دسته بندی نشده

آیا فرانسیس نگانو می تواند تایسون فیوری را شکست دهد؟ تدی اطلس پرونده ای درست می کند

آیا فرانسیس نگانو می تواند تایسون فیوری را شکست دهد؟  تدی اطلس پرونده ای درست می کند

آیا فرانسیس نگانو می تواند تایسون فیوری را شکست دهد؟ تدی اطلس پرونده ای درست می کند

یادداشت ویراستار: این مقاله در ابتدا در MMAJunkie.com.

***

تعداد کمی می دهند فرانسیس ناننو شانسی در اولین بازی بوکس خود در برابر قهرمان WBC تایسون فیوری این شنبه در عربستان سعودی، اما تدی اطلس ممکن است شما را به فکر دوباره وادار کند

مربی افسانه ای بوکس تفکیک دقیقی از مسابقه Fury و Ngannou انجام داد و اساساً توضیح داد که چرا نگانو علیرغم اینکه خارج از عنصر خود است، به طور کامل از رقابت خارج نمی شود. اطلس روز سه شنبه در پادکست خود گفت: مبارزه با تدی اطلس، که نگانو می تواند ناراحتی را از بین ببرد.

اطلس گفت: “فقط یک برنده باید وجود داشته باشد، بوکسور، زیرا او تمام زندگی خود را در سطح بالایی بوکس کرده است.” بنابراین من اینجا هستم تا بگویم، بله، ممکن است یک طرفه باشد. ممکن است اینطور شود، درست مثل مک‌گرگور-می‌ودر که می‌توانست به این شکل باشد، اما من چندان مطمئن نیستم.»

در زیر، اطلس عواملی را که به اعتقاد او قهرمان سابق سنگین وزن UFC را به یک سگ زنده در این مسابقه بوکس مقابل فیوری تبدیل می کند و آنچه که نگانو می تواند برای افزایش شانس خود انجام دهد را بیان می کند:

اولین عامل ممکن است یک عامل آشکار، اما بسیار واقعی باشد.

اطلس قدرت و دوام نگانو را تشخیص می دهد، و این می تواند به او کمک زیادی کند که ممکن است آسیب های زیادی را متحمل شود، زیرا او به جای تلاش برای شکست دادن او با امتیاز، به دنبال کنار گذاشتن فیوری است.

این ممکن است برای فیوری خاموش باشد. … [Ngannou] این قدرت را دارد که به هر کسی صدمه بزند، از جمله فیوری، که چانه ای باورنکردنی دارد، چند بار توسط بزرگترین پانچر در وایلدر او را انداخته و او بلند شده است. بنابراین او یک چانه عالی و یک قانون اساسی عالی دارد، یک قلب عالی برای فیوری.

“فقط عالی، فقط عالی. برای این باید او را تشویق کنید. اما نگانو در زمانی که مورد آزمایش قرار گرفته، زمانی که روی زمین بوده و تهدید به تسلیم شدن شده است، سرسختی نشان داده است، اما این کار را نکرده است. این عزم را نشان می‌دهد که می‌توانید شیطان را جلوی در نگه دارید و تسلیم نشوید.»

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا