ووشو

حضور صمیمانه وزیر ورزش و جوانان در فدراسیون ووشو و دیدار با رییس فدراسیون

حضور صمیمانه وزیر ورزش و جوانان در فدراسیون ووشو و دیدار با رییس فدراسیون

حضور صمیمانه وزیر ورزش و جوانان در فدراسیون ووشو و دیدار با رییس فدراسیون

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ووشو، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان ظهر امروز ضمن حضور در محل فدراسیون ووشو، با امیرصدیقی دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این بازدید کیومرث هاشمی با اشاره به نتایج کسب شده در ووشو و کوراش در بازیهای آسیایی هانگژو و بالا رفتن توقعات از این رشته، ابراز امیدواری کرد ووشو و کوراش بتواند در مسابقات آتی نیز برای ایران افتخارآفرینی کند.

وزیر ورزش و جوانان یادآور شد: ووشو یکی از رشته‌های مورد اتکا کاروان ایران در بازی‌های آسیایی است و ما در وزارت ورزش از این رشته ورزشی حمایت خواهیم کرد. در خصوص تجهیزات ورزشی تلاش می‌کنیم، حمایت‌های خوبی از فدراسیون ووشو داشته باشیم.

هاشمی گفت: فدراسیون ووشو یکی از فدراسیون‌های خوب در عرصه دیپلماسی بین‌الملل ورزشی است. باید تلاش بیشتری صورت بگیرد تا کرسی‌های قدرتمندی در این رشته ورزشی اخذ شود.

همچنین امیر صدیقی در این دیدار گزارشی از وضعیت ووشو و کوراش ایران ارائه کرد. او همچنین بر اساس تقویم آسیایی و جهانی، برنامه مسابقات ووشو و کوراش ایران را برای وزیر ورزش و جوانان شرح داد.

صدیقی ضمن تقدیر و تشکر از وزیر ورزش و جوانان از حمایت‌های او از فدراسیون ووشو قدردانی کرد.

در این دیدار احمد نامنی رئیس دفتر امور مشترکین وزارت ورزش و جوانان، محسن معتمدکیا مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان، مجید ملکی دبیرکل و علیرضا حاجی میرعرب خزانه‌دار فدراسیون ووشو نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/


Source link

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا