تکواندو

احکام مربیگری بین المللی تکواندو به تهران رسید


احکام مربیگری بین المللی تکواندو به تهران رسید

احکام بین المللی ارسالی از مرکز آموزش فدراسیون جهانی تکواندو برای تحویل به مربیان به تهران رسید تا گام مؤثری در تحقق شعار کاهش هزینه‌ها در این رشته المپیکی برداشته شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، پس از راه اندازی مرکز آموزش فدراسیون جهانی در تهران، دوره‌های آموزشی و ارتقا کمربند با حضور مدرسان این مرکز در تهران برگزار شد. در حالی که پیش از این مربیان و تکواندوکاران با صرف هزینه‌ های سنگین برای شرکت در این دست دوره‌ها راهی کره جنوبی می‌شدند، پس از آغاز به کار مرکز فوق، اهالی تکواندو با کمترین هزینه احکام خود را آن هم در تهران به بین المللی تغییر دادند.

بر همین اساس سال گذشته نخستین دوره مربیگری بین المللی توسط این مرکز و با تدریس مدرسان مرکز آموزش فدراسیون جهانی با حضور ۲۲۰ نفر از مربیان به میزبانی خانه تکواندو برگزار شد. در حالی که برخی مخالفان فدراسیون با شایعه پراکنی از صادر نشدن مدارک مربیگری و حیف و میل هزینه‌های دریافتی توسط مسئولان فدراسیون خبر داده بودند، با پیگیری‌های رئیس فدراسیون و پس از طی مراحل قانونی، احکام مربیانی که دوره فوق را با موفقیت پشت سر گذاشتند در جریان مسابقات بین المللی تهران توسط نمایندگان فدراسیون جهانی جهت تحویل به مربیان به تهران رسید.

تا کنون ۵ دوره آموزشی و ارتقا کمربند توسط مرکز آموزش فدراسیون جهانی (کوکی وان) در تهران، گیلان، فارس و اصفهان برگزار شده که احکام بیش از ۵۰ درصد آنها از کره جنوبی صادر و پس از ارسال به تهران به تکواندوکاران شرکت کننده تحویل  و با پیگیری مسئولان مرکز، باقی احکام نیز صادر و در راه تهران است.


Source link

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا