مسابقات one

من قصد دارم پاسیو را زود به پایان برسانم – منصور مالاچیف قصد دارد عنوان جهانی را به دست بیاورد در ONE Fight Night 15

من قصد دارم پاسیو را زود به پایان برسانم – منصور مالاچیف قصد دارد عنوان جهانی را به دست بیاورد در ONE Fight Night 15

منصور مالاچیف جرمی میادو ONE Fight Night 11 4

من قصد دارم پاسیو را زود به پایان برسانم – منصور مالاچیف قصد دارد عنوان جهانی را به دست بیاورد در ONE Fight Night 15

منصور مالاچیف جرمی میادو ONE Fight Night 11 4

منصور مالاچیف می‌داند که یک شوت عنوان جهانی MMA در ONE Strawweight در صورت شکست پادشاه سابق بخش، در دسترس خواهد بود. جاشوا «شور» پاسیو در ONE Fight Night 15 در Prime Video.

روس شکست ناپذیر در این جمعه، 6 اکتبر، با پاسیو رتبه 1 در پرایم تایم ایالات متحده روبرو خواهد شد و مسابقه آنها فرصت بزرگی را برای او به ارمغان می آورد.

مالاکیف با ارسال غالب در دور اول جایگاه پنجم را به دست آورد جرمی “جگوار” میادو در اولین بازی خود در ژوئن گذشته.

وقتی او با پاچیو در ورزشگاه لامپینی بانکوک، تایلند دیدار می کند، ریسک بسیار بیشتر خواهد شد، اما این بازیکن 31 ساله داغستانی معتقد است که برای بزرگترین مبارزه دوران حرفه ای خود در برابر فوق ستاره فیلیپینی آماده است.

او گفت onefc.com:

“احساس خوبی دارم. من برای این دعوا داغونم او یک مبارز با تجربه است و قهرمان جهان در ONE بود، بنابراین من سخت تمرین می کنم تا او را شکست دهم.

“پیروزی بر پاسیو برای من در راه رسیدن به هدف بزرگ – کمربند ONE، یک پیروزی بزرگ خواهد بود. حریف من شماره یک در بخش است و پیروزی بر او من را به مبارزه برای عنوان قهرمانی جهان نزدیک می کند.

Pacio یکی از باتجربه‌ترین ورزشکاران MMA در وزن کاه در ONE است که پنج عنوان قهرمانی جهان را در برابر نام‌های برتر در کلاس وزن به دست آورده است.

“The Passion” که از پس‌زمینه ووشو در تیم مشهور Lakay آمده است، اکنون خارج از Lions Nation MMA رقابت می‌کند. با بسیاری از هم تیمی های سابقش.

مالاکیف مطمئناً به تجربه و بازی استندآپ حریف احترام می‌گذارد، اما او فکر می‌کند که تخصص‌های خودش – یعنی کشتی‌گیری نخبگان و گریپلینگ – برای پاچیو بسیار زیاد است.

او در زرادخانه‌اش، دفاع کشتی‌های ضربتی و بسیار خوبی دارد، اما کشتی من در سطحی کاملاً متفاوت است. خواهیم دید که آیا او می تواند در برابر آن دفاع کند یا خیر.

سال‌هاست که مهارت‌هایم را در بین بهترین کشتی‌گیران داغستان تقویت کرده‌ام. من به اندازه کافی با تجربه هستم که بتوانم با هر کسی کشتی بگیرم و پاسیو نیز از این قاعده مستثنی نیست.

مالاکیف مشتاق به چالش کشیدن پادشاه استرو وزن جرد بروکس است

منصور مالاچیف با اعتماد به نفس از رکورد 11-0 و اولین بازی موفق خود در ONE، معتقد است که می تواند جاشوا پاچیو را شکست دهد و ثابت کند که برای هر کسی آماده است.

او از آن دسته مبارزانی نیست که دوست دارد وقت خود را صرف کند – تا به امروز 9 بار در حرفه MMA خود به ثمر رسانده است – و او در این جمعه در ONE Fight Night 15 به دنبال همین است.

مالاکیف پیش بینی کرد:

فکر می‌کنم تمام مهارت‌های لازم برای پیروزی را دارم. من برای هر سه دور آماده هستم، اما قصد دارم پاسیو را زودتر تمام کنم. خواهم گفت [the fans] پلک نزن، زیرا این یک مبارزه بسیار سرگرم کننده و زیبا خواهد بود.»

مالاکیف مصمم است برای عنوان جهانی ONE Strawweight MMA به چالش بکشد و ممکن است Pacio تنها مانعی باشد که بر سر راه او قرار دارد.

در حالی که او بر روی کار در حال انجام تمرکز دارد، گراپلر روسی همچنین خود را به عنوان یک آزمون سبک سخت برای پادشاه تقسیم می‌کند. جرد «خدای میمون» بروکس – و او قبلاً توجه کشتی گیر آمریکایی را به خود جلب کرده است.

بروکس همیشه با اعتماد به نفس نیز زبانش را گاز نگرفته است و می‌گوید مالاکیف مانند یک «نسخه طبقه پایین‌تر» از خودش است. اما به نوبه خود، مدعی شماره 5 انگیزه دارد که اگر در آینده ملاقات کنند، “خدای میمون” را ساکت کند:

هدف من کمربند است و برایم مهم نیست که حریفم چه کسی خواهد بود. اما از آنجایی که من با شماره یک می جنگم [contender in the division]، من می خواهم در مرحله بعدی با جرد بروکس، قهرمان مبارزه کنم.

او بیش از حد در مورد من صحبت می کند و من می خواهم به او نشان دهم که چه کاری می توانم انجام دهم و سپس کمربند را بگیرم. او هرگز مبارزی مثل من را ندیده بود. وقتی به او رسیدم، متوجه می‌شود که او فقط بلندگو است.»

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا