کونگ فومهر

بازگشت حیدری به فدراسیون کونگ فو/ سرپرستی بعد از استعفا؟

رئیس فدراسیون کونگ فو تنها بعد از گذشت ۵ روز از استعفا، با حکم وزیر ورزش و جوانان به عنوان سرپرست به محل کار خود بازگشت.

بازگشت حیدری به فدراسیون کونگ فو/ سرپرستی بعد از استعفا؟

به گزارش خبرنگار مهر، رضا حیدری که یکشنبه هفته جاری، یعنی ۱۳ آذرماه به دلیل آنچه پایان مأموریت خود عنوان شده بود، از سمت رئیس فدراسیون کونگ فو استعفا داده بود، هنوز هفته به پایان نرسیده با حکم سجادی وزیر ورزش و جوانان به عنوان سرپرست این فدراسیون به دفتر کار خود بازگشت تا در شش ماه آینده انتخابات این فدراسیون را برگزار کند.

مشخص نیست که آیا مأموریت وی دوباره تمدید شده و به عنوان یکی از کاندیداها برای حضور در انتخابات ثبت نام می‌کند یا فقط قرار است طی شش ماه آینده شرایط برگزاری مجمع را برای انتخاب رئیس آینده فراهم کند.

سوال اصلی اینجاست، اگر مأموریت حیدری بعد از ۹ سال حضور در این فدراسیون به عنوان یک کارمند به پایان رسیده و باید به محل خدمت خود بازگردد، چرا برای او حکم سرپرستی صادر شده، اگر هم مشکلی برای حضور در فدراسیون نداشته، چرا استعفا داد؟

انتخابات فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی ۱۲ مردادماه سال ۹۸ برگزار شد و حیدری موفق شد با اخذ ۴۱ رأی ۵ رقیب خود را کنار زده و به عنوان رئیس انتخاب شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا