تکواندو

با استقبال هوگوپوشان؛ کمپ تمرینی کیوروگی پسران استان گلستان برگزار شد

با استقبال هوگوپوشان؛
                                                    کمپ تمرینی کیوروگی پسران استان گلستان برگزار شد


کمپ تمرینی کیوروگی پسران استان گلستان برگزار شد

کمپ تمرینی دو روزه کیوروگی پسران با تدریس بهزاد خداداد، قهرمان اسبق جهان به میزبانی استان گلستان، شهر گرگان به مدت دو روز متوالی برگزار گردید.

به گزارش روابط‌ عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از روابط‌عمومی هیئت تکواندو استان گلستان، کمپ تمرینی دو روزه کیوروگی پسران با تدریس بهزاد خداداد، قهرمان اسبق جهان به میزبانی استان گلستان، شهر گرگان به مدت دو روز متوالی و با موضوع تکنیک و تا‌کتیک های جدید، دفاع در مبارزه و اصول مبارزه در شیهاپ جانگ، با حضور 50 شرکت کننده در روزهای 28 و 29 دیماه 1402 برگزار گردید.

گفتنی است در حاشیه برگزاری کمپ تمرینی، علی نوری، یاسر اتراچالی و احسان حاجی محمدی، رئیس، دبیر و بازرس و مسئول روابط عمومی هیئت تکواندو استان گلستان از روند اجرای این برنامه بازدید بعمل آوردند.

علی نوری هدف از برگزاری کمپ های تمرینی را ارتقای سطح کمی و کیفی آمادگی تکواندوکاران استان جهت حضور در عرصه های استانی، ملی و برون مرزی و نیز شناسایی استعدادهای برجسته استان عنوان کرد و ابراز امیدواری نمود، با شناسایی استعدادهای برتر استان بتوان برنامه ریزی های صحیح و شایسته جهت به بار نشستن تلاش این تکواندوکاران داشته تا بتوانیم به اهداف عالیه ورزش استان گلستان و به بار نشستن سرمایه های ملی کشور دست یابیم.

در این دوره تمرینی، محمود بیاتی مسئول کمیته همگانی هیئت تکواندو استان گلستان مسئولیت برگزاری کمپ تمرینی را بر عهده داشت.


Source link

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا