مسابقات one

“او با کسی مثل من مبارزه نکرده است” – دانیال ویلیامز فکر می کند که تجربه او بر استعداد جاناتان دی بلا غلبه خواهد کرد

“او با کسی مثل من مبارزه نکرده است” – دانیال ویلیامز فکر می کند که تجربه او بر استعداد جاناتان دی بلا غلبه خواهد کرد

دانیال ویلیامز با مشت به جرمی میادو در ONE در Prime Video 3 ضربه می زند

“او با کسی مثل من مبارزه نکرده است” – دانیال ویلیامز فکر می کند که تجربه او بر استعداد جاناتان دی بلا غلبه خواهد کرد

دانیال ویلیامز با مشت به جرمی میادو در ONE در Prime Video 3 ضربه می زند

همه اکشن مورد علاقه طرفداران “مینی تی” دانیال ویلیامز به زودی برای بازی در کیک بوکسور برتر وزن نی سیاره بازخواهد گشت.

در 6 اکتبر در ONE Fight Night 15: Tawanchai vs Superbon در Prime Video، برتری تایلندی-استرالیایی پدیده شکست ناپذیر را به چالش خواهد کشید جاناتان دی بلا برای عنوان جهانی کیک بوکسینگ ONE Strawweight در بانکوک، تایلند.

زمانی که ویلیامز در ورزشگاه بوکس لومپینی در پرایم تایم ایالات متحده به رینگ می‌رود، می‌داند که با یک مهاجم فوق‌العاده ماهر روبرو خواهد شد.

اکنون در آخرین تدارکات خود برای آن مسابقه عظیم قهرمانی جهان، “مینی تی” با onefc.com در مورد خطرناک ترین ویژگی های دی بلا صحبت کرد:

من فکر می کنم تکنیک او [is his biggest strength]، مرد. تکنیک او بد است. او یک لید هوک واقعا خوب دارد و ضربات سریعی هم دارد. او یک جنگنده حجم است، بنابراین فشار وجود دارد. او به ضربه زدن ادامه خواهد داد.»

در واقع، دارنده عنوان حاکم، یک مخزن بنزین به ظاهر بی پایان را در پیروزی هیجان انگیز خود که برنده عنوان جهانی شد، به نمایش گذاشت. ژانگ پیمیان اکتبر گذشته در ONE 162.

ویلیامز به این عملکرد توجه کرد و تشخیص داد که دی بلا برای رقابت در سطح قهرمانی به دنیا آمده و پرورش یافته است.

او گفت:

من فقط فکر می کنم چون او به تازگی با قهرمانی پدرش بزرگ شده است. آموزش از 2 سالگی، این تمام چیزی است که او می داند. فقط فکر می کنم تکنیک او کاملاً بی عیب و نقص است، و بله، او آشکارا شکست ناپذیر است. بنابراین، من فقط احساس می کنم این تنها چیزی است که او می داند و قرار است این کار را انجام دهد.»

با وجود احترام زیادی که برای ستاره ایتالیایی-کانادایی دارد، ستایش «مینی تی» در همین جا متوقف می شود.

او معتقد است که دی بلا تجربه سطح بالایی ندارد و اشاره می کند که احتمالاً در آستانه شکست دادن تصمیم به ژانگ قبل از زدن ضربه سر تکان دهنده با ضربه سر و تنها یک دقیقه مانده به فینال بوده است.

با در نظر گرفتن این موضوع، ویلیامز قصد دارد از مدافع عنوان قهرمانی جهان استقبال بی ادبانه ای از رده بالای جهان ضربه بزند.

قهرمان سابق موی تای WMC جهان گفت:

“احساس می کنم [Di Bella] بلافاصله برای قهرمانی مبارزه کرد، بنابراین من احساس نمی کنم او با بچه های با تجربه اینجا مبارزه کرده است. ژانگ پیمیان احتمالاً باتجربه‌ترین فرد است، من فکر می‌کنم، و بله، این یک دعوای نزدیک بود. خیلی نزدیک. ضربه سر اگر ضربه سر را نمی گرفتی، فکر می کنم آن را به ZPM می دادند.

“فقط احساس می کنم که او قبلاً با کسی مثل من نجنگیده است.”

ویلیامز می‌گوید طرفداران می‌توانند منتظر «اقدام خالص» علیه دی بلا باشند

دانیال ویلیامز پس از شش بار حضور در مسابقات ONE در سه رشته مختلف ورزشی رزمی، دلایل زیادی برای اطمینان از برتری تجربه خود نسبت به جاناتان دی بلا دارد.

اگرچه این ایتالیایی-کانادایی در سفر ONE خود تحت تاثیر قرار گرفت، “Mini T” دو سال گذشته را صرف جنگ با نخبگان پوند به پوند، از جمله قهرمان طولانی مدت جهان موی تای ONE Flyweight کرده است. رودتانگ جیتموانگنون و کیک بوکسینگ فلایوزن سوپرلک کیاتمو9.

ویلیامز معتقد است که شکاف در تجربه – همراه با قدرت ناک اوت بی رحمانه او – او را به قهرمانی عنوان جهانی در 6 اکتبر می رساند:

“از آنچه که من از مخالفان او دیده ام، آنها نام های بزرگی نیستند، فقط مانند کسی که به طور کلی چنین تجربه ای در هنرهای رزمی داشته است. فکر می‌کنم ذهنم قوی‌تر می‌شود، و قدرت بیشتری خواهم داشت – این خیلی بزرگ است.»

برای افزایش قدرت خود، مرد اهل پرث می‌داند که باید به سمت آتش حرکت کند، و مایل است برای دادن یک گلوله شلیک کند – کاری که هرگز از انجام آن نترسیده است.

به‌عنوان یکی از سرگرم‌کننده‌ترین و تهاجمی‌ترین مبارزان سازمان، بر کسی پوشیده نیست که ویلیامز به امید وادار کردن دی بلا به یک آتش‌سوزی وحشیانه، اقدام را از زنگ افتتاحیه فشار می‌دهد.

او توضیح داد که طرفداران می توانند در ONE Fight Night 15 منتظر چه چیزی باشند:

«منتظر آتش بازی مطلق باشید. من فقط می روم جلوتر. من می توانم عکس های او را بگیرم. من بهترین عکس هایم را به او می زنم.

“این برای من است، بنابراین شما فقط عمل خالص را خواهید دید. فقط کسی که قرار نیست دور خودش بچرخد و به عقب برگردد. فقط واقعا سعی می کنم بهترین شوت را بگیرم، و می دانی، به او صدمه می زند. آره، فقط اقدام خالص.»

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا