مسابقات one

“یک زمان استراحت برای من” – Enkh-Orgil Baatarkhuu Eyes رتبه پنج برتر با پیروزی بر آرتم بلاخ

“یک زمان استراحت برای من” – Enkh-Orgil Baatarkhuu Eyes رتبه پنج برتر با پیروزی بر آرتم بلاخ

“یک زمان استراحت برای من” – Enkh-Orgil Baatarkhuu Eyes رتبه پنج برتر با پیروزی بر آرتم بلاخ

Enkh Orgil Baatarkhuu Jhanlo Mark Sangiao ONE Fight Night 13 46

“یک زمان استراحت برای من” – Enkh-Orgil Baatarkhuu Eyes رتبه پنج برتر با پیروزی بر آرتم بلاخ

Enkh Orgil Baatarkhuu Jhanlo Mark Sangiao ONE Fight Night 13 46

خراش مغولی انخ-اورگیل بااتارخو به دنبال این است که رکورد ONE بی نقص خود را دست نخورده نگه دارد و به صعود شهاب سنگی خود در بخش MMA وزن باطل ادامه دهد وقتی که در رتبه چهارم قرار گرفت. آرتم بلاخ در ONE Fight Night 18 در Prime Video.

روز جمعه، 12 ژانویه، در ساعات پربیننده ایالات متحده، مسابقه موردانتظار بین دو رقیب سرسخت این بخش، در استادیوم نمادین بوکس لومپین در بانکوک، تایلند برگزار خواهد شد.

این همان مکانی است که بااتارخوو در سال 2023 با دو بازی برجسته با نتیجه 3-0 پیش رفت و او یک قرارداد شش رقمی و یک جایگاه در فهرست اصلی ONE به ارمغان آورد.

هنگامی که او به بانکوک باز می گردد تا با بلاخ رقابت کند، این بازیکن 35 ساله با خطرناک ترین حریف دوران حرفه ای 12 مبارزه ای خود روبرو خواهد شد و مهمتر از آن، این شانس را خواهد داشت که جایگاه چهارم روسی را در مسابقات پر استعداد کسب کند. رتبه بندی MMA در وزن بانمک.

مرد اهل خوود، مغولستان، با onefc.com درباره بحرانی بودن این مسابقه آینده صحبت کرد:

“البته، این یک مبارزه بسیار مهم برای من است. اگر در این مبارزه پیروز شوم، یک قدم به ورود به رده بندی MMA در وزن باصفا نزدیکتر می شوم که هدف اصلی من است. بنابراین اساساً، این زمان برای من زمان استراحت است.»

در واقع، برنده ONE Road to Mongolia به تدریج با رقابت سخت‌تر و سخت‌تری در بزرگترین سازمان هنرهای رزمی جهان روبرو شده است. اخیراً او یک پدیده فیلیپینی 21 ساله را ارائه کرد جانلو مارک سانگیائو در ماه آگوست.

باآتارخو با آگاهی از این که پیروزی بر بلاخ می‌تواند او را در رده‌بندی بخش‌ها قرار دهد، قصد دارد از همان دستور العمل موفقیت پیروی کند و روند پیروزی‌های چشمگیر خود را در ONE Fight Night 18 زنده نگه دارد.

او اضافه کرد:

من همیشه برای هر مبارزه ای که در آن شرکت می کنم 100 درصد می دهم و هیچ کس را دست کم نمی گیرم. این مبارزه از این قاعده مستثنی نخواهد بود. تمام تلاشم را می‌کنم و سعی می‌کنم به پنج رتبه برتر رده‌بندی برسم.»

انخ-اورگیل بااتارخو نبرد با آرتم بلاخ را شکست

البته، اگر انخ-اورگیل بااتارخو بخواهد در 5 تیم برتر MMA وزن باطل حضور داشته باشد، ابتدا باید از آرتم بلاخ و مجموعه مهارت های نخبه و جامع او بگذرد.

با 8 توقف در 9 پیروزی حرفه ای خود، این بازیکن 27 ساله یک تمام کننده بی رحم است که چالش های سبک خاصی را ارائه می دهد. از همه مهمتر، بلاخ برتری قد 3 اینچی نسبت به مغولی دارد.

به همین ترتیب، Baatarkhuu ذهنیت شکست ناپذیر خود را به عنوان مزیت خود می بیند.

او گفت:

“یک اختلاف قد بین ما وجود دارد. او دست ها و پاهای بلندتری نسبت به من دارد، به طوری که در حین مبارزه به او برتری می دهد. در MMA حرفه ای، مرز بین برد و باخت بسیار نازک است، بنابراین بدیهی است که او سعی خواهد کرد از هر مزیتی که دارد استفاده کند.

“اما من همچنین نقاط قوت خود را دارم – اراده و عزم قوی ام. من معتقدم که برای غلبه بر تمام چالش هایی که با آن روبرو هستم، استحکام ذهنی و صلابت را دارم. این ویژگی‌ها چیزی است که من را از حریفانم متمایز می‌کند.»

در حالی که بسیاری از مبارزان ممکن است سریعاً یک ناک اوت راند اول را پیش بینی کنند، نماینده تیم Tungaa یک جنگ همه جانبه را در 12 ژانویه متصور است.

بااتارخو با توجه به روحیه تسلیم ناپذیر هر مرد و تمایل به عمل، معتقد است که طرفداران جهانی ONE می توانند انتظار یک نبرد نزدیک را داشته باشند.

او گفت:

فکر نمی‌کنم این مبارزه به این راحتی و سریع تمام شود. برعکس، این یک مبارزه بسیار نزدیک و شدید خواهد بود. چون ما هر دو جنگجوی بسیار مصمم و ماهری هستیم. هر کس آن روز از نظر روحی و جسمی آمادگی بیشتری داشته باشد، برنده خواهد شد.»

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا