مسابقات one

با Bad Blood Brewing، فیلیپه لوبو ناک اوت جاناتان هاگرتی را در ONE Fight Night 19 پیش بینی کرد.

با Bad Blood Brewing، فیلیپه لوبو ناک اوت جاناتان هاگرتی را در ONE Fight Night 19 پیش بینی کرد.

با Bad Blood Brewing، فیلیپه لوبو ناک اوت جاناتان هاگرتی را در ONE Fight Night 19 پیش بینی کرد.

Saemapetch Fairtex Felipe Lobo ONE Fight Night 9 31

با Bad Blood Brewing، فیلیپه لوبو ناک اوت جاناتان هاگرتی را در ONE Fight Night 19 پیش بینی کرد.

Saemapetch Fairtex Felipe Lobo ONE Fight Night 9 31

فیلیپه “مرد تخریب” لوبو چالش عنوان جهانی از جاناتان “ژنرال” هاگرتی در رویداد اصلی ONE Fight Night 19 در Prime Video ماه ها گرم شده است

این مسابقه که برای پرایم تایم ایالات متحده در 16 فوریه تنظیم شده است، فرصتی برای برزیلی است تا عنوان جهانی موی تای در وزن ONE را از هاگرتی بگیرد – مردی که تقریباً یک سال است با او به صورت لفظی دعوا می کند.

آوریل گذشته در ONE Fight Night 9، لوبو یک پیروزی حماسی پشت سر هم مقابل ستاره تایلندی به ثمر رساند Saemapetch Fairtex تا خود را دوباره در عکس عنوان جهانی قرار دهد.

بعداً در همان شب، هاگرتی پادشاه موی تای را در وزن موی تای ناک اوت کرد نونگ او هاما به شیوه ای واقعا خیره کننده برای گرفتن طلای بخش.

به گفته لوبو، قهرمان تازه تاج‌گذاری شده جهان برای شروع مقداری گوشت گاو وقت تلف نکرد:

“[Haggerty has] از آخرین دعوای من با سماپتچ با من تماس گرفته است. وقتی دعوای من با سماپتچ به پایان رسید، به هتل برگشت، از کنارم گذشت و گفت: «دوست داشتم دعوای تو را ببینم. شما بعدی هستید.'”

آن دویدن کوتاه بذر تنش را بین این دو مهاجم پرافتخار کاشت.

هفت ماه بعد در ONE Fight Night 16هاگرتی با هم تیمی لوبو مبارزه کرد، فابریسیو “پسر شگفت انگیز” آندراده، اجرای یک نمایش هیجان انگیز برای کسب عنوان خالی ONE Bantamweight کیک بوکسینگ جهانی.

“مرد تخریب” در آن شب در گوشه آندراده بود و پس از مبارزه، او کلماتی را – کلمات جنگنده – با دارنده عنوان دو ورزش رد و بدل کرد:

روز مبارزه با فابریسیو هم همینطور بود. [Haggerty] از کنارم گذشت و گفت: “تو نفر بعدی هستی.”

گفتم: ببینیم دفعه بعد چی میشه. من منتظر شما هستم.’ مربیان او آمدند و خیلی چیزها گفتند اما من نمی توانستم بفهمم چون همه همزمان با هم صحبت می کردند. او دوست دارد زیاد حرف بزند. او پرحرف است.»

این مرد 30 ساله اعتراف می‌کند که تمایل هاگرتی به صحبت‌های آشغال به او رسیده است.

با توجه به نگرش متخاصم و سخنان توهین آمیز بریتانیایی، او بیش از هر زمان دیگری انگیزه دارد تا دهان او را در 16 فوریه ببندد:

این رویارویی مطمئناً تمایل من برای رویارویی با او را افزایش داد. مخصوصاً چون در رینگ می گفت من هیچکس نیستم. بنابراین، می‌خواهم به او نشان دهم که هستم.»

لوبو در هاگرتی ضعف می بیند: “او نمی تواند ضربات زیادی را تحمل کند”

حرف زدن یک چیز است، اما وارد شدن به رینگ و گرفتن عنوان جهانی موی تای ONE Bantamweight از جاناتان هاگرتی چیز دیگری است.

برای این منظور، فیلیپه لوبو به مهارت‌های «ژنرال» و مشکلات منحصربه‌فردی که ارائه می‌کند احترام زیادی قائل است، اما او همچنین فکر می‌کند که بریتانیا چانه ضعیفی دارد و دفاع مشکوکی دارد.

او سبک قهرمان جهان را شکست:

او می داند که چگونه از بوکس خود به خوبی استفاده کند. او همیشه جلو می رود و خیلی خوب ضربه می زند. علاوه بر این، او فانتزی های خوبی دارد که باید به آنها توجه کنم تا تعجب نکنم. اما من معتقدم نقطه قوت او سرعتش است. او خیلی خوب حرکت می کند.

و نقطه ضعف او این است که نمی تواند ضربات زیادی را تحمل کند. او در ضربه زدن بسیار خوب است، اما وقتی نوبت به دفاع از خود و محافظت از خود می رسد، آنقدرها هم خوب نیست.

با توجه به سبک تمام اکشن ضربتی دشمنش، «Demolition Man» می‌گوید طرفداران می‌توانند منتظر یک نبرد برق‌آمیز در ONE Fight Night 19 باشند.

او قصد دارد با پرخاشگری خود با تهاجم علامت تجاری هاگرتی روبرو شود و بانکوک را به عنوان پادشاه جدید موی تای در وزن باطل ترک کند:

همانطور که گفتم، فکر می‌کنم در این مبارزه ضربه‌های زیادی وجود خواهد داشت. من خودم را برای همه چیز آماده می کنم، راه رفتن به عقب، حرکت به جلو، سرکوب کردن، اما به خاطر دارم که نمی توانم اجازه دهم او در مبارزه راحت شود.

اما پیش بینی من این است که در این مبارزه با ناک اوت برنده شوم. من او را ناک اوت می کنم – این پیش بینی من است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا