مسابقات one

“بهترین مبارزه نمایش” – زهیر القحطانی وعده نبرد حماسی با مهدی ذاتوت در ONE 166: قطر را می دهد

“بهترین مبارزه نمایش” – زهیر القحطانی وعده نبرد حماسی با مهدی ذاتوت در ONE 166: قطر را می دهد

“بهترین مبارزه نمایش” – زهیر القحطانی وعده نبرد حماسی با مهدی ذاتوت در ONE 166: قطر را می دهد

زهیر القحطانی قهرمان 1200x800

“بهترین مبارزه نمایش” – زهیر القحطانی وعده نبرد حماسی با مهدی ذاتوت در ONE 166: قطر را می دهد

زهیر القحطانی قهرمان 1200x800

زهیر «جنگجوی عرب» القحطانی از شانس پیوستن به نخبگان هنرهای رزمی جهان در مسابقات ONE Championship پرش کرد.

بوکسور حرفه ای شکست ناپذیر عربستان سعودی می خواست دوران حرفه ای خود را به سطح بالاتری برساند و این فرصت را در زمان بازی خواهد داشت. مهدی “قلب الماس” ذاتوت در یک مسابقه بوکس وزن 147 پوندی در ONE 166: قطر در روز جمعه 1 مارس

اگرچه ONE Championship در گذشته میزبان بوکس حرفه ای بوده است، اما این یک اتفاق عادی نبوده است.

با در نظر گرفتن این موضوع، القحطانی فکر می کند که اولین بازی پیشگامانه این سازمان در قطر زمان مناسبی برای ارائه یک مسابقه سرگرم کننده برای جمعیت در ورزشگاه لوسیل است.

“جنگجوی عرب” گفت onefc.com:

مبارزه برای رد کردن آن خیلی خوب بود، بنابراین مجبور شدم آن را بپذیرم. رقابت با مهدی ذاتوت فقط چیزی است که دوست دارم در رزومه ام داشته باشم. مهارت های او عالی است. من علیه یک سابق می روم [Muay Thai] قهرمان جهان.

“به نظر می رسد که دو سبک ما راضی کننده جمعیت هستند. او توسط جمعیت تلمبه می شود، و من نیز توسط جمعیت تلمبه می شوم. ما اینجا هستیم تا همه طرفداران را سرگرم کنیم.

تنها چیزی که اکنون می توانم به شما بگویم این است که این یک مبارزه هیجان انگیز خواهد بود و احتمالاً بهترین مبارزه نمایش خواهد بود.

القحطانی با امتیاز کامل 9-0 حرفه ای و بیش از 20 سال تجربه در این ورزش، یک پاژولیست واقعی است که زندگی خود را وقف بوکس کرده است.

در گوشه مقابل، زاتوت کهنه کار محترم، متخصص موی تای است که برای مقابله با ستاره عربستانی در بازی خود، کدها را تغییر می دهد.

«جنگجوی عربی» فکر می‌کند که رویارویی با فردی با پیش‌زمینه‌ی هنرهای رزمی کاملاً متفاوت، جنبه‌های مثبت و منفی دارد، اما او «قلب الماس» را ساده نمی‌گیرد:

مهدی ذاتوت یک رزمی کار عالی است. او در هنرهای رزمی و موی تای به موفقیت های زیادی دست یافته است. او کارهای بزرگی برای ورزش انجام داده است. با این حال، او در برابر یک بوکسور قرار می گیرد. من معتقدم او در بعد دیگری است.

من واقعاً برنامه ای برای بازی ندارم زیرا ما با دو نوع سبک مختلف وارد می شویم. او یک بوکسور معمولی نیست. او یک مبارز موی تای است که می خواهد به طور معمول بوکس بزند.

“در این بازی، من مانند یک گدا هستم. من هرگز پیروزی خود را انتخاب نمی کنم. وقتی پیروزی فرا می رسد، فرا می رسد. AW یک W است.”

“لحظه ای تاریخی” – القحطانی نمی تواند برای رقابت در خانه خود در خاورمیانه صبر کند

ONE 166 اولین رویداد قهرمانی ONE در قطر است – و تنها دومین رویداد آن است که تاکنون در خاورمیانه میزبانی شده است.

زهیر القحطانی می‌داند که داشتن بزرگترین سازمان هنرهای رزمی جهان که در منطقه نمایش می‌دهد بسیار مهم است، و او فکر می‌کند که 1 مارس می‌تواند یک تغییر بازی برای حرفه او در ورزش‌های رزمی باشد.

این جوان 34 ساله گفت:

“این یک لحظه تاریخی است. هیچ راه دیگری برای توصیف آن وجود ندارد. اول از همه، من می خواهم از ONE Championship تشکر فراوان کنم. آنها با ایجاد اولین رویداد بزرگ هنرهای رزمی در قطر، کاری بسیار شگفت انگیز انجام دادند. و داشتن من در صورتحساب چیزی است که توضیح آن قبل از دعوا برایم سخت است. شاید بتوانم بعد از دعوا مفصل توضیح دهم.

“این یک رویا است که به حقیقت پیوسته است. من نیاز داشتم که بخشی از این غول باشم. عضویت در ONE می تواند کل زندگی و آینده ام را متحول کند. می تواند مرا به اهدافی که باید انجام دهم نزدیکتر کند. این مبارزه فقط شروع خواهد بود، پله ای برای چیزی بزرگتر.»

القحطانی که اهل عربستان سعودی همسایه قطر است، در منطقه بزرگ شده است. همراه با ایران امیر علی اکبری و یمن اسامه المروای، او یکی از معدود ورزشکاران خاورمیانه است که روی کارت ONE 166 انباشته شده است.

به همین دلیل، «جنگجوی عرب» می‌داند که انتظارات زیادی از او وجود دارد، و او قصد دارد این انتظارات را در اول مارس برآورده کند.

او اضافه کرد:

«نمایندگی منطقه به معنای زیادی است. انگار وزن کل منطقه روی دوش من است. من اینجا هستم تا هواداران را راضی کنم. این آرزوی اصلی من است. من یک جایزه‌باز هستم، می‌خواهم هواداران از چیزی که می‌بینند لذت ببرند، بنابراین باید به ورزش برگردم.”

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا