انجمن های رزمیفارس

تبریز میزبان مسابقات کیک بوکسینگ قهرمانی کشور مسابقات کیک بوکسینگ قهرمانی کشور در دو رده آقایان و بانوان به میزبانی تبریز برگزار می‌شود. ۱۷:۴۳ – ۱۴۰۱-۱۱-۲۸

تبریز میزبان مسابقات کیک بوکسینگ قهرمانی کشور


مسابقات کیک بوکسینگ قهرمانی کشور در دو رده آقایان و بانوان به میزبانی تبریز برگزار می‌شود.

تبریز میزبان مسابقات کیک بوکسینگ قهرمانی کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، هفدهمین مسابقات کیک بوکسینگ(سمی کنتاکت، فول کنتاکت، لوکیک) و هنرهای فردی(اجرای فرم، سلاح های سرد، دفاع شخصی)قهرمانی کشور در دو رده آقایان و بانوان به میزبانی تیم تبریز در سالن ستارخان برگزار می‌شود.

حسن علیزاده رئیس گروه مبارزان جمهوری اسلامی در نشست خبری این مسابقات اظهار داشت: این مسابقات درتاریخ دو و سوم اسفند برای بانوان و چهارم و پنجم اسفند در رده آقایان در سالن ستارخان واقع در خیابان ستارخان ورودی خیابان انقلاب برگزار می‌شود.

وی گفت: مسابقات در 4 رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان و در 7 الی 10 وزن برگزار می‌شود و حضور تماشاگران در سالن مسابقات آزاد است.

جاویدان رئیس هیات انجمن های ورزش‌های رزمی استان آذربایجان‌شرقی گفت: این مسابقات با حضور هزار شرکت کننده آقا و خانم در 4 روز از 25 استان برگزار خواهد شد و جدول مسابقات به صورت رسمی و مسابقات در رده بزرگسالان به صورت سوپر فایت برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این مسابقات برای رسمی شدن بلیت‌فروشی صورت خواهد گرفت و کلیه عواید بلیت فروشی به زلزله زدگان خوی اختصاص می‌یابد.

سامبرانی رئیس سبک گروه مبارزان جمهوری اسلامی ایران هم از رسانه‌های خبری خواستار ‌توجه بیشتری شده و عنوان کرد: اکثر ورزشکاران این رشته از بخش محروم بوده و نیاز به توجه بیشتر داشته و امیدوارم رسانه‌های به ورزش‌های رزمی و مسابقات کیک بوکسینگ بها داده و به پوشش اخبار این رشته اهتمام ورزند.

موسی علیزاده رئیس سبک مبارزان استان هم گفت: 3 تیم کامل از استان و در حدود 250 ورزشکار در مسابقات حضور داشته و مسابقات به نورپردازی و به شکل حرفه‌ای برگزار و برای برندگان و نفرات برتر کمربندی طلایی و کاپ‌های انفرادی به جای مدال در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/60017

 


نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا