دسته بندی نشده

اگر نگانو بعداً به MMA برگردد، ابتدا باید با چه کسی مبارزه کند؟ مبارزه بعدی فرانسیس نگانو در MMA در سال 2024 برنامه ریزی شده است، اما چه کسی حقوق 2 میلیون دلاری را از PFL برای رویارویی با او دریافت خواهد کرد؟1dBrett OkamotoPhoto by Justin Setterfield/Getty Images

اگر فرانسیس نگانو بعد به MMA برگردد، ابتدا باید با چه کسی مبارزه کند؟

بعد از این آخر هفته گذشته، فرانسیس ناننو شاید جالب ترین ورزشکار دنیا باشد.

در حال حاضر هیچ چیز مانند نگانو در ورزش وجود ندارد. او UFC را به عنوان قهرمان بلامنازع سنگین وزن آن ترک کرد و قرارداد جدیدی با لیگ مبارزان حرفه ای امضا کرد، که به او اجازه داد تا باکس شود. آن قرارداد همچنین به او اجازه می داد که کار را آغاز کند تایسون فیوری، قهرمان سنگین وزن WBC.

و سپس، از نظر بسیاری، نگانو ضرب و شتم بزرگترین بوکسور سنگین وزن دوران خود در یک مبارزه 10 راند. بااینکه فیوری با تصمیم دوگانه پیروز مبارزه روی کارت امتیازی شد.

بله، شباهت هایی بین بوکس و هنرهای رزمی مختلط وجود دارد، اما نمی توان درک کرد که انجام این کار چقدر دشوار است. این منطقه بو جکسون است (در فوتبال و بیسبال به عنوان ستاره‌های برتر انتخاب شد). این دیون سندرز (بازی شده در یک سوپر باول و یک سری جهانی) است. این هست شوهی اوهتانی، معامله روی تپه و زدن 40 هوم ران در یک فصل. این یک سطح نادر و منحصر به فرد از تعالی است. و بدیهی است که دنیایی از گزینه ها را باز می کند.

Ngannou یک قرارداد انحصاری با PFL برای رقابت در MMA دارد. این قرارداد به او اجازه داد تا در روز شنبه با فیوری مبارزه کند، اما مشخص نیست که فراتر از آن چگونه به نظر می رسد. نگانو به ESPN گفت که قصد دارد در ماه فوریه یا مارس مبارزه کند، اما مشخص نکرد در کدام رشته ورزشی. با رفتن به آخر هفته گذشته، احتمالاً قرار بود در MMA باشد. الان کمتر مشخص است. تقاضای عمومی برای دیدن دوباره او در جعبه بازی بسیار زیاد خواهد بود، قطعاً بالاتر از دیدن بازگشت او به MMA.

با این وجود، اگر نگانو متعهد (یا حتی موظف) باشد که در PFL بعدی مبارزه کند، این کار را انجام خواهد داد. او از مذاکرات PFL خود خوشحال بود و سازمان را به عنوان یک شریک می بیند. بنابراین اگر MMA بعدی باشد، با چه کسی مبارزه خواهد کرد؟ در اینجا گزینه های او هستند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا