دسته بندی نشده

ناتاشا جوناس می‌خواهد با میکائلا مایر شروع به موفقیت کند

ناتاشا جوناس می‌خواهد با میکائلا مایر شروع به موفقیت کند

ناتاشا جوناس می‌خواهد با میکائلا مایر شروع به موفقیت کند

ناتاشا جوناس به یک قهرمان دو بخش تبدیل شده و خود را به عنوان یکی از بزرگترین ستاره های بوکس زنان تثبیت کرده است.

اکنون هدف او ساختن میراث خود است.

این بازیکن 147 پوندی قرار است روز شنبه در لیورپول، انگلستان، زادگاه جوناس (ESPN+) از کمربند 147 پوندی خود در برابر قهرمان سابق وزن 130 پوند، میکایلا مایر دفاع کند.

مایر (19-1، 5 KO) نیز یکی از بهترین ها در این تجارت در نظر گرفته می شود.

جوناس روز پنجشنبه در یک کنفرانس خبری گفت: “برای اینکه خودم را به عنوان یکی از بهترین های این دوره طبقه بندی کنم، باید با بهترین ها مبارزه کنم.” من به برخی از بوکسورهای لیست نگاه می کنم، کتی تیلور، شانتل کامرون. آنها مردم را در لیست 10 پوندی برتر شکست داده اند و برای اینکه بتوانم میراثی را برای خودم تثبیت کنم، باید همین کار را انجام دهم.”

جوناس (14-2-1، 9 KO) در سال 2021 زمانی که تصمیم نزدیک خود را به قهرمان سبک وزن و فوق ستاره کتی تیلور از دست داد، به یک مانع برخورد کرد.

با این حال، او پنج مبارزه متوالی را از زمان شکست کسب کرده است، از جمله مبارزات قهرمانی جهان در میان‌وزن نوجوانان و سپس در وزن متوسط. او در ژوئیه گذشته با متوقف کردن کاندی وایات در هشت راند قهرمانی 147 خود را به دست آورد.

جوناس، 39 ساله، به نظر می رسد که به عنوان یک مبارز، زمانی که اکثر همسالانش قبلاً بازنشسته شده اند، پیشرفت می کند.

مربی او، جو گالاگر، گفت: “ناتاشا فقط یک مبارز معمولی شما نیست، او چیز خاصی است.” “هر چیزی را که لمس می کند، به طلا تبدیل می شود. او دقیقاً با بهترین‌هایی که تا به حال تمرین کرده‌ام، حضور دارد.»

مربی قدیمی مایر، آت میچل، هر دو بوکسور را به خاطر موافقت با قبول یک وظیفه دشوار، که به اعتقاد او نبردی حماسی را رقم خواهد زد، تحسین کرد.

میچل گفت: “من فکر می کنم این مبارزه تامی هرنز و هاگلر است، فقط دو زن هستند.” … «ما باید بوکسورهای بیشتری مانند این داشته باشیم. آنها چیزی به سمت یکدیگر پرتاب نمی کنند، آنها فقط روی این مبارزه تمرکز می کنند.

ما به مردان بیشتری مانند این دو خانم نیاز داریم. آنها در حال افزایش هستند. برای آنها مهم نیست که با چه کسی می جنگند.»

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا