مسابقات one

“من روح او را خواهم شکست” – الیس باربوزا قصد دارد در اولین بازی در ONE Fight Night 17 بیانیه بزرگی علیه Thongpoon ارائه دهد.

“من روح او را خواهم شکست” – الیس باربوزا قصد دارد در اولین بازی در ONE Fight Night 17 بیانیه بزرگی علیه Thongpoon ارائه دهد.

“من روح او را خواهم شکست” – الیس باربوزا قصد دارد در اولین بازی در ONE Fight Night 17 بیانیه بزرگی علیه Thongpoon ارائه دهد.

الیس باربوزا

“من روح او را خواهم شکست” – الیس باربوزا قصد دارد در اولین بازی در ONE Fight Night 17 بیانیه بزرگی علیه Thongpoon ارائه دهد.

الیس باربوزا

الیس بدر باربوزا بلیت طلایی خود را برای حضور در صحنه بزرگ دریافت کرد و در 8 دسامبر، اولین بازی پربیننده خود در ایالات متحده را در ONE Fight Night 17: Kryklia vs. Roberts در Prime Video.

این انگلیسی 23 ساله به مصاف ستاره تایلندی خواهد رفت Thongpoon PK Saenchai در یک مسابقه موی تای وزن 120 پوندی در بانکوک، و اگرچه این یک جهش بزرگ به بالا است، او احساس می کند آماده است تا به طرفداران جهانی نشان دهد که در مورد چه چیزی است.

مردی که با نام «ال جفه» شناخته می‌شود، از این فرصت استفاده نمی‌کند، اما بیش از هر چیز دیگری، مشتاق است تا از نردبان در میان مهاجمان نخبه جهان بالا برود.

او صحبت کرد onefc.com قبل از مبارزه او در ورزشگاه بوکس لومپینی:

“من خیلی هیجان زده ام. اما، با کمال تعجب، بسیار طبیعی به نظر می رسد. از نظر ذهنی، من بارها اینجا بوده ام و در ذهنم به آن فکر کرده ام و حالا اینجاست. من برای اجرا بسیار هیجان زده هستم. می دانم که یک پله بالاتر است، اما برای اثبات خودم در این مرحله هیجان زده هستم.

“این همه چیزی است که من رویای آن را داشته ام. از قبل از قرنطینه از آنجایی که من واقعا جوان بودم. بنابراین، دیوانه است که ما اکنون اینجا هستیم. اینجاست که کار سخت واقعی خواهد بود.»

به عنوان ورزشکار برتر بریتانیا در رده وزنی خود و قهرمان WBC اروپا و بین المللی موی تای، بومی بیرمنگام در حال حاضر شهرت خوبی در منطقه ایجاد کرده است – اما او می داند که مسابقات ONE به او لوح خالی می دهد.

بهترین های بهترین ها در بزرگترین سازمان هنرهای رزمی جهان به رقابت می پردازند، بنابراین باربوزا آماده است تا افتخارات خود را در گذشته باقی بگذارد و سفری جدید را آغاز کند.

محصول مرکز آموزشی Fairtex گفت:

برای من، [the other titles] احساس می کنم چیزی نیست احساس می کنم ته توده هستم. نه در توانایی من، بلکه با چیزهایی که باید ثابت کنم. منظورم این است که، مطمئنا، من شماره یک در بریتانیا هستم، اما واقعاً این به چه معناست؟

بهترین های جهان در مسابقات ONE قهرمانی حضور دارند. اجازه نمی دهم این موفقیت به ذهنم برسد. برای من مثل این است که “باشه، حالا یک نفر واقعاً سرسخت را در مقابلم دارم.” من باید فروتن بمانم و مطمئن شوم که برای این کار آماده هستم.’

من همیشه احساس می کردم که به اینجا تعلق دارم، بنابراین اکنون، باید آن را محکم کنم.

باربوزا برای مقابله با فشار اولیه Thongpoon آماده شد

حریف آینده الیس بدر باربوزا، Thongpoon PK Saenchai، از زمانی که در مارس گذشته در مجموعه رویدادهای ONE Friday Fights حضور داشت، فوق العاده به نظر می رسید.

تنبل تایلندی دو مسابقه اول خود را با ناک اوت در مجموع 44 ثانیه به دست آورد و سپس تصمیم سختی گرفت. یانگدام جیتموانگنون برای به دست آوردن یک قرارداد شش رقمی ONE.

باربوزا می داند که Thongpoon یک رقیب قدرتمند است، اما او معتقد است که نماینده تهاجمی PK Saenchai Muaythaigym نقاط کوری دارد که می توان آنها را آشکار کرد:

من می گویم قدرت او در اولین دقیقه اوست. بوکس او خوب است، مطمئنا. دست چپش قوی است، پرخاشگری، روحیه، قلبش قوی است. اما این چیزی است که همیشه در دعواها پیروز نمی شود. می تواند، اما قطعا حفره هایی در بازی او وجود دارد.

“افرادی که او در ONE با آنها مبارزه کرد، او آنها را در راند اول ناک اوت کرد، بنابراین ما هنوز این فرصت را نداشته ایم که این سوراخ ها را ببینیم. فکر می‌کردم یانگدام بهترین عملکرد را مقابل او داشت. اما من قطعاً فکر می‌کنم شکاف‌هایی وجود دارد که باید در درون این مرد مورد سوء استفاده قرار گیرد.»

سرعت زودهنگام تانگ‌پون و مشت‌های قدرتمند تانگ‌پون می‌تواند برای برخی از حریفان طاقت‌فرسا باشد، اما این مرد انگلیسی از احتمال وقوع حمله برق آسا نگران نیست.

درعوض، باربوزا مطمئن است که صلابت و مهارت لازم برای غلبه بر آن را دارد. او قصد دارد تا قبل از اینکه گرما را به دشمنش افزایش دهد، از حمله اولیه عبور کند.

ال جفه افزود:

برای تانگ‌پون، فکر می‌کنم قدرت من در لگد زدن من است. او مطمئناً نمی تواند مثل من لگد بزند. او مانند من مدیریت راه دور را ندارد. او در یک فاصله که فاصله نزدیک است خوب است، در حالی که من می توانم در دور و نزدیک مبارزه کنم و در فیک های مختلف و ضربات مختلف ترکیب کنم. فکر می‌کنم من از او بسیار متنوع‌تر هستم.

فکر می‌کنم در دور دوم متوقف شوم. من فکر می کنم او یک دور اول قوی خواهد داشت، مگر اینکه یک ضربه کوچک خوب در آنجا پیدا کنم. من فکر می کنم من آب و هوا [his offense] زیرا من آن را بیشتر از آنچه او متوجه می شود می خواهم. من فقط در دور اول سقوط نمی کنم.

“من روح او را خواهم شکست، و این زمانی است که ما جادو را پیدا می کنیم.”

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا