کاراته

بازی های جهانی ساحی بالی لغو شد

با عقب نشيني كميته ملي المپيك اندونزي؛ دومين دوره بازيهاي جهاني ساحلي به ميزباني شهر توريستي بالي در اين كشور لغو شد.

 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کاراته و به نقل از سایت کمیته ملی المپیک، آنچه دلیل لغو این رویداد از سوی میزبانان اندونزیایی و کمیته ملی المپیک این کشور به عنوان دلیل اصلی این تصمیم عنوان شده است؛ عدم تخصیص ردیف بودجه و اعتباربخشی به این رویداد است.

آنوک، تصمیم دارد در مجمع آتی خود نسبت به تعیین میزبان آتی این رویداد تصمیم گیری نماید؛ هرچند کمیته ملی المپیک اندونزی، این عقب نشینی آن هم در آستانه برگزاری این رویداد را مایه ناامیدی و تعجب خوانده است. این موضوع بدان معناست که دومین دوره این رویداد که قرار بود بین 5 تا 12 آگوست برگزار شود، لغو خواهد شد زیرا زمانی برای یافتن میزبان جایگزین برای رویدادی وجود ندارد که قرار بود طی آن 1500 ورزشکار از 130 کشور در 31 رشته با هم رقابت نمایند.

مانند هر رویداد مهم چند ورزشی در حالی که چالش‌هایی در آماده‌سازی بازی‌ها وجود داشته است، به آنوک مرتباً توسط کمیته ملی المپیک اندونزی اطمینان داده شده بود که راه‌حل‌هایی پیدا می‌شود و بازی‌ها طبق برنامه‌ریزی پیش می‌رود. آنوک و کمیته ملی المپیک اندونزی حتی تا هفته گذشته برای جلسات هماهنگی هفتگی ملاقات کردند و در هیچ نقطه ای از کمیته ملی المپیک اندونزی مواردی وجود نداشت که منجر به چنین نتیجه ای شود.

نخستین دوره بازیهای جهانی ساحلی آنوک پس از عقب نشینی سن دیه گو در ایالات متحده به میزبانی دوحه برگزار گردیده بود.

لازم به ذکر است فاطمه صادقی ملی پوش کاراته کشورمان سهمیه کاتا را در این رقابت ها بدست آورده بود

 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا