مسابقات one

«دو مهاجم مورد علاقه من» – Martin Nguyen Breaks Down Haggerty Vs. مبارزه با عنوان جهانی آندراد کیک بوکسینگ

«دو مهاجم مورد علاقه من» – Martin Nguyen Breaks Down Haggerty Vs. مبارزه با عنوان جهانی آندراد کیک بوکسینگ

واکنش های مارتین نگوین پس از پیروزی مقابل لئوناردو کاسوتی در ONE Fight Night 7

«دو مهاجم مورد علاقه من» – Martin Nguyen Breaks Down Haggerty Vs. مبارزه با عنوان جهانی آندراد کیک بوکسینگ

واکنش های مارتین نگوین پس از پیروزی مقابل لئوناردو کاسوتی در ONE Fight Night 7

قهرمان سابق دو بخش MMA جهان مارتین نگوین تنها یکی از طرفداران بی شماری است که برای درگیری رویداد اصلی بین دو طرفه هستند فابریسیو “پسر شگفت انگیز” آندراده و جاناتان “ژنرال” هاگرتی در ONE Fight Night 16 در Prime Video.

در تاریخ 3 نوامبر در پرایم تایم ایالات متحده، این دو فوق ستاره – که هر کدام قبلاً یک قهرمان جهانی در ورزش های دیگر بوده اند – برای عنوان خالی ONE Bantamweight کیک بوکسینگ در استادیوم بوکس لومپین در بانکوک، تایلند زمین خواهند خورد.

نگوین اخیراً در مورد آن مسابقه عظیم قهرمانی جهان صحبت کرد و در مورد استعدادهای برجسته در هر دو طرف صحبت کرد.

در یک گوشه، او تشخیص می‌دهد که آندراده قهرمان MMA در وزن بانمک در حال حاضر ثابت کرده است که یکی از مسلط‌ترین رقبای استندآپ این ورزش است.

“سیتو-آسیایی” گفت:

آنها دو مهاجم مورد علاقه من برای تماشا هستند. بگذارید اینطور بیان کنیم: از نظر MMA، مطمئناً فابریسیو را می بینم که برای مدت طولانی عنوان جهانی را در اختیار دارد. زمان طولانی. من واقعاً نمی بینم که کسی در آن بخش او را شکست دهد.

او خیلی خیلی خوب است. دفاع بسیار بسیار خوبی در مورد کشتی. ما هنوز جیو جیتسو یا نوع کشتی او را ندیده‌ایم، زیرا، می‌دانید، او فقط همه را روی پاها از بین می‌برد.»

روبه‌روی «Wonder Boy»، هاگرتی، قهرمان جهانی موی تای ONE بانتام‌وزن و صاحب عنوان سابق موی تای در وزن مگس‌وز قرار خواهد گرفت.

نگوین سریعاً متذکر می شود که بریتانیایی از زمانی که اواخر سال گذشته از دسته وزنی پایین تر صعود کرده است، اندازه و قدرت جدی به خود اضافه کرده است:

جاناتان هگرتی، او از وزن مگس بالا آمده است و اشک در حال ریزش است. بدیهی است که قدرت بیشتر، سرعت بیشتر. اکنون ایستادن در مقابل او بسیار بسیار ترسناک است.»

این قدرت عظیم در توقف تماشایی افسانه تایلندی توسط هاگرتی به نمایش گذاشته شد. نونگ او هاما در دور اول آوریل گذشته.

و با توجه به اینکه «ژنرال» معمولاً به عنوان یک متخصص برجسته در موی تای رقابت می‌کند، نگوین می‌داند که بسیاری او را به عنوان بازیکن مورد علاقه در ONE Fight Night 16 خواهند دید.

با این حال، او هشدار می دهد که طرفداران نباید آندراد را که رزومه قابل توجهی در موی تای و کیک بوکسینگ حرفه ای قبل از انتقال تمام وقتش به MMA جمع آوری کرده بود حساب کنند.

“این یک مبارزه کیک بوکسینگ است. همه فکر می کنند هاگرتی تا حدودی از این مزیت برخوردار است، و روی کاغذ، شما فکر می کنید، بله، 100 درصد.

اما روی کاغذ، اگر به آندراده نگاه کنید، او کار خود را با موی تای و کیک بوکسینگ آغاز کرد. او رکورد 40-3 دارد. این مانند، فوق العاده است. فکر می کنم این بیشتر از هاگرتی است. بنابراین، او یک مهاجم در کلاس جهانی است و انتخاب این مسابقه و برنده شدن بسیار بسیار سخت است.»

در نهایت، نگوین هاگرتی را به عنوان یک تکنسین نخبه – یکی از بهترین مهاجمان پوند به پوند روی کره زمین می بیند. آندراد، با این حال، یک هنرمند ناک اوت بی رحم با بالاترین کالیبر است.

“The Situ-Asian” پیشنهاد داد:

من فکر می کنم از نظر فنی، شما فکر می کنید که هاگرتی با این کار کنار می رود. اما شما هرگز نمی توانید بدانید زیرا فابریسیو یک تک تیرانداز است. شما نمی توانید به او فضایی بدهید – در غیر این صورت، او شما را بیرون می کند.

نگوین از بازگشت آندراده به کیک بوکسینگ مطمئن است

با غواصی عمیق‌تر در این مسابقه عنوان جهانی کیک بوکسینگ ONE Bantamweight، باید فکر کرد که آیا تمرکز فابریسیو آندراده روی MMA – به جای ضربه زدن – مانع او در برابر جاناتان هاگرتی، فوق ستاره موی تای می‌شود.

مارتین نگوین، یک مهاجم ویرانگر MMA به تنهایی، چیزهایی در مورد بازی ایستاده می داند. و او معتقد است که پدیده برزیلی – با پیشینه عمیقش روی پاها و غرایز ثابت شده اش – هیچ مشکلی در تعویض ورزش نخواهد داشت.

نگوین افزود:

[Andrade’s] زمانی که نوبت به ضربه زدن می رسد، نخبه است. بنابراین، این انتقال، من فکر نمی‌کنم که انتقال به هیچ وجه زیاد طول بکشد.»

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا