مسابقات one

ستاره ها پیش بینی های خود را برای Rodtang Vs می کنند. Superlek At ONE Friday Fights 34

ستاره ها پیش بینی های خود را برای Rodtang Vs می کنند. Superlek At ONE Friday Fights 34

Rodtang Jitmuangnon Superlek Kiatmoo9

ستاره ها پیش بینی های خود را برای Rodtang Vs می کنند. Superlek At ONE Friday Fights 34

Rodtang Jitmuangnon Superlek Kiatmoo9

بزرگ‌ترین مسابقه موی تای در دهه‌های اخیر سرانجام به پایان رسید ONE Friday Fights 34: Rodtang vs Superlek، که از بانکوک، تایلند، در پرایم تایم آسیا این جمعه، 22 سپتامبر منتشر خواهد شد.

قهرمان طولانی مدت جهان موی تای ONE Flyweight رودتانگ جیتموانگنون با ONE Flyweight Kickboxing World Champion ملاقات خواهد کرد سوپرلک کیاتمو9 در مقابل یک جمعیت فروخته شده در استادیوم بوکس معروف Lumpinee.

با وجود اینکه افسانه‌های امروزی تایلند نزدیک به 500 مبارزه حرفه‌ای بین خود دارند، اما این دو هرگز به هم نرسیده‌اند. اما زمانی که آنها برای مسابقه اصلی خود وارد نمادین ترین عرصه ورزش شوند، این رسما تغییر خواهد کرد.

کمتر از 48 ساعت قبل از زمان نمایش، بسیاری از محبوب‌ترین ورزشکاران قهرمانی ONE پیش‌بینی‌های خود را برای نبرد قهرمان جهان در مقابل قهرمان جهان انجام می‌دهند.

آناتولی مالیخین

به نظر من این مبارزه موی تای قرن برای کل جهان خواهد بود. فقط این را بگویم که هرگز اینقدر منتظر یک مبارزه ایستاده نبودم. این دو سوپر مبارز، دو مردی هستند که همیشه در جستجوی ناک اوت هستند و مهارت های برجسته ای دارند – انواع مشت ها، زانوهای شگفت انگیز و آرنج. هر دوی آنها می توانند یک پانچ بسته بندی کنند. آنها جنگجویان شکست ناپذیری هستند. اگر تلویزیون را برای این مبارزه روشن نکنید، خیلی چیزها را از دست خواهید داد.

من قصد ندارم پیش بینی کنم که این مبارزه چگونه خواهد بود. من فقط می خواهم تشویق کنم و از یک مبارزه جهنمی لذت ببرم. من هر دو مبارز را دوست دارم. آنها قدردان هستند، روحیه دارند و همیشه دعواهای دیدنی نشان می دهند. بنابراین، من فقط این مبارزه را بدون طرفداری از هیچ یک از آنها تماشا خواهم کرد.”

جاناتان هاگرتی

“در نهایت، زمان آن فرا رسیده است که آنها آن را به کار گیرند. با دستکش 4 اونسی میرم سراغ رودتنگ. چند ماه پیش داشتم به سمت سوپرلک می چرخیدم. او در آتش است. اما اگر بتوانیم از تمام پتانسیل رودتانگ استفاده کنیم، او مطمئناً پیروز خواهد شد. اگر او در مبارزه دوم ما چگونه برای من تمرین کرد، بله، من برای رودتانگ می روم.

«احساس می‌کنم سوپرلک مهارت بسیار بیشتری دارد، اما آیا سوپرلک می‌تواند در دستکش‌های ۴ اونسی بایستد و از رودتانگ مشت بزند؟ این عامل کلیدی است. آیا او می تواند خودش را نگه دارد؟»

Prajanchai PK Saenchai

«رودتانگ یک بوکسور خشن و اکشن با سلاح‌های قدرتمند است. سوپرلک یک بوکسور سریع و سخت است. مبارزه با او سخت است. هر دو مرد شانس بردن یک جایزه را دارند. بستگی به این دارد که چه کسی اول اشتباه کند.

من معتقدم که هر دوی آنها بهترین نسخه را خواهند آورد [of themselves] برای ملاقات با یکدیگر حتما رفت و برگشت خواهند کرد. من به هر یک از آنها 50-50 شانس برنده شدن می دهم. اگر رودتانگ از دست داد [a shot]، او شانس مقابله و ناک اوت شدن را دارد. برای Superlek هم همینطور چون دستکش 4 اونسی است.

دنیس زامبوانگا

شکست دادن این مبارزه بسیار سخت است زیرا سوپرلک بسیار فنی است، درست است؟ و سپس رودتانگ در ضربات خود قدرت متفاوتی دارد. انتخاب برنده بین این دو کار سختی است. اما من با رودتانگ دوست هستم، بنابراین حدس می‌زنم باید با رودتانگ در این مورد همراه شوم.»

روبرتو سولدیچ

“این یک مبارزه واقعا دیوانه کننده است. این یک آزمایش واقعاً خوب برای رودتانگ است. سوپرلک از او بلندتر است و خیلی محکم لگد می زند. برای این دعوا، مرد، من نمی دانم. من می گویم 55-45 برای سوپرلک. این مبارزه قرار است یک صدای دیوانه کننده باشد. من هیجان زده هستم. من نمی توانم برای این یکی صبر کنم. این یک مبارزه شگفت انگیز خواهد بود.”

رومن کریکلیا

این یکی از مهم ترین مبارزات در دنیای موی تای خواهد بود. به ویژه در تایلند پیش بینی می شود. این دو نفر از بهترین مبارزان تایلندی در وزن خود هستند.

رودتانگ از هر نظر منحصر به فرد است و مورد علاقه خواهد بود. با این حال، او یک دفاع عجیب و غریب دارد – او خیلی باز می شود، و سوپرلک فرصت خوبی برای استفاده از آن دارد. اگر بخواهم انتخاب کنم که همه میلیاردهایم را روی چه کسی شرط بندی کنم، باز هم «مرد آهنی» کوچک را انتخاب می کنم.»

نات، دختر شگفت انگیز، جارونسک

“این مبارزه یک مبارزه رویایی است که مردم منتظر برگزاری یک قهرمانی بدون توجه به قوانین – کیک بوکسینگ یا موی تای بوده اند. انتخابش سخته هر دو سخت هستند من می گویم که رودتانگ از این نظر مزیت دارد زیرا او ضربه های بسیار محکمی می زند.

اما اخیراً سوپرلک کاملاً متفاوت و تهاجمی تر به نظر می رسد. او خیلی سریع است و می تواند مشت محکمی بزند. قبلاً او فقط ضربات و مسائل فنی خود را داشت. حالا او پرخاشگری بیشتری را اضافه کرد. سوپرلک همچنین آرنج و دستان خوبی دارد. بستگی به این دارد که چه کسی اول ضربه بخورد. هر کدام از آنها 50-50 شانس برنده شدن دارند.”

جان وین پار

“این کاملا شگفت انگیز است. سوپرلک با ضرباتش، و رودتانگ با حرکت رو به جلو، نمی‌توان آسیب دید. انتخاب برنده خیلی سخته

در این مرحله، من فکر می کنم سوپرلک. او فقط خیلی قوی به نظر می رسد. و بله، میزان کار او و فقط تمایل او برای برنده شدن، فقط در تمام مدت به جلو حرکت می کند. او همیشه هیجان انگیز است، همیشه یک مبارزه شگفت انگیز انجام می دهد. او فقط به نظر می رسد که او در حال حاضر در اوج خود است. ولی خیلی سخته من هردوی آنها را دوست دارم. تلاش برای انتخاب یکی بر دیگری واقعاً بد است.»

فابریسیو آندراده

“پیش بینی این مبارزه بسیار دشوار است. آنها دو تا از بهترین مبارزان موی تای امروزی هستند. آنها تقریباً هم سن هستند، داستان های بسیار مشابهی دارند و هر دو قهرمان هستند. اما من معتقدم رودتانگ کمی تهاجمی تر خواهد بود زیرا او مزیت ضربات مشت را دارد. من معتقدم که او سعی خواهد کرد که فاصله را برای اتصال با دستانش فشار دهد و کوتاه کند. اما او بسیار باهوش خواهد بود که خیلی نزدیک نشود و از آرنج سوپرلک رنج نبرد.

سوپرلک باید سعی کند بیشتر از راه دور کار کند، از ضربات پا استفاده کند و آرنج هایش را به هم وصل کند. همانطور که گفتم، پیش بینی کردن مبارزه بسیار سختی است، زیرا آنها دو ورزشکار سطح بالا هستند. آنها دو ورزشکار هستند که بازی های کاملاً متفاوتی دارند، بنابراین هرکسی که بتواند سبک مبارزه خود را اول تحمیل کند برجسته خواهد شد. رودتانگ در هر مبارزه ای همان سبک را دارد. او واقعا می تواند این فشار را به حریفانش وارد کند و دست بسیار قدرتمندی دارد. من معتقدم که این مبارزه با ناک اوت به پایان می رسد، اما من در این مبارزه یک مورد علاقه نمی بینم.

سیتیچای سیتسانگ پینونگ

من و سوپرلک اهل یک شهر بوریرام هستیم. او مانند برادر عزیز من است. البته من طرفدار سوپرلک هستم. اما این تطبیق آتش بازی را تضمین می کند. هر دوی آنها از جهات مختلف خوب هستند.

«رودتانگ در عمل خشن است. او تمام آن سلاح های موی تای را دارد. اما سوپرلک تهاجمی تر و قوی تر می شود. وضعیت جسمی و روحی او همگی خوب است. به هر حال، من به سوپرلک علاقه دارم.»

سلست هنسن

من اخیراً طرفدار سوپرلک شدم. من همیشه از طرفداران رودتنگ بودم. اما سوپرلک در موی تای، او واقعاً خوب است. او اهل دعوا نیست او بسیار تکنیکی است اما بسیار قوی است. در حالی که رودتانگ یک جنگجو است و من سبک او را دوست دارم. در هر صورت میتوانست برود. شاید رودتانگ KO را دریافت کند. شاید سوپرلک با تکنیک برنده شود. این یک مبارزه بسیار سرگرم کننده خواهد بود.»

دانیال ویلیامز

“کار سختی است، مرد. من کمی در مورد آن فکر می کنم، مانند “چه کسی برنده خواهد شد؟” تقریباً شبیه این است که چه کسی قرار است آماده شود [the best] و چه کسی آن را بیشتر می خواهد، و Superlek در حال حاضر این را نشان می دهد. اون مرد همین الانه او فقط مخالفان را نابود می کند. او مانند رودتانگ پارسال یا دو سال پیش از آن بود. و رودتانگ اکنون کمی سوپراستار است. پس آره، خیلی سخته

«اگر بهترین نسخه رودتانگ در مقابل بهترین نسخه سوپرلک باشد، فکر می‌کنم اگر رودتانگ بتواند وارد شود، برنده می‌شود. اگر نتوانید داخل شوید، سوپرلک برنده می شود. اما اگر بهترین نسخه نباشد [of Rodtang] و سوپرلک همانطور که هست باقی می ماند، سپس سوپرلک برنده می شود. اما آره، طرفداران اون یکی رو بردند، مرد.”

ایلیا فریمانوف

این دو مبارز بسیار خوب هستند، من مبارزات و سبک مبارزه آنها را دوست دارم. من نمی توانم مورد علاقه خود را انتخاب کنم، اما فکر می کنم کسی که حیله گرتر باشد برنده خواهد شد. مهارت های آنها در سطح بسیار بالایی است، بنابراین ما درگیر یک مبارزه تماشایی هستیم. کار سوپرلک در راه دور راحت تر خواهد بود. و بنابراین، این دو مبارز کلاس بالا هستند، هر دو طرف می تواند یک ناک اوت باشد. اما من فکر می‌کنم که مبارزه تمام طول خواهد کشید.»

اسمیلا ساندل

اون دعوا خیلی خوب میشه من فکر می کنم واقعا هیجان انگیز خواهد بود. تماشای آن واقعا جالب خواهد بود. من احساس می کنم رودتانگ در دستکش های کوچک برتری دارد. او قدرت زیادی در دستان خود دارد که برای سوپرلک مشکل ساز خواهد شد.”

لیام هریسون

من فکر می کنم سوپرلک قرار است او را شکست دهد. من فکر می کنم او در هر بخش کمی تیزبین است و برای همه چیز پاسخی خواهد داشت.»

Seksan یا Kwanmuang

من قبلاً با هر دوی آنها می جنگیدم. آنها برادران من هستند. رودتانگ مثل من مبارزی است، ترکیباتش خوب است. برای سوپرلک ضربات سنگین و جسورانه ای دارد. او هم سریع است. من از هر دوی آنها حمایت می کنم. همه چیز ممکن است. من ریشه هر دوی آنها را می گیرم، هر کسی که ببرد یا ببازد.”

سینساموت کلینمی

سوپرلک بوکسور بسیار خوبی است. برای من، او را به عنوان شماره یک در جهان می دانم. فکر می کنم سوپرلک باید این را با رودتانگ ثابت کند. تصمیم گیری در مورد اینکه چه کسی برنده خواهد شد دشوار است. اما مطمئنا دوستم سوپرلک را تشویق خواهم کرد.»

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا