خبر فارسیکونگ فو

رئیس هیات کونگ‌فو همدان مشخص شد

رئیس هیات کونگ‌فو همدان مشخص شد


رئیس هیات کونگ‌فو همدان برای پنجمین دوره متوالی با نظر اعضای مجمع ابقا شد.

رئیس هیات کونگ‌فو همدان مشخص شد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مجمع انتخاباتی هیات کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان همدان پیش از ظهر امروز با حضور رضا حیدری سرپرست فدراسیون، علی حقیقی مدیرکل ورزش و جوانان همدان و سایر اعضای مجمع برگزار شد.

در این مجمع ابراهیم قاسمی با ۲۴ رأی از ۲۶ رأی مأخوذه برای پنجمین دوره متوالی به‌عنوان رئیس هیات کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان همدان انتخاب شد تا رکوردی جالب ثبت کند.

همچنین نرگس حسینی به‌عنوان نایب‌رئیس، محمدرضا رشیدی به‌عنوان خزانه‌دار و اکبر بهرامی، هادی شهبازی، الهام شهبازی و فرهاد شکری به‌عنوان اعضای هیات‌رئیسه کونگ‌فو استان همدان در این مجمع انتخاب شدند.

رضا حیدری سرپرست فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی با تقدیر از زحمات اداره کل ورزش و جوانان همدان در راستای توجه به کونگ‌فو گفت: هرچه داریم از اهل‌ بیت(ع)، شهدا و بزرگان است و در جوامعی که ارزش‌های دینی کم‌رنگ باشد با معضلات بزرگی روبرو می‌شوند و آسایشی در زندگی ندارند. 

وی با بیان اینکه “مربی” یک کلمه مقدس است، اضافه کرد: نوع کلام و پوشش یک مربی روی شاگردان تاثیرگذار است و تقاضا دارم مربیان به این موضوعات توجه کنند تا ورزشکاران در کنار مسائل حرفه‌ای به سمت ارزش‌های اخلاقی و آموزه‌های دینی بروند. 

سرپرست فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی در ادامه خاطرنشان کرد: یک زمانی به ما اجازه نمی‌دادند معاون وزیر را ببینیم، اما امروز وزیر و رئیس کمیته ملی المپیک کنار ما هستند و خوشبختانه روز به روز نگاه به رزم و کونگ‌فو متفاوت شده و امروز مجامع جعانی از ما برای آموزش مربی می‌خواهند.  

وی تصریح کرد: مشکلات مالی زیاد است، اما می‌خواهیم با تلاش فراوان و رایزنی با کشورها، نیمه اول مهرماه اگر شرایط مهیا باشد با حضور ۵۰ کشور مسابقات جهانی را برگزار کنیم.

حیدری اضافه کرد: ماه آینده مسابقات کشوری و انتخابی تیم ملی در کردستان برگزار خواهد شد، اما اگر مسئولان استان همدان تلاش کنند می‌توانیم مسابقاتی را برای برگزاری در همدان برنامه‌ریزی کنیم.

در ادامه مدیرکل ورزش و جوانان همدان نیز در این مجمع با ابراز رضایت از عملکرد موفق هیات کونگ‌فو در چهار سال اخیر اظهار کرد: استعدادهای خوبی در هنرهای رزمی استان وجود دارد که هیات برای شکوفایی آنها همیشه در تلاش بوده است.

علی حقیقی عنوان کرد: سعی ما همواره بر این بوده که در تمام رشته‌ها فضا را برای حضور مستعدین در استان فراهم کنیم و مشارکت همه‌جانبه هیات کونگ‌فو نیز برای توسعه ورزش در استان قابل تقدیر بوده است.

رئیس هیات کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان همدان هم در این مجمع با اشاره به افزایش ۶۳ درصدی کونگ‌فوکاران همدانی در سال اخیر بیان کرد: سعی خواهیم کرد برنامه‌های هیات را مثل سال‌های گذشته در دو حوزه همگانی و قهرمانی پیگیری کنیم.

ابراهیم قاسمی افزود: در حوزه قهرمانی، برگزاری مسابقات استانی، برپایی اردوهای آمادگی و اعزام به مسابقات کشوری از جمله برنامه‌ها بوده و در حوزه همگانی افزایش ورزشکاران بیمه شده و سازمان‌یافته در دو بخش آقایان و بانوان از اولویت‌های مهم هیات خواهد بود.

وی با بیان اینکه همدلی همیشه در خانواده کونگ‌فو همدان وجود داشته و اعضا بدون چشمداشت در خدمت این ورزش هستند، خاطرنشان کرد: از تجربیات متخصصین و کارشناسان در چهار سال آتی بیشتر بهره خواهیم برد، ضمن اینکه برای رشد کونگ‌فو باید در برخی کمیته‌ها و هیات‌های شهرستانی تغییراتی ایجاد کنیم.

پایان پیام/ ۳۱۴۰



Source link

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا