تکواندو

برنامه مبارزات تکواندوکاران ایران در بازی های آسیایی هانگژو مشخص شد


برنامه مبارزات تکواندوکاران ایران در بازی های آسیایی هانگژو مشخص شد

سایت رسمی نوزدهمین دوره بازی های آسیایی برنامه مسابقات تکواندو در این دوره از بازی ها را اعلام کرد. 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، رقابت های تکواندو در این دوره از بازی های آسیایی در 5 وزن مردان، 5 وزن زنان، 2 رده پومسه و یک بخش ترکیبی به مدت 5 روز در سالن مرکز فرهنگی «لیان» شهر هانگژو برگزار خواهد شد و تکواندوکاران حاضر برای کسب 13 مدال طلا تلاش خواهند کرد. 

بر همین اساس یکشنبه دوم مهرماه مسابقات بخش پومسه برگزار می شود که از ایران مرجان سلحشوری و مرتضی زنده دل رقابت های خود را برگزار می کنند. آتوسا فرهمند و علی نادعلی هدایت دو تکواندوکار کشورمان را برعهده دارند. 

دوشنبه سوم مهرماه و در روز دوم مبارزات اوزان 58- کیلوگرم مردان، 49- کیلوگرم زنان و بخش ترکیبی انجام می شود که مبینا نعمت زاده و مهدی حاجی موسایی 2 نماینده کشورمان در این 2 وزن خواهند بود. 

در روز سوم سه شنبه چهارم مهرماه تکواندوکاران اوزان 63- کیلوگرم مردان، 53- و 57- کیلوگرم زنان به مصاف هم می روند که علیرضا حسین پور، ناهید کیانی و نرگس میرنوراللهی به دیدار رقبای خود می روند.

چهارشنبه پنجم مهرماه و در روز چهارم متین رضایی، مهران برخورداری و ملیکا میرحسینی در اوزان 68- کیلوگرم، 80- کیلوگرم و 67- کیلوگرم مبارزات خود را برگزار می کنند و در روز پایانی مسابقات تکواندو نیز پنجشنبه ششم مهرماه در اوزان 67+ کیلوگرم زنان و 80+ کیلوگرم مردان آناهیتا توکلی و آرین سلیمی به روی «شیهاپ چانگ» خواهند رفت. 

بعد از پایان مسابقات تکواندو بیژن مقانلو، مجید افلاکی و مینو مداح (کادر مربیان) مهران برخورداری، مهدی حاج موسایی، ناهید کیانی، مبینا نعمت زاده و متین رضایی جهت شرکت در رقابت های گرندپری تائویان راهی این شهر خواهند شد. گفتنی است سایر نفرات به تهران بازمی گردند.

ضمن اینکه سجاد مردانی، میرهاشم حسینی، ابوالفضل زندی و ابوالفضل عباسی برای حضور در مسابقات گرندپری، از تهران راهی چین می شوند.


Source link

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا