مسابقات one

“من این کمربند را برای احترام به تاریخم می خواهم” – سوپرلک گرسنه برای گرفتن تاج موی تای از رودتانگ

“من این کمربند را برای احترام به تاریخم می خواهم” – سوپرلک گرسنه برای گرفتن تاج موی تای از رودتانگ

Superlek Kiatmoo9 Tagir Khalilov ONE Fight Night 12 55

“من این کمربند را برای احترام به تاریخم می خواهم” – سوپرلک گرسنه برای گرفتن تاج موی تای از رودتانگ

Superlek Kiatmoo9 Tagir Khalilov ONE Fight Night 12 55

این جمعه 22 شهریور “ماشین لگد زدن” Superlek Kiatmoo9 قهرمان جهانی موی تای ONE Flyweight را به چالش خواهد کشید “مرد آهنی” رودتانگ جیتموانگنون در یکی از بزرگترین مسابقات امروزی در تاریخ ورزش.

سوپرلک در حال حاضر یک قهرمان جهانی کیک بوکسینگ Flyweight است، بنابراین او با این موقعیت های عظیم غریبه نیست. اکنون، او می تواند به یک پادشاه دو ورزش تبدیل شود و ثابت کند که قوی ترین مهاجم وزن مگس کره زمین است. ONE Friday Fights 34 در پرایم تایم آسیا

اگرچه سوپرلک در حال حاضر در صدر تخت کیک بوکسینگ قرار دارد، سوپرلک در ابتدا حرفه خود را در “هنر هشت اندام” بنا کرد و به عنوان یکی از بزرگان دوران خود در نظر گرفته می شود.

قهرمان سابق موی تای ورزشگاه لومپین در دو بخش، می‌تواند با گرفتن طلای رودتانگ در همان مکان نمادین در بانکوک، تایلند، این وضعیت را بیشتر تقویت کند.

مدعی رتبه 1 در مورد درگیری آتی قهرمان جهان در برابر قهرمان جهان گفت:

من این کمربند را به شدت می خواهم زیرا موی تای بخشی از زندگی من است. من کارم را به عنوان مبارز موی تای شروع کردم. من می خواهم این کمربند به افتخار تاریخ من باشد. دو کمربند قهرمانی ONE موفقیت و تسلط من در دنیای ضربه را ثابت می کند. به همین دلیل است که می خواهم قهرمان جهانی موی تای ONE Flyweight بشوم.

من می‌خواهم اینجا بهترین باشم. با این حال، حریف خود را دست کم نخواهم گرفت زیرا رودتانگ در حال حاضر در دسته موی تای در وزن پرواز شماره یک است. باید تمام تلاشم را بکنم تا او را شکست دهم و جایش را بگیرم.»

طرفداران سال‌هاست که برای دیدن سوپرلک و رودتانگ غوغا می‌کنند بالاخره مسیرها به هم نزدیک شدند.

به نوبه خود، نماینده ورزشگاه Kiatmoo9 از انتظارات زیادی که در مورد مسابقه آنها وجود دارد آگاه است، و او قصد دارد نبردی را در برابر همکار تایلندی خود فوق ستاره ارائه دهد.

او گفت:

من تمام تلاشم را می کنم تا این مبارزه با هیاهوها مطابقت داشته باشد. مهم نیست که برنده یا باختم، یا اگر او را ناک اوت کنم یا ناک اوت شوم، می‌خواهم همه از من به عنوان کسی که تمام تلاشم را برای ارائه بهترین عملکرد به تو به یاد آوردند.

من قلبم را در هر دعوا می گذارم. اما این مبارزه بسیار خاص است زیرا یک مبارزه قهرمانی جهان است، بنابراین عزم من به بیش از 100 درصد می رسد.

سوپرلک: «شاید برای اولین بار رودتانگ را ببینید که به عقب برمی‌گردد»

مسابقه قهرمانی جهانی موی تای ONE Flyweight بین Superlek Kiatmoo9 و Rodtang Jitmuangnon یک برخورد جذاب از سبک ها را ارائه می دهد.

در حالی که هر دو نفر به عنوان مهاجمان برتر پوند به پوند تثبیت شده اند، از تاکتیک های متفاوت – اما به همان اندازه جذاب – برای رسیدن به موفقیت استفاده می کنند.

سوپرلک در درجه اول به عنوان یک تکنسین ضربات سنگین شناخته شده است، در حالی که رودتانگ یک تندرو تمام عیار است. با این حال، هر دو ورزشکار توانایی‌های خود را برای تغییر اوضاع نشان داده‌اند – کاری که «ماشین لگد زدن» آماده انجام این جمعه است:

رودتانگ نقاط قوت زیادی دارد. او سرسخت و تهاجمی است. سعی کردم نقاط ضعفش را مطالعه کنم، اما هنوز هیچ کدام را پیدا نکردم. من فکر می کنم او چند خواهد داشت، اما فعلا نمی توانم به شما بگویم. بیایید در رینگ بفهمیم.

من نظراتی را در رسانه های اجتماعی دیدم که می گویند رودتانگ مزایای بیشتری دارد زیرا او یک مهاجم سنگین است و ما در اندک مبارزه خواهیم کرد. [4-ounce] دستکش، اما برای من، ما شانس 50-50 برای ناک اوت یا ناک اوت شدن داریم. و من هنوز معتقدم که ضربات من ضعیفتر از او نیست.

در این روز، طرفداران ممکن است من را ببینند که به‌جای آن به سمت رودتانگ راه می‌روم، و شما ممکن است رودتانگ را برای اولین بار ببینید که به عقب می‌رود.»

یکی دیگر از عناصر جالب تست دوام خواهد بود.

احتمالاً چانه رودتانگ مشهورترین دارایی اوست، اما سوپرلک هرگز در حرفه طولانی و درخشان موی تای او متوقف نشده است. به‌علاوه، «ماشین لگد زدن» با پیروزی‌های ناک اوت در سه مبارزه آخر خود، بیش از هر زمان دیگری قدرت تمام کردن خود را نشان داده است.

بنابراین، در حالی که بسیاری بر انعطاف‌پذیری مشهور «مرد آهنی» متمرکز هستند، سوپرلک فکر می‌کند که هر دوی آن‌ها به خوبی در آن منطقه مجهز خواهند شد – و او معتقد است در شب مبارزه ممکن است شگفتی‌هایی وجود داشته باشد.

او اضافه کرد:

«حتی اگر چانه‌تان مثل آهن سخت باشد، اگر در نقطه‌ای آسیب‌پذیر مورد حمله قرار بگیرید، ممکن است زمین بخورید. بستگی به این دارد که چقدر سرسختی و جرات داشته باشد.

من قبلاً هم هرگز ناک اوت نشده بودم. ببینم او چقدر می تواند به من ضربه بزند و آیا می توانم آن را تحمل کنم.»

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا