تکواندو

بازی های آسیایی هانگژو؛ توکلی و سلیمی نمایندگان تکواندو در روز پایانی


توکلی و سلیمی نمایندگان تکواندو در روز پایانی

در روز پایانی رقابت های تکواندو نوزدهمین دوره بازی های آسیایی هانگژو، 2 ملی پوش سنگین وزن کشورمان به روی شیاپ چانگ می روند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، روز پنجم و پایانی رقابت های تکواندو نوزدهمین دوره بازی های آسیایی هانگژو، فردا پنجشنبه ششم مهرماه در «سالن لیان» و در اوزان 67+ کیلوگرم بانوان و 80+ کیلوگرم آقایان برگزار خواهد شد.

در گروه بانوان و در وزن 67+ کیلوگرم، آناهیتا توکلی ابتدا با «آلورا» از فیلیپین دیدار می کند و در صورت برتری با «اسوتلانا اوسی پووا» از کشور ازبکستان و دارنده نشان طلای جهان در سال 2022 رو به رو می شود. در قسمت پائین جدول نیز «ژو زقی» تکواندوکار عنواندار از کشور چین ایستاده است. همچنین در این وزن 11 تکواندوکار حضور دارند.

آرین سلیمی در گروه آقایان و در وزن 80+ کیلوگرم ابتدا با «ساموئل موریسون» از فیلیپین مواجه می شود. سلیمی در صورت پیروزی به مصاف برنده دیدار اردن و نپال خواهد رفت. «نیکیتا رافالوویچ» قهرمان عنواندار ازبکستان در سمت جدول سلیمی قرار دارد. 15 تکواندوکار در این وزن حاضر خواهند بود.

هدایت تیم ملی تکواندو بانوان برعهده مینو مداح به عنوان سرمربی است؛ مهروز ساعی به عنوان مربی وی را یاری می کند. در گروه آقایان نیز بیژن مقانلو سرمربی و مجید افلاکی مربی تیم هستند.

لازم به ذکر است تا به اینجا در بخش مبارزه، مهدی حاجی موسایی و علیرضا حسین پور 2 مدال نقره،  متین رضایی، مهران برخورداری، ملیکا میرحسینی و مبینا نعمت زاده  4 نشان  برنز را از آن خود کرده اند. مرجان سلحشوری هم یک مدال برنز در بخش پومسه کسب کرده است. 


Source link

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا