تکواندو

تکواندو انتخابی المپیک / ‏‬آرین سلیمی رقبای خود را شناخت


تکواندو انتخابی المپیک / ‏‬آرین سلیمی رقبای خود را شناخت

فردا در روز دوم از مسابقات انتخابی المپیک در قاره آسیا نماینده سنگین وزن ایران به دیدار رقبای خود می‌رود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، در ادامه این دوره از مسابقات که با حضور ۹۴ تکواندوکار از ۳۳ کشور به میزبانی چین در سالن «شانگسی» شهر «تای آن» جریان دارد، فردا شنبه ۲۶ اسفندماه در روز دوم این مسابقات تکواندوکاران اوزان ۵۷- و ۶۷+ کیلوگرم در گروه زنان، ۵۸- و ۸۰+ کیلوگرم در گروه مردان به مصاف هم خواهند رفت که آرین سلیمی در وزن ۸۰+ کیلوگرم پیکار می‌کند.

در وزن ۸۰+ کیلوگرم ۸ تکواندوکار ثبت نام کرده اند که سلیمی دور نخست به مصاف «واضح الاحمد» از قطر می‌رود و در صورت برتری برابر این تکواندوکار راهی مرحله نیمه نهایی خواهد شد. وی  برای صعود به دیدار نهایی و قطعی کردن سهمیه خود برای المپیک پاریس برنده مبارزه پاکستان و لبنان را پیش رو خواهد داشت. تکواندوکاران چین، چین تایپه، افغانستان و قرقیزستان نیز در آن سوی جدول برای کسب سهمیه تلاش می کنند. 

تیم ملی تکواندو ایران پیش از این توسط ناهید کیانی و مهران برخورداری برای حضور در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس دو سهمیه کسب کرده بود و مبینا نعمت زاده نیز امروز موفق شد سومین سهمیه حضور در المپیک را برای تکواندو کسب کند.

مینو مداح و مجید افلاکی سرمربیان تیم‌های ملی تکواندو، دکتر یاوری پزشک تیم ملی و هادی ساعی رئیس فدراسیون، در این سفر تیم ملی راه همراهی خواهند کرد.


Source link

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا