ووشو

توضیح یک خبر

توضیح یک خبر

توضیح یک خبر

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ووشو، عصر امروز (سه‌شنبه ۱۷ بهمن‌ماه) خبرگزاری محترم دانشجویان ایران (ایسنا) با درج خبری اعلام کرد که ملیکا امیدوند به همراه یک ورزشکار دیگر (رشته‌ای دیگر) به دلیل مثبت شدن نمونه دوپینگ به مدت ۳ سال از تمامی فعالیت‌های ورزشی، محروم شد.

بدین وسیله فدراسیون ووشو توضیحات تکمیلی در خصوص این خبر را اعلام می‌دارد:

با توجه به سیاست‌های فدراسیون ووشو در خصوص پیشگیری و مبارزه با دوپینگ بدون تسامح و تساهل، پس از پایان بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو و در آستانه اعزام تیم ملی کوراش ایران به مسابقات قهرمانی جهان ترکمنستان ۲۰۲۳، از تمامی ورزشکاران کوراش کشورمان تست دوپینگ اخذ که متاسفانه نمونه تست اولیه ملیکا امیدوند، مثبت اعلام شد و این ورزشکار شانس حضور در پیکارهای قهرمانی جهان را از دست داد.

از آنجایی که این دوپینگ، پس از بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ رخ داده است، هیچگونه خدشه‌ای به نتیجه کاروان کوراش کشورمان در بازی‌های هانگژو وارد نمی‌آورد و مدال برنز ملیکا امیدوند اعتبار خود را دارد.

به واقع موضوع دوپینگ کنونی ملیکا امیدوند، تاثیری در مدال کسب شده این ورزشکار کشورمان در بازی‌های آسیای ۲۰۲۲ نخواهد داشت و وی دارنده رسمی مدال برنز بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ است.

انتهای پیام/


Source link

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا