تکواندو

بشیری: بعد از چند عمل جراحی موفق به کسب مدال نقره جام ریاست فدراسیون جهانی شدم


بشیری: بعد از چند عمل جراحی موفق به کسب مدال نقره جام ریاست فدراسیون جهانی شدم

تکواندوکار مازندرانی کشورمان گفت: روند خوبی را در تکواندو سپری می‌کردم، ولی آسیب دیدگی مانع از تحقق اهدافم برای رسیدن به تیم ملی شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، نایب قهرمان جام ریاست فدراسیون جهانی گفت: برنامه‌های زیادی برای موفقیت در تکواندو و رسیدن به تیم ملی داشتم که به خوبی پیش می‌رفت، ولی آسیب دیدگی مانع از آن شد که این برنامه‌ها به نتیجه لازم برسد.

حسن بشیری افزود: متأسفانه در این مدت چند بار آسیب دیدم که آخرین آن سال گذشته بود که رباط صلیبی پای چپ را بعد از آسیب دیدگی در مسابقات فجیره جراحی کردم. ۵ عمل جراحی سلامتی هر انسانی را تحت شعاع قرار می‌دهد، ولی من چون هدف بزرگی در تکواندو دارم، سخت تلاش کردم و با تمرین مضاعف موفق شدم به مسابقات برگشته و مدال نقره مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی را کسب کنم.

وی  ادامه داد: از سال ۲۰۱۱ در رده‌های سنی مختلف در اردوهای تیم ملی حضور دارم، ولی هر دوره یک اتفاق یا آسیب باعث شده از شرایط آمادگی دور شوم. دوران سختی را پشت سر گذاشتم ولی خدا را شکر توانستم با پشت کار دوباره به میادین برگردم و در دو دوره مسابقات جام فجر و جام ریاست فدراسیون جهانی در تهران شرکت کردم که حاصل آن یک مدال نقره بود.

این تکواندوکار مازندرانی افزود: خیلی سخت است بعد از این دوران سخت به روزهای اوج برگردی و مدال هم کسب کنی، خدا را شکر این مسیر را طی کردم و با مدالی که اعتماد به نفسی که از آن گرفتم، به آینده امیدوار شدم.

بشیری در پایان ضمن تشکر از دکتر کیهانی، دکتر قادری و دکتر مطوری نژاد، برای آرین سلیمی و مبینا نعمت زاده دو نماینده ایران در مسابقات گزینشی المپیک ۲۰۲۴ پاریس آرزوی موفقیت کرد.


Source link

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا