جودو

پاداش میلیاردی رئیس فدراسیون جودو به مدال آوران هانگژو

پاداش میلیاردی رئیس فدراسیون جودو به مدال آوران هانگژو

رئیس فدراسیون جودو گفت: برای مردان و بانوان اعزامی به بازیهای آسیایی هانگژو در صورت کسب مدال طلا، نقره و برنز به ترتیب یک میلیارد، پانصد میلیون و ۲۵۰ میلیون تومان پاداش در نظر گرفته ایم.

به گزارش روابط عمومی فدراسون جودو، آرش میراسماعیلی جودو با حضور در اردوی تیم ملی جودو بانوان در صحبت های خود اظهار داشت: امروز‌ روز بزرگی برای ما است، تعلیق ما روزهای پایانی خود را سپری میکند و ممنونم از شما خواهران گرامی که به عنوان اولین مسولان ورزش در اردوی تیم ملی جودو بانوان حضور پیدا کردید و به بچه های ما سرزدید. حضور شما در اردوی تیم ملی بانوان باعث شده دختران ما با انگیزه تر تمرین کنند. برای تمرینات بربط واقعا یک برنامه ویژه ای داشتم، اما متاسفانه بنا به دلایلی که میدانید دو ماه بیرون از فدراسیون بودم و این برنامه ها اجرایی نشد. 

وی در ادامه افزود: امروز شما عزیزان به اردوی دختران ما سر زدید و بچه های ما انرژی گرفتند؛ ممنونم از شما که خواهرانه کنار ما بودید. ما برای بیشتر شدن سهمیه بانوان در بازیهای آسیایی تلاش کردیم اما متاسفانه نشد و دوستان عزیز یک سهمیه به ما دادند و این یک سهمیه هم برای ما ارزشمند است.قطعا ویزر رئیس فدراسیون جهانی در بازیهای آسیایی هانگژو حضور خواهد داشت، قطعا درخشش مریم بربط در هانگژو میتواند به جودو بانوان کمک کند تا ما پس از درخشش بربط یک سهمیه حضور در مسابقات جهانی و یک سهمیه حضور در بازیهای المپیک پاریس را از ویزر بگیریم. 

در واقع ما یک پوشش با حجاب اسلامی را طراحی خواهیم کرد و اگر به لطف خدا بربط بتواند در هانگژو نمایش خوبی از خود داشته باشد ما نیز میتوانیم ویزر را راضی کنیم تا سهمیه حضور در مسابقات جهانی و المپیک را به ما بدهد و این موضوع راه را برای حضور بانوان در مسابقات جهانی و المپیک باز کند.

رئیس فدراسیون جودو در ادامه خاطرنشان کرد: مسابقات قهرمانی آسیا در رده سنی نوجوانان و جوانان آبان ماه به میزبانی کشور لبنان برگزار خواهد شد، قرار است یک کاروان ۵۴ نفره در بخش دختران و پسران به این مسابقات اعزام شوند. ما با تمام توان این تیم را به مسابقات آسیایی اعزام خواهیم کرد و امیدوارم که اتفاقات خوبی در لبنان برای تیم ملی کشورمان رقم بخورد. پیش از اعزام به این مسابقات ۵۰۰ جودوکا در بخش دختران و پسران در انتخابی تیم ملی حضور خواهند داشت و نفرات اول تا سوم به اردو دعوت خواهند شد.

میراسماعیلی در مورد پرداخت پاداش به مدال آوران در بازیهای آسیایی اظهار داشت: خوشبختانه مسولان کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان نزدیک به ۱۵ هزار دلار برای نفرات اول در بازیهای آسیایی هانگژو‌ پاداش در نظر گرفته اند.ما هم برای نفرات اعزامی به بازیهای آسیایی پاداش خوبی را در نظر گرفته ایم. هر کدام از چهاره جودوکار اعزامی به بازیهای آسیایی موفق به کسب مدال شوند، به ترتیب رنگ مدال طلا، نقره و برنز  پاداش خواهیم داد.به مدال آوران طلا یک میلیارد تومان، مدال نقره ۵۰۰ میلیون تومان و ۲۵۰ میلیون تومان برای مدال آوران برنز پاداش در نظر گرفته ایم. ضمن اینکه نصف این مبالغ نیز به عنوان پاداش به کادرفنی خواهیم داد.این پاداشی است که فدراسیون در نظر گرفته، قطعا مصطفی کریمی مدیر تیم های ملی نیز پاداش ویژه ای برای مدال آوران در نظر خواهد داشت.

وی‌ در ادامه افزود: مردان ما در طول مدتی که جودو ایران تعلیق بود در مسابقات و اردوهای مشترک بسیار خوبی حضور داشتند و از آنها انتظار بیشتری داریم اما اگر مریم بربط مدال بگیرید پاداش ویژه ای برای او در نظر خواهیم گرفت. در طول این مدت مردان و بانوان ما از لحاظ مکمل های ورزشی تحت پوشش بوده اند.در رابطه به بربط سعی میکنیم در بحث خرید لباس های جودو به او کمک کنیم، اگر نتوانستیم لباس تهیه کنیم معادل خارجی آن را به بربط پرداخت خواهیم کرد.

میراسماعیلی در پایان خاطرنشان کرد: ما چهار سال پای آرمان هایمان ایستادیم،سختی کشیدم و حالا زمان بازگشت جودو به میادین بین المللی رسیده است.خدا را شکر بچه های ما شخصیت قهرمانی دارند و این ارزشمند است. حضور معاونین وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک در اردوی تیم ملی بانوان برای ما بسیار ارزشمند بوده است.امیدواریم از این پس در مسابقات پیش رو نمایندگان کشورمان بدرخشند.ما چهار نماینده در هانگژو خواهیم داشت و امیدوارم بتوانیم کار بزرگی آنجا انجام بدهیم.

 

پایان پیام/


Source link

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا