ووشو

بازدید نائب رئیس کمیته ملی المپیک از تیم ملی کوراش زنان

بازدید نائب رئیس کمیته ملی المپیک از تیم ملی کوراش زنان

بازدید نائب رئیس کمیته ملی المپیک از تیم ملی کوراش زنان

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ووشو، مهین فرهادی‌زاد نایب رئیس کمیته ملی المپیک ضمن حضور در آکادمی ملی المپیک از اردوی تیم ملی کوراش زنان ایران اعزامی به بازی‌های آسیایی هانگژو بازدید به عمل آورد.

فرهادی‌زاد در این دیدار عنوان کرد: ما در کمیته المپیک حامی تیم‌های ملی هستیم و از فدراسیون ووشو و انجمن کوراش حمایت می‌کنیم. امیدواریم کوراش زنان ایران نتایج درخشانی را کسب ند و باعث شادی دل مردم شود.

وی ادامه داد: می‌دانم که فدراسیون ووشو به خوبی از تیم‌های کوراش حمایت کرده است و مسئولان این فدراسیون تمام توان خود را برای درخشش تیم ملی کوراش زنان ایران به کار برده است.

در این دیدار زهرا ناطقی نائب رئیس امور بانوان فدراسیون ووشو توضیحاتی در خصوص روند آماده‌سازی تیم ملی کوراش زنان کشورمان در راه حضور پرقدرت در بازی‌های آسیایی ارائه داد.

علاوه بر فرهادی زاد و ناطقی، اعضای تیم ملی کوراش اعزامی کشورمان به بازی‌های آسیایی در این دیدار حضور داشتند. زهرا باقری، ملیکا امیدوند، دنیا آقایی و طاهره آذرپیوند به سرمربیگری محبوبه خورشیدی اعضای تیم ملی کوراش زنان کشورمان هستند.

همچنین«گلمیرا ایسماتووا» مربی سرشناس کوراش ازبکستان در تمرینات بانوان کوراش‌کار حضور دارد و تیم ملی را برای رسیدن به بالاترین سطح در این رویداد آسیایی کمک می‌کند.

انتهای پیام/


Source link

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا