دسته بندی نشده

دیوید بناویدز در برابر دمتریوس آندراد: 5 سوال (و پاسخ) در حال مبارزه

دیوید بناویدز در برابر دمتریوس آندراد: 5 سوال (و پاسخ) در حال مبارزه

دیوید بناویدز در برابر دمتریوس آندراد: 5 سوال (و پاسخ) در حال مبارزه

به نظر می رسد که دیوید بناویدز در حال نزدیک شدن به یک رویارویی ارزنده با قهرمان بی چون و چرای وزن 168 پوندی کانلو آلوارز است، شاید در ماه می سال آینده.

با این حال، صاحب دو عنوان سابق باید ابتدا از برخی از مشاغل بالقوه دشوار مراقبت کند.

بناویدز (27-0، 23 KO) است قرار است با دمتریوس آندراده توانا روبرو شود (32-0، 19 KOs) در رویداد اصلی یک کارت پرداخت عمیق شنبه شب در Michelob Ultra Arena در لاس وگاس.

در اینجا پنج سوال – و پاسخ – وجود دارد که وارد مبارزه می شوند.

آیا این سخت ترین آزمون تا به امروز برای هر دو مرد است؟

شاید. این قطعاً سخت‌ترین مسابقه در دوران حرفه‌ای آندراده است که قهرمان سابق دو بخش است اما با وجود اینکه 35 سال سن دارد و 15 سال حرفه‌ای است، هرگز با حریف درجه یک روبرو نشده است. به همین دلیل است که او به عنوان یکی از جنگجویان مورد اجتناب توصیف شده است. موفق ترین حریف “بو بو” ممکن است ونس مارتیروسیان المپیکی آمریکایی در سال 2013 باشد، مبارزه ای که در آن آندراد اولین عنوان اصلی خود را به دست آورد. بناویدز رزومه بهتری دارد، با پیروزی بر کمربندداران سابق آنتونی دیرل و گیاه کالب. با این حال، آندراد، قهرمان سابق آماتور جهان با مجموعه ای از مهارت های قوی، سبک و تجربه نامناسب نیز می تواند بهتر از هر کسی باشد که بناویدز با آن روبرو شده است.

آیا آندراده به همان خوبی که به نظر می رسد خوب است؟

چه کسی می داند؟ او تقریباً بر تمام حریفان خود تسلط داشته است که به او اجازه می دهد شکست ناپذیر باقی بماند و کمربندهای اصلی را در هر دو وزن 154 و 160 پوند به دست آورد. با این حال، یک بار دیگر، او هرگز توسط دشمنی آزمایش نشد که حتی بتواند به صعود به لیست های پوند به پوند فکر کند. ما مطمئناً نمی دانیم که او چقدر خوب است تا زمانی که نبینیم او در برابر بناویدز، که در لیست پوند به پوند Boxing Junkie و در یک مسیر صعودی، افتخاری دارد، چگونه عمل می کند. اگر آندراده در روز شنبه برنده شود، به خصوص اگر این کار را متقاعد کننده انجام دهد، بدون شک ثابت کرده است که توهم نیست. اگر او زمین بخورد، به خصوص اگر رقابتی نباشد، مردم می گویند: “خب، این مرد هرگز آن را نداشت.” به عبارت دیگر، این اولین مبارزه تعیین کننده آندراد است.

این مبارزه برای بناویدز چقدر خطرناک است؟

بزرگ. یکی، بناویدز می تواند یک پیروزی تا رسیدن به هدف خود یعنی دیدار با آلوارز در رینگ فاصله داشته باشد. او توان باخت را ندارد. و دو، آندراده از یک جهت حریف خطرناکی است. او می‌تواند مبارزی باشد که به نظر می‌رسد، یک بوکسور سریع و فوق‌العاده نرم و تمیز که ضربه زدن به او بسیار دشوار است. به گفته CompuBox، او در هر راند (5.4) کمتر از هر فرد دیگری مشت مشت می زند. و او از آن دسته مبارزاتی است که اگر بتوانید او را شکست دهید به دلیل سبک غیرمعمولش که بناویدز در تشخیص آن مشکل داشته باشد، شما را بد جلوه می دهد. همه اینها – همراه با این واقعیت که آندراده طرفداران زیادی ندارد – دلیل اجتناب از او است. آفرین به بناویدز که ریسک کرد.

آیا برنده کانلو آلوارز را می گیرد؟

احتمالا. بناویدز صاحب عنوان “موقت” WBC است، به این معنی که او رقیب اجباری ستاره مکزیکی در آن بدنه تحریمی است. و به وضوح، آلوارز و بناویدز مبارزه ای است که طرفداران بیشتر دوست دارند ببینند. اگر اینطور نیست این باید یک عامل باشد. البته، آندراد، شماره 5 WBC، احتمالاً به اوج می‌رسد و به اندازه‌ای بالا می‌آید که در صورت پیروزی در روز شنبه، یک مبارزه فوق‌العاده کسب کند. بنابراین، برنده در موقعیت خوبی قرار خواهد گرفت تا مبارزه بزرگ با آلوارز را رقم بزند. با این حال تالار مشاهیر آینده گزینه های دیگری نیز دارد. اگر چارلو روز شنبه خوزه بناویدز جونیور را شکست دهد، او می تواند با قهرمان وزن 160 پوندی جرمال چارلو روبرو شود. و آلوارز همچنان دوست دارد یک ضربه دیگر به سمت دیمیتری بیول بزند. همه چیز به خواسته سوپراستار بستگی دارد.

چه کسی قرار است برنده شود؟

بناویدز. یک بار دیگر، آندراد ممکن است این توانایی را داشته باشد که بناویدز را برای 12 راند گیج کند یا حتی به او آسیب برساند. ما این را بارها و بارها در 32 مبارزه حرفه ای او در برابر حریفان درجه دوم دیده ایم. بناویدز حیوان متفاوتی است. توانایی او در از بین بردن شرورانه و در عین حال روشمند حریفان – حتی حریفان نخبه – به اندازه هر چیز دیگری در این ورزش چشمگیر است. آندراد احتمالاً در اوایل مبارزه با بناویدز مشکل خواهد داشت، در حالی که بناویدز در حال تطبیق با سبک خود و قطع رینگ است. با این حال، آندراد به طور طبیعی کوچکتر، نه توانایی و نه قدرت آتش را خواهد داشت که بناویدز را برای مدت طولانی از او دور نگه دارد. او مشت های بیشتری را با پیشرفت مبارزه می زند، در حدود راندهای هفتم یا هشتم شروع به پژمرده شدن می کند و در 10 راند متوقف می شود.هفتم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا