تکواندو

مرحله نهایی لیک نونهالان- شاهرود؛ یاسین پیشرو البرز، تهران و مولانا در کورس قهرمانی

مرحله نهایی لیک نونهالان- شاهرود؛
                                                    یاسین پیشرو البرز، تهران و مولانا در کورس قهرمانی


یاسین پیشرو البرز، تهران و مولانا در کورس قهرمانی

روز نخست از مسابقات مرحله نهایی لیگ نونهالان کشور در گروه پسران در حالی با شناخت نفرات برتر به پایان رسید که سه تیم برای ایستادن روی سکوی قهرمانی رقابت نزدیکی خواهند داشت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مرحله نهایی رقابت‌های لیگ نونهالان با حضور تیم‌های برتر مناطق ششگانه کشور امروز پنجشنبه دوم آذرماه به میزبانی شاهرود آغاز شد. در روز نخست تکواندوکاران شش وزن به شیوه گرندپری به مصاف هم رفتند که در نهایت سه تیم یاسین پیشرو البرز، هیأت تکواندو تهران و باشگاه مولانا بهتر از سایر تیم‌ها ظاهر شدند.

در این بین البرزی‌ها با ۹۴ امتیاز در صدر جدول رده بندی ایستادند. نونهالان پایتخت با ۷۴ امتیاز دوم شدند و مولانا، میزبان این رقابت‌ ها با ۷۰ امتیاز در مکان سوم قرار گرفت. هیأت تکواندو آذربایجان شرقی هم با ۵۸ امتیاز در تعقیب سه تیم بالایی جدول برای رسیدن به سکو تلاش می‌کند.

در این دوره از مسابقات تیم‌های یاسین پیشرو البرز، هیأت تکواندو تهران، شادمهر اهواز، آکادمی مولانا، هیأت تکواندو آذربایجان شرقی، آراس، هیأت تکواندو فارس، هیأت تکواندو شهرستان کازرون، ذوب آهن بیستون کرمانشاه، آینده سازان تکواندو استان آذربایجان شرقی، پرسیس، زنده یاد محمدرضا بابادی، فولاد بام ماهان بهنمیر و هیأت تکواندو خراسان رضوی به رقابت می پردازند. 

این مسابقات فردا جمعه سوم آذرماه با برگزاری مسابقات چهار وزن باقی مانده به پایان می‌رسد.

نتایج روز نخست:

وزن اول:

وزن دوم:

وزن سوم:

وزن پنجم:

وزن هفتم:

وزن نهم:

 


Source link

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا