دسته بندی نشده

جانی ابلن و ایمپا کاسانگانای پتانسیل آینده PFL را نشان می‌دهند. این مسابقه میان‌وزن فتنه‌ای را در مورد آینده ستاره‌های برتر و ارتقاء در سطح وسیع فراهم می‌کند.2dBrett Okamoto

جانی ابلن و ایمپا کاسانگانای پتانسیل آینده PFL را نشان می‌دهند. این مسابقه میان‌وزن فتنه‌ای را در مورد آینده ستاره‌های برتر و ارتقاء در سطح وسیع فراهم می‌کند.2dBrett Okamoto

جانی ابلن و ایمپا کاسانگانای پتانسیل آینده PFL را نشان می دهند

ایمپا کاسنگانای سه ماه از قهرمانی در فصل 2023 PFL به عنوان یک سبک وزن فاصله دارد. اکنون او وزن خود را کاهش می دهد تا شنبه شب در ریاض، عربستان سعودی، جانی ایبلن، قهرمان میان وزن Bellator MMA، با این امید که یک پیروزی بتواند موقعیت او را برای یک شوت در سنگین وزن تقویت کند. فرانسیس نگانو. و اوه، اتفاقا، او به طور کامل از آرزوهای خود در وزن کم وزن نیز دست برنداشته است.

کاسنگانای به ESPN گفت: «من حتی کلاس‌های وزنی را هم در نظر نمی‌گیرم. “من سعی نمی‌کنم بهترین میان‌وزن یا سبک‌وزن جهان باشم. من روی بهترین مبارز ممکن بودن تمرکز دارم. چه در 170 پوند باشد چه 265 پوند، این فقط یک نوع رشته متفاوت است.”

به لطف خرید Bellator MMA توسط PFL در اواخر سال گذشته، فرصت های زیادی برای مبارزانی وجود دارد که به دنبال تفکر خارج از چارچوب هستند. PFL در حال حاضر به فعالیت در هر دو لیگ ادامه خواهد داد، اما مشتاق است فهرست ها را با هم ترکیب کند. رویداد روز شنبه PFL vs.

مسلماً، هیچ مبارزی در هر یک از فهرست‌ها به‌اندازه کاسانگانای (15-3) به دنبال فرصت‌های بیشتر در هر بخش نیست، که قبلاً ثابت کرده است که در وزن آفتاب‌پرست است. او تا سال 2021 در مسابقات UFC در وزن 170 پوندی وزن کم وزن مبارزه کرد. او در مسابقات PFL سال گذشته با وزن 205 پوند بدون کاهش وزن پیروز شد و باید این هفته به راحتی وزن 185 پوندی را به دست آورد. او می گوید که در سنگین ترین حالتش 245 وزن داشته است.

بلافاصله پس از ضرب و شتم جاشوا سیلویرا در فینال PFL در نوامبر، Kasanganay از نگانو، یک وزنه بردار سنگین وزن PFL، قهرمان سابق UFC و اکنون یک بوکسور حرفه ای دعوت کرد. این دقیقاً یک فراخوان سنتی نبود. در حال حاضر، هیچکس کاسانگانای را در لیست کوتاهی از حریفان بالقوه نگانو قرار نمی دهد. اما کاسانگانای، که خانواده‌اش اهل آفریقا هستند، مسیر روشنی را برای انجام این مبارزه می‌بیند.

«برخی گفتند [the callout] جعلی بود، اما این چیزی است که من برای آن دعا می کنم و برای آن کار می کنم.» کاسنگانای گفت: «من اولین فردی از خانواده ام بودم که در خارج از کنگو به دنیا آمدم. PFL می خواهد دوباره ایجاد کند[The] غرش در جنگل در آفریقا. پدر و مادر من اهل کینشاسا هستند، همان شهری که آن دعوا در آن رخ داد. این یک داستان عالی خواهد بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا