دسته بندی نشده

نقد آخر هفته: کانلو آلوارز به اندازه حرفش در برابر جرمل چارلو بود

نقد آخر هفته: کانلو آلوارز به اندازه حرفش در برابر جرمل چارلو بود

نگاهی انتقادی به هفته گذشته در بوکس

بزرگترین برنده
کانلو آلوارز

قهرمان فوق متوسط ​​وزن پیروزی تصمیم به اتفاق آرا با توجه به این واقعیت که رقیب برای رویارویی با تالار مشاهیر آینده از دو بخش بالا رفت، در مقابل جرمل چارلو در شنبه شب در لاس وگاس، از بهترین دوران حرفه‌ای او دور بود. در همان زمان، آلوارز دقیقاً همان کاری را انجام داد که گفته بود انجام خواهد داد: او ثابت کرد که هنوز به عنوان یکی از بهترین مبارزان جهان به پایان نرسیده است. آلوارز (60-2-2، 39 KO) اصرار داشت که عملکردهای پایین تر اخیر – که به شهرت او لطمه زد – نتیجه آسیب دیدگی مچ دست چپ بود و قول داد که او مانند مبارز بزرگ قدیم اکنون که 100% سالم است عمل کند. و به قولش خوب بود. او با اشتیاق و تیزبینی که در مبارزات اخیر وجود نداشت، جنگید و یک مبارز کوچکتر اما عالی را در چارلو با فشار بی امان برای پیروزی راند به راند و در نهایت مبارزه شکست داد. رقیب هرگز واقعاً فرصتی نداشت. آلوارز گیج‌آلود پس از آن پر از اعتماد به نفس بود و در مصاحبه‌ی پس از مبارزه‌اش گفت: «هیچ‌کس نمی‌تواند این کانلو را شکست دهد». ممکن است حق با او باشد، اگرچه دمیتری بیوول مطمئناً این جمله را جالب خواهد یافت.

بزرگترین بازنده
جرمل چارلو

جرمل چارلو پس از گرفتن سمت راست در دور هفتم زانو زد. سارا استیر / گتی ایماژ

از نظر پول، چارلو نمی توانست شب بهتری داشته باشد. دستمزد هشت رقمی او، او و خانواده اش را برای زندگی آماده می کند. از نظر عملکردش، خوب، قهرمان بلامنازع 154 پوندی احتمالاً دوست دارد هر چه زودتر آن را پشت سر بگذارد. من نمی گویم که چارلو صرفا برای زنده ماندن آمد، اما او از ابتدا تا انتها بر روی پاشنه های خود جنگید و خطرات لازم برای رقابتی کردن مبارزه را نپذیرفت، که با توجه به تسلط او در وزن 154 پوند و انتظاراتش برای مبارزه ناامید کننده بود. . او پس از آن اعتراف کرد که “باید بیشتر جلو می آمد.” این واقعیت که او این کار را نکرد یک مبارزه ناامیدکننده ایجاد کرد. چارلو باز خواهد گشت، هرچند با وزن طبیعی خود. او انتظار دارد با برنده مبارزه 14 اکتبر بین تیم تسزیو قهرمان تازه منصوب شده 154 پوندی WBO و برایان مندوزا روبرو شود و ترنس کرافورد پادشاه 147 پوندی را صدا زد. اگر او در چنین مبارزاتی پیروز شود، طرفداران متوجه خواهند شد که در حالی که او در برابر مبارزی که او آن را “جانور” با وزن 168 پوند می نامید وحشتناک بود، اما با 154 پوند همچنان چهره غالب باقی می ماند و می تواند موفقیت مشابهی در 160 داشته باشد. گفت: “من جایی نمی روم.”

بدترین تصمیم
اریکسون لوبین UD ژسوس راموس

خسوس راموس (سمت راست) به نظر می رسید به اندازه کافی برای کسب پیروزی تلاش کرده است. سارا استیر / گتی ایماژ

هنوز سرم را می خارانم. طبق گزارش CompuBox، راموس دو سوم اول مبارزه خود را در برابر لوبین غیرفعال کنترل کرد، که به طور متوسط ​​در هشت راند اول شش مشت به زمین زد (در مقایسه با راموس 13). راموس در چهار راند پایانی پایش را از روی گاز برداشت، که در را برای لوبین باز کرد تا کمی روی کارت امتیازی بازی کند. با این حال، به نظر من – و بسیاری دیگر – به نظر می رسید که راموس آنقدر بزرگ است که نمی تواند از او پیشی بگیرد. به همین دلیل است که گلزنی مسئولان بسیار تکان دهنده بود: 117-111، 116-112 و 115-113، همه برای لوبین. من آن را 116-112 برای راموس داشتم، هشت راند به چهار. لوبین (26-2، 18 KO) به سادگی در راندهای زیادی منفعل بود و نمی توانست یک تصمیم متفق القول بگیرد. عدم فعالیت لوبین نیز خیره کننده بود. منتظر ظهور جنگنده تهاجمی آتشین گذشته بودم. او هرگز این کار را نکرد، اگرچه در راندهای 9-12 سرعت خود را افزایش داد. لوبین شانس آورد. در همین حال، راموس (20-1، 16 KO) درس دردناک اما ارزشمندی را آموخت: هرگز تصور نکنید که می توانید بازدهی خود را تا حد امکان پایین بیاورید. شما هرگز نمی دانید که داوران تا آن لحظه چه چیزی دیده اند – یا ندیده اند.

مشت خرگوش

آینده آلوارز چیست؟ شما می توانید در مورد آن بخوانید اینجا. به طور خلاصه، باید فکر کنم که مبارزه ای که او واقعاً می خواهد، یک مسابقه مجدد است دیمیتری بیولاگرچه در مذاکرات قبلی نتوانستند به توافق برسند. اولین انتخاب من؟ دیوید بناویدز. شاید هواداران بتوانند آلوارز را متقاعد کنند که این بهترین مبارزه برای او است. … ماریو باریوس (28-2، 18 KO) بزرگترین پیروزی دوران حرفه ای خود را در کارت آلوارز-چارلو ثبت کرد و به راحتی از مدعی سابق 147 پوندی پیشی گرفت. یوردنیس اوگاس (27-6، 12 KOs). باریوس، یک کمربند 140 پوندی سابق، در بیشتر مبارزات به سلیقه من بسیار با احتیاط مبارزه کرد، اما در نهایت چشم راست اوگاس را بست، او را دو بار زمین انداخت و بر مسابقات قهرمانی مسلط شد. بنابراین، در پایان، او یک شب فوق العاده را سپری کرد. اوگاس؟ کوبایی ممکن است در 37 سالگی نتواند بر ضررهای متوالی و حفره چشم آسیب پذیر غلبه کند. … مدعی بیست ساله میان وزن الیا گارسیا در آندرکارت آلوارز-چارلو عملکردی قوی داشت و مکزیکی ناهموار را متوقف کرد خوزه آرماندو رزندیز (14-2، 10 KO) در هشت دور. گارسیا (16-0، 13 KO) باید روی دفاع خود کار کند، اما او از همه جهات تأثیرگذار است. پنجه جنوبی از فینیکس در تنظیم ضربات خود ماهر است، مشت‌های دقیق می‌زند، قدرتی در کلاس جهانی دارد (قلاب‌های مناسبی که Resendiz را به پایان رساندند، شرورانه بودند) و مبارزات فراتر از سال‌های زندگی‌اش متمایز خواهند شد. او اکنون تهدیدی برای هر کسی است. اگر او به پیشرفت خود ادامه دهد، می تواند تبدیل به یک ستاره شود. …

خبر: تایسون فیوری و الکساندر اوسیک امضا کردند تا برای قهرمانی بلامنازع سنگین وزن در زمستان امسال در ریاض، عربستان سعودی بجنگند، با این فرض که فیوری از ستاره MMA گذشت. فرانسیس نگانو در 28 اکتبر، همچنین در عربستان سعودی. زمانش فرا رسیده است. بوکس از آن زمان تاکنون قهرمان بلامنازعی نداشته است لنوکس لوئیس یک نسل پیش و تطابق جذاب است. من فکر می کنم فیوری برای یوسیک خیلی بزرگ و خیلی خوب است، اما من چیزی را از اوکراینی با استعداد که دو برد مقابل او به دست آورده است، نمی گذارم. آنتونی جاشوا. … بوکس یک افسانه را در زمان پخش از دست داد سرهنگ باب شریدان در 27 سپتامبر در 79 سالگی درگذشت. طبق گزارش ها، شریدان در طول نیم قرن گذشته بیش از 10000 دعوا را از رادیو و تلویزیون پخش کرد، از جمله برخی از بزرگترین رویدادهای تاریخ. او درک دقیقی از این ورزش داشت و در نمایش درام مبارزاتی که انجام می داد، کار بسیار خوبی انجام داد. برای همکارانش مهم‌تر، او یکی از صمیمی‌ترین و دوستانه‌ترین چهره‌های این ورزش بود. همچنین، مربی قدیمی ساکن سینسیناتی مایک استافورد اخیراً در 67 سالگی درگذشت. او با آدرین برونر، رابرت ایستر جونیور و راوشی وارون و بسیاری دیگر کار کرد. او همچنین با کودکان جامعه کار می کرد که او را برای ساکنان و مقامات منطقه خود محبوب کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا