مسابقات one

5 مبارزه محوری به ONE Fight Night 18 اضافه شد: Gasanov vs. Oh On Prime Video، کارت کامل آشکار شد

5 مبارزه محوری به ONE Fight Night 18 اضافه شد: Gasanov vs.  Oh On Prime Video، کارت کامل آشکار شد

5 مبارزه محوری به ONE Fight Night 18 اضافه شد: Gasanov vs. Oh On Prime Video، کارت کامل آشکار شد

لیام نولان یک ضربه سر به سمت ادی عباسولو پرتاب کرد

5 مبارزه محوری به ONE Fight Night 18 اضافه شد: Gasanov vs. Oh On Prime Video، کارت کامل آشکار شد

لیام نولان یک ضربه سر به سمت ادی عباسولو پرتاب کرد

ONE Championship رسماً پنج مسابقه هنرهای رزمی را که باید حتما ببینید به اولین رویداد پرایم تایم ایالات متحده در سال 2024 اضافه کرده است و ترکیب این مسابقات را تکمیل کرده است. ONE Fight Night 18: Gasanov vs Oh on Prime Video.

علاوه بر مسابقات اعلام شده قبلی، هواداران جهانی می توانند مشتاقانه منتظر دیدن یک مسابقه سه گانه موی تای، یک مسابقه کیک بوکسینگ سبک وزن و یک بارنبرنر سنگین وزن MMA در ورزشگاه بوکس لومپین بانکوک در این جمعه، 12 ژانویه باشند.

هنرمند ناک اوت فزاینده Suablack Tor Pran49 اولین بازی خود در پرایم تایم در آمریکا را در مسابقه اصلی خواهد داشت و در طول مدت حضورش در بزرگترین سازمان هنرهای رزمی جهان غیرقابل توقف به نظر می رسید.

این بازیکن 27 ساله از یک سال شکست در ONE Friday Fights لذت برد، زیرا او چهار حریف را متوقف کرد – از جمله آخرین قربانی خود. کریگ کوکلی، در رویداد نهایی تبلیغات در سال 2023 چند هفته پیش – برای به دست آوردن یک قرارداد شش رقمی.

سوآبلک تلاش خواهد کرد تا این شتاب را حفظ کند، اما استفان کرودی تمام انگیزه های جهان را دارد تا تایلندی را در مسیر خود متوقف کند.

کورودی، که اولین حضور تبلیغاتی خود را در این مسابقه موی تای وزن باطل انجام خواهد داد، به دنبال بازپرداخت برای کوکلی، دوست و شریک آموزشی از آکادمی رزمی دوبلین است.

هموطن سوآبلک، Rungrawee “Legatron” Sitsongpeenong، همچنین در ONE Fight Night 18 رقابت خواهد کرد.

پس از کسب سه پیروزی متوالی برای شروع دوره ONE، صعود شهاب سنگی نماینده Sitsongpeenong در آخرین بازی خود متوقف شد، زمانی که او در برابر رقیب سابق عنوان جهانی شکست خورد. دیمیتری منشیکوف سپتامبر گذشته

اگرچه Rungrawee تلاش خواهد کرد تا در این ماجرای سبک وزن موی تای به مسیر خود بازگردد، شاکر التکریتی سعی خواهد کرد تا برای خانواده اش رستگاری پیدا کند.

التکریتی که امروز به عنوان یکی از مستعدترین و آینده دارترین مهاجمان خاورمیانه شناخته می شود، مهارت ها، قلب و بازی درخشانی را به نمایش گذاشت تا تصمیمی سخت بگیرد. بامپارا کویاته در ONE Fight Night 15 اکتبر گذشته

اکنون، عراقی به دنبال این است که مقداری حرکت را به هم متصل کند و انتقام برادر بزرگترش را بگیرد مصطفی، که Rungrawee سال گذشته شکست داد.

و در دیگر اکشن سبک وزن موی تای، ستاره بریتانیایی “کشنده” لیام نولان بازگشت مورد انتظار خود را انجام خواهد داد.

قرار بود نولان با رقیب سابق ONE World Title به میدان برود سینساموت کلینمی در یک مسابقه برگشت در نوامبر گذشته، اما او در روزهای منتهی به آن بیمار شد ONE Fight Night 16 و قادر به رقابت نبود

اما اکنون، او سالم است و آماده است تا در کینگ دو ورزش بازی کند رجین “جاودانه” ارسلمسابقات جهانی سبک وزن موی تای. یک پیروزی دیگر به طور بالقوه می تواند آن ضربه عنوان را تضمین کند.

این کار آسانی در برابر علی علیف نخواهد بود، یک تازه وارد تبلیغاتی که در کمپ آموزشی ونوم در پاتایا، تایلند، زیر نظر نظارت کار می کند. مهدی ذاتوت، و کل تیم در یک رول بوده است.

هم آلیف و هم التکریتی فوق الذکر تلاش خواهند کرد تا تیم را در سال 2024 به یک شروع خوب برسانند.

علاوه بر سه نبرد موی تای، کیک بوکسورهای سبک وزن بیبولات عیسیف و یوری فارکاس در مسابقه ای که بعید به نظر می رسد زنگ نهایی را ببینند، سقوط کنند.

روسی که بر قهرمان سابق Enfusion پیروز شد بوگدان استویکا و یک پیروزی تکان دهنده با حلقه برجسته میهایلو ککویویچ، تمام قدرت توقف نمایش و زیرکی نخبگان فنی برای اجرای جدی را دارد رومن کریکلیاعنوان جهانی سبک وزن سبک کیک بوکسینگ ONE.

با این حال، فارکاس سعی خواهد کرد در اولین بازی تبلیغاتی خود بیانیه ای ارائه دهد.

این ورزشکار 29 ساله رومانیایی یک ورزشکار با استعداد است که سال گذشته پس از قهرمانی در مسابقات Road To ONE در اروپا این فرصت را به دست آورد.

در نهایت، رزمی‌کاران ترکیبی سنگین وزن “جنگجوی توانا” کانگ جی وون و میخائیل جمال عبداللطیف در یک برخورد واقعی تایتان ها به پایین پرتاب خواهد شد.

غول کره جنوبی یک مهاجم فوق‌العاده خطرناک با چانه گرانیتی است که هر شش پیروزی حرفه‌ای خود را از طریق حذفی در دور اول به دست آورده است، از جمله یک جفت بازگشت به یاد ماندنی در برابر ستاره‌هایی مانند ستارگان گرانیتی ایرانی. امیر علی اکبری و مهدی برقی.

اگرچه او در جدیدترین حضور خود در برابر توپ ویرانگر کانادایی شکست ناپذیر شکست خورد بن تینانکانگ قصد دارد به مسیرهای پیروزی بازگردد و زمانی که با رقیب آمریکایی شکست ناپذیر آینده‌اش شاخ درآورد، یک پایان دیدنی دیگر به دست آورد.

با توجه به قدرت رعد و برق و تمایل هر مرد به نزاع، طرفداران می توانند تا زمانی که این مسابقه ادامه داشته باشد، مشتاقانه منتظر اقدام با بند انگشت سفید باشند.

به کارت کامل بازی ONE Fight Night 18: Gasanov vs. Oh در Prime Video نگاهی بیندازید.

کارت کامل برای ONE Fight Night 18: Gasanov vs. Oh On Prime Video

  • شامیل گاسانوف در مقابل اوهو تائک (MMA – پر وزن)
  • Suablack Tor Pran49 vs Stefan Korodi (موای تای – وزن کم وزن)
  • Kwon Won Il در مقابل Shinechagtga Zoltsetseg (MMA – Bantamweight)
  • Rungrawee Sitsongpeenong vs Shakir Al-Tekreeti (موای تای – سبک وزن)
  • آرتم بلاخ در مقابل انخ-اورگیل بااتارخو (MMA – وزن کم وزن)
  • لیام نولان مقابل علی علیف (موی تای – سبک وزن)
  • کانگ جی وون مقابل میخائیل جمال عبداللطیف (MMA – سنگین وزن)
  • Beybulat Isaev در مقابل یوری فارکاس (کیک بوکسینگ – سبک وزن)
  • مارک آبلاردو مقابل ابراگیم دائوف (MMA – وزن کم وزن)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا