مسابقات one

“من برای آن 50 کیسه می آیم” – جیکوب اسمیت مشتاق استفاده از فرصت بزرگ در برابر والتر گونکالوز

“من برای آن 50 کیسه می آیم” – جیکوب اسمیت مشتاق استفاده از فرصت بزرگ در برابر والتر گونکالوز

“من برای آن 50 کیسه می آیم” – جیکوب اسمیت مشتاق استفاده از فرصت بزرگ در برابر والتر گونکالوز

جیکوب اسمیت در ONE 157 بیرون می‌رود

“من برای آن 50 کیسه می آیم” – جیکوب اسمیت مشتاق استفاده از فرصت بزرگ در برابر والتر گونکالوز

جیکوب اسمیت در ONE 157 بیرون می‌رود

جیکوب اسمیت در اولین بازی تبلیغاتی شجاعانه خود در برابر ONE Flyweight Muay Thai World Champion، هواداران جدیدی به دست آورد. رودتانگ «مرد آهنی» جیتموانگنون، اما او از آن زمان دوران ناامید کننده ای را سپری کرده است.

مصدومیت ها مهاجم انگلیسی را از میادین دور نگه داشته است، اما او اکنون به ندرت به مصاف مدعی موی تای در وزن پرواز شماره 2 می رود. والتر “دست های آهنی” گونکالوز در ONE Fight Night 17 در Prime Video در پرایم تایم ایالات متحده در روز جمعه، 8 دسامبر.

تمام عزم اسمیت برای آماده شدن دوباره گرفته شده است، و اگرچه او هرگز از “هنر هشت دست و پا” فاصله نگرفت، او نمی تواند صبر کند تا کاری را که دوست دارد در استادیوم نمادین بوکس Lumpinee در بانکوک، تایلند انجام دهد.

بومی بیرکنهد با او صحبت کرد onefc.com در مورد اخراج طولانی مدت او:

صادقانه بگویم، من یک سال کابوس دیدم. فقط مصدومیت بعد از مصدومیت، اتفاقات کوچک یکی پس از دیگری، پس خوب است که برگردیم.

اینطور که هستم، مهم نیست که چه باشد، باید فعال بمانم. من باید تمرین کنم من هنوز هر روز لگد می زدم که نمی توانستم مشت بزنم.

بوکس تایلندی زندگی من است، بنابراین با وجود اینکه نتوانسته ام مبارزه کنم، سالن بدنسازی خودم را دارم و ساعت های بیشتری را در آنجا صرف کرده و روی مربیگری مبارزانم تمرکز کرده ام.

اسمیت پس از دیدار با رودتانگ غالب در مسابقه ای غیر از عنوان قهرمانی جهان، مجبور شد از بازگشت برنامه ریزی شده خود به بازی مقابل انصراف دهد. دنیس پوریک اوایل امسال به دلیل مشکلات مصدومیتش.

با این حال، او می تواند زمان از دست رفته مقابل گونکالوس را جبران کند و تمام تلاشش را می کند تا از این فرصت بزرگ حداکثر استفاده را بکند.

این بازیکن 31 ساله توضیح داد:

من برای والتر احترام زیادی قائل هستم. او یک مبارز بزرگ است. این را نمی توان انکار کرد. من برای او تمرین می کنم، مثل اینکه برای رودتانگ تمرین می کردم، مثل اینکه اگر قرار بود بجنگم، تمرین می کردم سوپرلک [Kiatmoo9].

و من به تمرینات مشابه ادامه خواهم داد، زیرا در پایان روز، این یک مبارزه حرفه ای برای من است. او در رتبه دوم قرار دارد، بنابراین او در آنجا قرار دارد.»

اسمیت قصد دارد از طرح بازی هوشمند در برابر گونکالو استفاده کند

شدت، پرخاشگری و نترسی جیکوب اسمیت در برابر رودتانگ به نمایش گذاشته شد، اما پس از حمله مستقیم به سوپراستار تایلندی، او استراتژی متفاوتی را برای والتر گونکالوز تنظیم کرد.

با ارائه یک مسابقه سبک کاملاً متفاوت از برزیلی، اسمیت می داند که این رویکرد بهترین مسیر او برای پیروزی نخواهد بود.

نماینده شرکت بد و تایفیست مطمئناً به مهارت های حریف خود احترام می گذارد و برای غلبه بر آنها بیشتر می خواهد با سر بجنگد تا قلبش:

من فکر می‌کنم در مقابل والتر، هیچ فایده‌ای ندارد که او را تعقیب کنیم و به سمت او در یک خط مستقیم راه برویم و فقط به دنبال برداشتن سرش باشیم، زیرا حرکت او واقعا خوب است و او فوق‌العاده سریع است. من فکر می کنم احتمالاً برای دور اول و نیم، او نیز فوق العاده خطرناک است. او قدرت بسیار بیشتری نسبت به آن چیزی دارد که مردم به او احترام می گذارند.

من در چند هفته گذشته به خوبی او را تماشا کرده ام، و فقط چیزهای کوچکی وجود دارد، نمی توانم بگویم حفره هایی وجود دارد، اما بخش های کوچکی از بازی او وجود دارد که فکر می کنم می توانم از آنها سوء استفاده کنم.

“بدون اینکه چیز زیادی از دست بدهم، اصول اولیه من را در این مبارزه پیروز می کنند. این به این است که به بازی او کشیده نشویم و بر اساس شرایط من بجنگم.”

علیرغم تحسین او از گونکالوز، مرد انگلیسی قصد ندارد در ONE Fight Night 17 یک اینچ به او بدهد.

او می‌داند که کسب اولین پیروزی تبلیغاتی‌اش بسیار مهم است، و او قصد دارد بهترین عملکرد حرفه‌ای را ارائه دهد تا از رئیس و مدیر عامل ONE، Chatri Sityodtong، جایزه‌ای متحول کند.

اسمیت با احساس قدرت و انگیزه بیشتر از همیشه اضافه کرد:

«اجازه بدهید فقط چیزی به شما بگویم: من 100 درصد به والتر احترام می گذارم. من فکر می کنم او یک مبارز بزرگ است. فکر می کنم مبارزه سختی است، اما برای آن 50 کیف می آیم. به همین سادگی.

فکر می‌کنم از نظر بدنی قوی‌تر هستم، احتمالاً مرد بزرگ‌تری هستم و محکم‌تر از او مشت و لگد می‌زنم.»

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا