تکواندو

افلاکی: نسل جدید تکواندوی ایران در راه است


افلاکی: نسل جدید تکواندوی ایران در راه است

مربی تیم ملی تکواندو گفت: ملی پوشان جوان تکواندو در بازی های آسیایی هانگژو خوب عمل کردند بخصوص که آنها در 3 میدان مبارزه با حریف، تماشاگران و داوران در حال مبارزه بودند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مجید افلاکی مربی تیم ملی تکواندو آقایان ضمن بیان این مطلب گفت: کسب 8 مدال در هانگژو از سوی تکواندو کاران کم نیست و اگر داوری‌های بی عیب و نقصی داشتیم قطعا رنگ مدال های ما بهتر بود بخصوص که یکی جوانترین تیم های تکواندو را راهی بازیهای آسیایی کردیم و با تیمی کم سن و سال و‌کم تجربه داشتن سه فینالیست بد نیست.

وی ادامه داد:هم کادر اجرایی فدراسیون و هم بازیکنان جوان و با انگیزه هستند و شک نکنید در آینده نزدیک از بازیکنانی که در این رقابت ها حضور داشتند بیشتر خواهید شنید چون جوان و با انگیزه و جویای نام هستند.

افلاکی تصریح کرد: باید این واقعیت را پذیرفت که تکواندو در حال تغییر از نسلی به نسل دیگر است و با برنامه ریزی که  هادی ساعی رئیس فدراسیون، کادر اجرایی فدراسیون و کادر فنی دارند؛ آینده خوبی در انتظار این رشته همیشه افتخار آفرین خواهد بود. ولی در این دوره هم حتما طلا می گرفتیم که داوران نگذاشتند.


Source link

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا