مسابقات one

علیرغم فشار عنوان قهرمانی جهان، تای روتولو بر روی راه هایی برای “برچیدن” ماگومد عبدالقادروف تمرکز کرد.

علیرغم فشار عنوان قهرمانی جهان، تای روتولو بر روی راه هایی برای “برچیدن” ماگومد عبدالقادروف تمرکز کرد.

تای روتولو داگی ارسلانالیف ONE Fight Night 13 57

علیرغم فشار عنوان قهرمانی جهان، تای روتولو بر روی راه هایی برای “برچیدن” ماگومد عبدالقادروف تمرکز کرد.

تای روتولو داگی ارسلانالیف ONE Fight Night 13 57

تای روتولو تنها یک هفته تا رسیدن او به مدال طلا در ONE Championship فاصله دارد.

در 3 نوامبر در پرایم‌تایم ایالات متحده، شخصیت 20 ساله BJJ با یک تازه وارد تبلیغاتی به میدان می‌رود. ماگومد عبدالقادروف برای افتتاحیه ONE Welterweight Submission Grappling عنوان جهانی در رویداد اصلی مشترک ONE Fight Night 16: Haggerty vs. Andrade در Prime Video.

این مسابقه در استادیوم لامپینی در بانکوک فرصتی برای روتولو خواهد بود تا به برادر دوقلوی خود، پادشاه سبک وزن، ملحق شود. کاد روتولو، به عنوان یک قهرمان جهانی ONE و جایگاه خود را در میان برترین مبارزان زمینی پوند به پوند سیاره تثبیت کنید.

با نزدیک شدن به این فرصت تاریخ ساز، کالیفرنیایی مطمئن است که می تواند فشارها را کاهش دهد و بهترین عملکرد خود را داشته باشد.

او گفت onefc.com:

«نمی‌توانی فکر کنی [the pressure]، مطمئنا. می‌دانی، اینجا و آنجا به ذهن من خطور می‌کند، و فکر می‌کنم همه افراد متفاوت هستند.

اما برای من، احساس می‌کنم این وظیفه من است که جلوی آن را بگیرم و روی کار در حال انجام تمرکز کنم. چون من با عنوان مبارزه نمی کنم. من با ماگومد می جنگم.

روتولو عاقلانه است که عبدالقادروف را نادیده نگیرد.

به هر حال، داغستانی 32 ساله – در حالی که نام کمتر شناخته شده ای در این مسابقه قهرمانی جهان است – یک قهرمان اروپایی ADCC گراپلینگ است که دارای سبکی کاملاً گرد و سخت در گراپلینگ است.

به همین دلیل آمریکایی ها فقط روی این موضوع تمرکز می کنند چگونه او به جای عنوان قهرمانی جهان، برنده خواهد شد میتوانست پیروزی:

در پایان روز، این چیزی است که من در تمام طول روز روی آن تمرکز می کنم. در شب، این تنها چیزی است که من به آن فکر می کنم ماگومد است که چگونه می خواهم او را از بین ببرم.

با این حال، روتولو اعتراف می کند که شانس تبدیل شدن به اولین دارنده عنوان قهرمانی دسته سبک وزن، عنصر متفاوتی را به مسابقه اضافه می کند.

اما به‌عنوان جوان‌ترین قهرمان جهانی کمربند مشکی IBFFJ در تاریخ – و برادر دوقلوی جوان‌ترین قهرمان جهان ADCC در تاریخ – روتولو در موقعیت‌های پرفشار و ریسک کم تجربه ندارد.

او اضافه کرد:

بله، این عنوان قطعاً فشار مضاعفی است. اما می‌دانی، من و برادرم در تمام زندگی‌مان با فشار مواجه بوده‌ایم، و تا به حال در رد کردن آن بسیار خوب عمل کرده‌ایم.»

“من باید بتوانم یک پنجره پیدا کنم” – روتولو جزئیات استراتژی در برابر عبدالقادیرف

مهم نیست که تای روتولو چقدر از نظر روحی اعتماد به نفس داشته باشد، او باید از نظر بدنی بهترین عملکرد خود را داشته باشد تا ماگومد عبدالقادروف را در ONE Fight Night 16 بیرون بیاورد.

نماینده Atos از قدرت کشتی دشمن خود آگاه است، اما این بدان معنا نیست که او قصد دارد از برنامه بازی معمولی خود برای شکار تهاجمی برای برداشتن روی پا منحرف شود.

روتولو گفت:

«وقتی می‌جنگیم، می‌خواهم شاخ بزنم، و مطمئناً در آغاز جنگ خواهد بود. و او کشتی خوبی دارد. کشتی من در طول چهار سال گذشته بسیار پیشرفت کرده است و من واقعاً هیجان زده هستم که آن را در برابر ماگومد آزمایش کنم.

هنگامی که آنها به تشک برخورد کردند، روتولو مطمئن است که غریزه تمام کردن او که در تمرینات جیو جیتسو برزیل از سن 3 سالگی به کار گرفته شده است، زمام امور را خواهد گرفت.

او با اعتماد به نفس، طرز فکر خود را توضیح داد:

پیدا کردن پنجره سخت خواهد بود، اما من و برادرم 17 سال است که تمرین می کنیم. این کار من است، پیدا کردن ویندوز. باید بتوانم پنجره را پیدا کنم. و اگر نتوانم، به این معنی است که من فقط هر کاری را که باید انجام می دادم انجام ندادم.

می دانید، من واقعاً معتقدم که اگر کاملاً آماده باشم، هیچ شانسی وجود ندارد که او برنده شود. اصلا امکان نداره.”

برای روئوتولو، تسلیم یا شکست در برابر عبدالقادیرف است.

اما به جای اینکه به دنبال یک نوع خاص از پایان باشد، او می‌گوید که هر چیزی و هر چیزی که در دسترس باشد را می‌گیرد:

«پیش از این، من درخواست‌های خاصی داشتم که می‌خواستم آن‌ها را بزنم. می دانی، D’Arce، وگرنه من می خواهم یک حشره دار بزنم. و در پایان، حالا من فقط می‌خواهم حریفم را بدون توجه به هر چیزی تسلیم کنم.»

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا