جودو

حضور مسوولان فدراسیون جودو در مراسم تجلیل از قهرمانان

حضور مسوولان فدراسیون جودو در مراسم تجلیل از قهرمانان

آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو همراه با نواب رئیس فدراسیون در مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال آوران ورزش کشور در سال ۱۴۰۲ با حضور سید ایراهیم رییسی، رئیس جمهور حضور داشتند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون جودو، مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال آوران ورزش کشور در سال ۱۴۰۲ امروز با حضور سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، قهرمانان و مدال آوران ورزش، روسای فدراسیون های ورزشی و …. در سالن اجلاس سران برگزار شد.

در این مراسم کیومرث هاشمی(وزیر ورزش و جوانان) محمود خسروی وفا(رییس کمیته ملی المپیک)، مناف هاشمی(دبیرکل کمیته)  و جمعی از مسئولان ورزش کشور، روسای فدراسیون‌ها و مدال آوران ایران در سال گذشته حضور داشتند.

در این مراسم از ۱۵۱۷ ورزشکاران المپین، قهرمانی جهان، بازی های آسیایی، قهرمانی آسیا و مدال آوران پارالمپیکی تجلیل به عمل آمد.

آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو، محمد صابر گرایلی و بهاروند نواب رئیس فدراسیون جودو نیز در این مراسم حضثر داشتند.

ابوالفضل محبی نماینده وزن ۹۰- کیلوگرم تیم ملی جودو نوجوانان سال ۱۴۰۲ در مسابقات قهرمانی آسیا موفق به کسب مدال نقره شده بود و امروز همراه با  مسولان فدراسیون در این مراسم حضور داشت.

 

اعضا تیم ملی کاتا جودو ایران که دو مدال طلا و یک مدال برنز در مسابقات جهانی کسب کرده بودند و عنوان نایب قهرمانی در جهان را برای نخستین بار در تاریخ بدست آورده بودند، در این مراسم حضور داشتند.

پایان پیام/


Source link

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا