کشورمان  در این مسابقات کسب کردند. ابوالفضل عباسی،  متین رضایی و ناهید کیانی نیز از دور رقابت ها کنار رفتند.

هدایت تیم ملی مردان ایران برعهده بیژن مقانلو به عنوان سرمربی است و مجید افلاکی به عنوان مربی وی را همراهی می کند.در تیم بانوان نیز مینو مداح سرمربی تیم ملی است و مهروز ساعی به عنوان مربی وی را همراهی می کند. 

در این مسابقات به نفراتی که به مدال طلا دست پیدا کنند ۶۰ امتیاز، نفراتی که عنوان دوم را به خود اختصاص دهند ۳۶ امتیاز و دارندگان مدال برنز ۲۱.۶ امتیاز در راستای کسب سهمیه المپیک تعلق می‌گیرد.


Source link

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا